tuleeko Nikki vielä kuvioihin joossain vaihees?
Nikki
6
676
Vastaukset
- ...
tulee
- substralee
mielenkiintoista, milloin ja miten?
- Tämä asia
substralee kirjoitti:
mielenkiintoista, milloin ja miten?
kolmannella tuotantokaudella ja Nikki ottaa itse Shawniin yhteyttä.
Tämä asia kirjoitti:
kolmannella tuotantokaudella ja Nikki ottaa itse Shawniin yhteyttä.
Lilyn vielä syntymätön tuleva aikuislapsi tykkää.
- substralee
Zacharia kirjoitti:
Lilyn vielä syntymätön tuleva aikuislapsi tykkää.
minä kyllä yritin, ei ole siitä kyse.mutta voisiko joku selittää?
-vielä syntymätön(joo tajuun) tuleva aikuislapsi(whaaatt?)
onks tää vähän sama asia kuin charmedis se chris? - kk*
substralee kirjoitti:
minä kyllä yritin, ei ole siitä kyse.mutta voisiko joku selittää?
-vielä syntymätön(joo tajuun) tuleva aikuislapsi(whaaatt?)
onks tää vähän sama asia kuin charmedis se chris?Lilyn ja Richardin tytär Isabelle,joka kasvaa yhtäkkiä isoksi ja samalla Lily vanhenee muutaman vuosikymmenen.Isabelle saa ruiskun.Jos hän tappaa itsensä,hän voi säästää äitinsä hengen.Isabelle ei kuitenkaan tee sitä.Lily kuolee vanhana mummona,vaikka on vasta 29-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893402
- 1033076
- 532282
- 211802
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61618Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384