Mihin oikomishoitoon

Ouluun?

Osaiskohan joku suositella hyvää hammaslääkäriasemaa tai ihan hammaslääkäriä Oulussa? Tarkotus ois alottaa oikomishoito(aikuisen) ja ois tosi kiva löytää joku mukava paikka missä ei nyt ihan kamalia kiskurihintoja joutuis maksamaan.

19

5791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anselmi*

Oulun hammaslääkärikeskuksessa Kati Pietilällä. Hän on pätevä ja tosi mukava lääkäri. Mulla hoitoa takana reilu vuosi ja hoito alkaa lopuillaan.

• tänne

Aariaan älä eksy oikomishoitoon. Ei hyvää jälkeä eikä palvelua, tosi pettynyt olen, tulokseen ja hoitoon.
      Kävin jo muualla, koska aion vaihtaa pois aariasta itse myös.
      Edellä mainittu oulun hammaslääkärikeskus ainakin osaa työnsä ja hinnat kohdallaan.

• hoiti

siellä hampaitasi?

• huonoja kokemuksia

Huonoja kokemuksia myös täällä aarian hoidoista. Oli jokin aika sitten myös paikallislehdessä kyseisestä hammaslääkäriasemasta juttua asiakkailta hoidoista, mutta omia huonoja kokemuksia myös löytyy.
        Paikassa myös tosi korkeat hinnat.
        Nim. pettynyt

• ollut samaa

Enpäs ole näköjään ainoa, jolla huonoja kokemuksia aarian oikomishoidoista.

Furkassa, Galleriassa ja Oulun hammaslääkärikeskuksessa parhaimmat ja osaavimmat oikojat.

• hyvä on

Furkassa tehdään oikomishoitoa aikuisille myös ns. näkymättömillä kiinteillä oikomiskojeilla, hampaiden taakse asennettuina.

• Furkaan

Furkassa saa näkymättömillä kojeilla oikoa hampaita. Tosin yksi tekee tällä menetelmällä, mutta on erittäin ammattitaitoinen ja osaava. Hinta kohdallaan, toisin kuin monessa muussa Oulun eniten mainostetussa paikassa.
        Ehdottomasti Furkaan.

• ehdottomasti paras

Itse oioin hampaani näkymättömillä kojeilla Furkassa. Erittäin osaavaa ja ystävällistä palvelua ja hintahaitarikin kohdallaan.'

Furkassa olen käynyt myös perushoidossa toisella hammaslääkärillä ja ei todellakaan ole valittamisen sanaa henkilökunnasta eikä hoidoista.

Olen aikaisemmin ollut muualla yksityishammaslääkäriasemalla asiakkaana Oulussa, mutta tällaista palvelua mitä Furka tarjoaa ei todellakaan ole ollut.

• se hintahaarukka
        Furkaan kirjoitti:

Furkassa saa näkymättömillä kojeilla oikoa hampaita. Tosin yksi tekee tällä menetelmällä, mutta on erittäin ammattitaitoinen ja osaava. Hinta kohdallaan, toisin kuin monessa muussa Oulun eniten mainostetussa paikassa.
        Ehdottomasti Furkaan.

on furkassa jos niitä taakselaitettavia haaveilee?itellä aika pahasti vinossa ylä-ja alahampaat ja ikää 20v.
        onko siellä olemassa osamaksua tms??

• oiottu ja hyvin

Oulun hammaslääkärikeskus on hyvä paikka. Osataan hommat oikein ja ammattitaidolla.
      Ehdottomasti suosittelen. Kävin myös aariassa aloittamassa oikomista, mutta vaihdoin paikkaa ja kyllä kannatti.

• epäonnistunut purentakisko

Kävin aariassa valmistamassa purentakiskon,
        kyllä sitä värkättiin ja värkättiin, hinnaksi tuli yhteensä yli 600 euroa.
        aina otettiin uudestaan ja sanottiin, että ilmaiseksi saa, jos ei toimi. Joo, minä jopa uskoin tuon!
        Paikka mainostaa jatkuvasti ja siksi menin sitten sinne, ei olisi pitänyt, näin kallista purentakiskoa, joka ei siis loppujen lopuksi toiminut vieläkään oikein.

Ystäväni kehoituksesta menin protetiikan erikoisl.Maarit Saloselle.
        joka laittoi kunnon purentakiskon ja kerralla.

Jos jollakin on vastaavaa ongelmaa, suosittelen Salosta, pitää vastaanottoa kauppienkadun hammaslääkärikeskuksessa. On Oulun parhaita tai voi sanoa, että paras expertti tällä alalla, tekee työnsä todella huolella. Ja tutkii myös purennat huolella.

• muutamia

Gallerian hammaslääkärit, Furka ja Oulun hammaslääkärikeskus. Valitse näistä joku.
      Furkassa saa hampaiden taaksekiinnitettävillä kojeilla oikoa, jotka eivät näy.

Nim. kokemusta on lasten ja aikuisten hoidoista.
      Edellä mainittuun aariaan en eksyisi.

• kaunis hymy

Furkassa olen käynyt,aina yhtä hyvä ja ystävällinen henkilökunta.Kerralla kalusto kuntoon ilman jahkailuja,tietenkin asiakkaalta kysytään,mitä kaikkea tehdään kerralla.Pankkisiirtona käy maksu jos heti ei rahaa tarpeeksi mukana.Parin viikon päästä sinne taas tarkastukseen.

• vinohammas

hei onko tietoa onko furkassa osamaksu mahdollisuus?

• b xzcnb xcn b

Oikominen maksetaan aina hoidon edistyessä, eli osamaksulla voisi sanoa.

• laura88898

Heippa! Itselleni laitettiin Furkassa takahampaisiin raudat viime viikolla. Koko lysti tulee maksamaan 3400 euroa. (Tämä ei ole arvio, vaan se hinta joka maksetaan). Tätä maksan 3 kuukauden välein 300 euroa joten sellanen satanen kuussa menee. Hammaslääkärini arvioi että koko hoito kestää 8-10 kk.

Olen tosi yllättynyt, että raudat eivät ole olleet kipeät muuten kun ekana päivänä syödessä. Suosittelen!! :)

• Kokemus Aariasta

Minä kävin alahampaiden oikomishoidossa Aariassa ja hinnaksi tuli n.1800 euroa. Minulla ei mitään huonoa sanottavaa Aariasta, kaikki sujui niinkuin pitikin ja palvelu oli ystävällistä. Hampaat oikenivat 8 kk ja mitään isompia kipuja ei ollut. Alkutilanne oli keskivaikea ahtauma, ja nyt suussa on suora rivi :)
      Kävin myös Furkassa konsultaatiossa ja siellä hinta olisi ollut 2500 euroa sekä yksi hammas olisi otettu pois. Aariassa poistoa ei pidetty välttämättömänä, vaan hionta riitti.

• VinotHampaat

Onko muilla vähän tuoreempia kokemuksia?

• Anonyymi

Tuoreita kokemuksia olisi minäkin vailla Oulun yksityisen puolen oikomishoitoon erikoistuneista hammaslääkäreistä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6965
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1042
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe