hei kaikki jotka on hyviä keksimään lempinimiä!
eli nimi on Jaana ja on tosi vaikee keksiä lempinimeä, joten help me :)
lempinimi
12
1444
Vastaukset
- on huva
taikka
Jalna
tai
Jaarutsella- jaanabebe
hihi, jaarutsella on hauska..kiitos, nämä olivat omaperäisiä :)
- Antero..
Lempinimi Jaanalle ... jaanaava jaanalle jaanalta jaanan jana jaantila jaarittelee jaarittelevalle, jopa pistit pahan. Ei kyllä heti nimestä mitään hyvää tullut, mutta jos on menevä henkilö, voisi olla vaikka turbo..
- Käykö
Jos tykkäät jatsista niin
Janatuinen
olis sopiva - sopivin on
sulle justiinsa
Janis
tietenkin!!!!
Ääännetään niinkuin Joplininkin etunimi!
http://www.massimocarlotto.it/immagini/janis-joplin.jpg- Jaanabebe
janis :) ihan samannäköinenkin olen :DDDD
- Niin uninen
Lempi nimi muotoutuu yleensä ajan myötä.Se annetaan rakkaalle ihmiselle.Se tulee vain huomaamatta,ja jää pysyväksi niiden ihmisten kesken ketkä sitä käyttävät.Lempi nimeä ei keksitä.
- jaanabebe
totta tuokin mutta hainkin tässä jotain uutta. kyllä rakkaat ihmiset käyttävät minusta joitain lempinimiä mutta nyt halusin vain jonkun uuden ja kivan jonka keksivät sellaiset ihmiset jotka eivät minua tunne.
selvästi janatuinen.
- Anonyymi
Juuson. Olen jatkuvA tekeminen kiusaksi,uikko,vuoremaa joka on läpi Oksennus hajuun lesta kulkeenäitä puhumassa tölli rinki pyykki avaa pyykit,vuoremaa materiaali lehteä rypist. Bensa 85
- Anonyymi
Yhtä tuttua Jaanaa sanotaan Janskuksi
Jappe tai jantzku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820