hei kaikki jotka on hyviä keksimään lempinimiä!
eli nimi on Jaana ja on tosi vaikee keksiä lempinimeä, joten help me :)
lempinimi
12
1581
Vastaukset
- on huva
taikka
Jalna
tai
Jaarutsella- jaanabebe
hihi, jaarutsella on hauska..kiitos, nämä olivat omaperäisiä :)
- Antero..
Lempinimi Jaanalle ... jaanaava jaanalle jaanalta jaanan jana jaantila jaarittelee jaarittelevalle, jopa pistit pahan. Ei kyllä heti nimestä mitään hyvää tullut, mutta jos on menevä henkilö, voisi olla vaikka turbo..
- Käykö
Jos tykkäät jatsista niin
Janatuinen
olis sopiva - sopivin on
sulle justiinsa
Janis
tietenkin!!!!
Ääännetään niinkuin Joplininkin etunimi!
http://www.massimocarlotto.it/immagini/janis-joplin.jpg- Jaanabebe
janis :) ihan samannäköinenkin olen :DDDD
- Niin uninen
Lempi nimi muotoutuu yleensä ajan myötä.Se annetaan rakkaalle ihmiselle.Se tulee vain huomaamatta,ja jää pysyväksi niiden ihmisten kesken ketkä sitä käyttävät.Lempi nimeä ei keksitä.
- jaanabebe
totta tuokin mutta hainkin tässä jotain uutta. kyllä rakkaat ihmiset käyttävät minusta joitain lempinimiä mutta nyt halusin vain jonkun uuden ja kivan jonka keksivät sellaiset ihmiset jotka eivät minua tunne.
selvästi janatuinen.
- Anonyymi
Juuson. Olen jatkuvA tekeminen kiusaksi,uikko,vuoremaa joka on läpi Oksennus hajuun lesta kulkeenäitä puhumassa tölli rinki pyykki avaa pyykit,vuoremaa materiaali lehteä rypist. Bensa 85
- Anonyymi
Yhtä tuttua Jaanaa sanotaan Janskuksi
Jappe tai jantzku.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897