Kesän hengellinen juhla-ateria on nyt sitten nautittu ja sulateltu.
Millaisia muutoksia päätit tehdä ollaksesi entistä kelvollisempi Jehovan palvelijaksi?
Minä hävitin aikanani kaikki "maailmalliset" musiikkitallenteeni ja kuuntelin puoli vuotta vain Kindom melodies-kasetteja. Tämä siis sen vuoksi että konventissa tuomittiin maailmallinen musiikki. Sitten kyllä lipsuin klassisen musiikin kautta takaisin heviin aikanani.
Erään kesäkonventin aikana päätin kiirehtiä kasteelle, koska sain sen käsityksen että maailmanloppu tulee justiinsa. Joku julistustuskin luettiin, joka todella säikäytti minut. Taisi olla vuosi 1988 koska sitten samana talvena "pääsin" jo kasteelle.
Erään konventin jälkeen sain naapurilta aikamoisen kasan Pink Floyd-yhtyeen musiikkia lahjaksi. Hän oli jotenkin tullut konventissa siihen tulokseen, että ko bändi oli saatanallinen. Minun olisi pitänyt hävittää ne, mutta ihastuin yhtyeeseen ja minulla taitaa vieläkin olla ko musaa jossain muuttolaatikon pohjalla.
Eli siis millaisia päätöksiä ja muutoksia tämän kesän konventti sai aikaan?
Konventin jälkeen.
16
1075
Vastaukset
- Lähimmäinen.
En ole kyllä konventtien takia muuttanut musiikkimakuani, Eric Clapton soittaa Tukholmassa lauantaina, meinaan mennä kuuntelemaan.
- sööpäri.
Minulla oli aikanaan pari tyypin levyä, mutta tuhosin nekin kun sanottiin että mikään mikä ei johda kohti Jehovaa, loitontaa siitä. Ajattelin että kun se on ollut nisti ja kaikkea niin ei ole sopivaa kuunneltavaa.
Mutta nyt oli kuitenkin tarkoitus kertoilla niistä muutoksista joita konventti sai sinut (tai kenet tahansa) tekemään.
- Capybara
Minä kerkisin kasteelle vasta 1991, sekin ennen maailmanloppua.
- sööpäri.
Taidettiin ehtiä luopioitumaankin ennen maailmanloppua?!
No saadaan varmaan ihan omalla nimimerkillä varustetut tulikivet otsaan kun se maailmanloppu koittaa.
Ei taida tulla vielä tänävuonna kuitenkaan, koska konventissa oli kuulemma ilmoitettu ensikesän konventeista jo valmiiksi. sööpäri. kirjoitti:
Taidettiin ehtiä luopioitumaankin ennen maailmanloppua?!
No saadaan varmaan ihan omalla nimimerkillä varustetut tulikivet otsaan kun se maailmanloppu koittaa.
Ei taida tulla vielä tänävuonna kuitenkaan, koska konventissa oli kuulemma ilmoitettu ensikesän konventeista jo valmiiksi."Ei taida tulla vielä tänävuonna kuitenkaan, koska konventissa oli kuulemma ilmoitettu ensikesän konventeista jo valmiiksi."
Eiköhän Crooklynissä ole suunnitelmat pitää konventteja aina 'ajan hämärään asti'. Voi toki olla, että paikalleen mädäntyneiden ruumiiden siivoustalkoot viivastyttävät konventteja jonkin aikaa ison H:n jälkeen.- oli ainakin
Helmisen_Viljo kirjoitti:
"Ei taida tulla vielä tänävuonna kuitenkaan, koska konventissa oli kuulemma ilmoitettu ensikesän konventeista jo valmiiksi."
Eiköhän Crooklynissä ole suunnitelmat pitää konventteja aina 'ajan hämärään asti'. Voi toki olla, että paikalleen mädäntyneiden ruumiiden siivoustalkoot viivastyttävät konventteja jonkin aikaa ison H:n jälkeen.ennen New Yorkin Brooklynissä. Ei liene jäänyt sortuneiden WTC-tornien alle, kun on eri kaupunginosa? Se olisi kyllä ollutkin liian makea mäjäys.
- Meilo Theos
muutoin olisit varmaan jo krakkeroinut Suomi24:n paskaksi ;)
- sööpäri.
Jehova sen toteuttaa aikanaan. Eikös niin?
Mikä sinua henkilökohtaisesti ajaa eteenpäin tällä palstalla ja miksi? Onko kirjoituksillasi jokin kohderyhmä olemassa ja tiedostatko sen? Kenelle todistat ja miksi, jos todistat?
- Meilo Theos
t-i-u-k-u kirjoitti:
Mikä sinua henkilökohtaisesti ajaa eteenpäin tällä palstalla ja miksi? Onko kirjoituksillasi jokin kohderyhmä olemassa ja tiedostatko sen? Kenelle todistat ja miksi, jos todistat?
Ennemmin kongi kumahtaa kuin tiuku kilahtaa.
Meilo Theos kirjoitti:
Ennemmin kongi kumahtaa kuin tiuku kilahtaa.
"Mikä sinua henkilökohtaisesti ajaa eteenpäin tällä palstalla ja miksi? Onko kirjoituksillasi jokin kohderyhmä olemassa ja tiedostatko sen? Kenelle todistat ja miksi, jos todistat?"
Vastaus:
"Ennemmin kongi kumahtaa kuin tiuku kilahtaa."
Ota tuostakin nyt sitten selvää. Ehkei sinulla mitään asiaa olekaan?- Meilo Theos
t-i-u-k-u kirjoitti:
"Mikä sinua henkilökohtaisesti ajaa eteenpäin tällä palstalla ja miksi? Onko kirjoituksillasi jokin kohderyhmä olemassa ja tiedostatko sen? Kenelle todistat ja miksi, jos todistat?"
Vastaus:
"Ennemmin kongi kumahtaa kuin tiuku kilahtaa."
Ota tuostakin nyt sitten selvää. Ehkei sinulla mitään asiaa olekaan?nykyään armoa - minä en vieläkään! Terveiset kaikille jeesustelijoille..
Meilo Theos kirjoitti:
nykyään armoa - minä en vieläkään! Terveiset kaikille jeesustelijoille..
...?
- Meilo Theos
t-i-u-k-u kirjoitti:
...?
tarvitsetko armoa vai armottomuutta?? Mä voin tarjota vain armottomuutta..
- sorsselsson
...on tosi mageet jutut! Jatka samaan tyyliin, että saa otta tänkin paska rennosti!
- sööpäri.
Kannustavaa palautetta on aina kiva saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3798371Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732740- 131032
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60883- 25866
- 55853
- 64832
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72762