Mistä johtuu...

Kolli_Kellinen

...että kännissä alkaa tehdä mieli kuunnella musiikkia, vaikka muuten ei tekiskään? Ja jopa laulattamaan, sitten vähän myöhemmässä vaiheessa...

22

1175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoJust

      Pitäisihän sinun tietää, että tuo yksi niistä kysymyksistä, joihin ei koskaan, toistan: ei koskaan, saada vastausta. Se on kuin pyramidit, mustat aukot ja se, että vuoden ainoa finni tulee nenän päähän vuoden ainoina häinä, joihin on kutsuttu.

      • Kolli_Kellinen

        Ehkä nämä asiat on luotu vain sen takia, että meikäläisellä riittäisi pähkäiltävää.


    • koska ainakin nousuhumalassa tulee energinen olo ja nousee sellainen bailufiilis päälle ja siitä seuraa sitten tarve kuunnella musiikkia ja vaikka lauleskella...

    • Kofeinisti

      Itselleni tulee laulufiilis autolla ajaessa. Kännissä laitan verhot kiinni ja *krhm* tanssin itsekseni.

    • Revolveri

      Sitä tuo alkomooli teettää. Laulamista ja muuta outoa käytöstä. Muuten mistä tulee lause: Viina on viisasten juoma?

      • Viisaat osaa ottaa viinaa sopivassa määrin...


      • rusalka

        tyhmät ei sais oikeesti juoda ollenkaan.


      • Igi-tur

        Koska viina tyhmentää ja tyhmällä ei pitäis olla varaa enempää tyhmentyä...mutta silti me otamme.


      • rusalka

        Eikun luullaan me, että se viina viisastaa =>Viisasten juoma...Ja me juomme tullaksemme viisaiksi, kunnes huomaamme, että on liian myöhäistä!


    • rusalka

      Sinä et tietenkään Osaa laulaa eikä sanojakaan muista, vai? Lauloiks sille puskallekin?

      Sulla tietenkin pyrkii esiin ne omat todelliset kyvyt, joita yrität muilta ihmisiltä piilottaa.

      • Kolli_Kellinen

        Lauloin taannoin karaokessa Fröbelin Palikoiden Pumppulaulua ja se oli mahtava suksee! -ainakin omasta mielestäni.

        Ihanaa kun on salattuja kykyjä...


    • tuohon sulle

      vastausta, mutta kuule: oot ihan mun isän näköinen, siis silloin, kun se oli nuori. Takuulla oot ihan saman luontoinenkin, ainakin kirjoituksistasi päätellen. Onneksi mulla ei kuitenkaan ole mitään isätraumaa. :)

    • kysymys,mä oon miettiny ite ihan samaa.Varsinkin kun ottaa yksin kämpillä drinkkiä niin meikäläisellä on aina sama kuvio:ekaks kuunnellaan ne samat miljoonaan kertaan kuullut klassikkobiisit (joita ei enää selvinpäin jaksa älyttömästi kuunnella) ainakin kertaalleen läpi ja jossain vaiheessa tarttuukin sit yleensä kitara kouraan ja kohta raikaa rakkaiden naapureiden iloksi päin persettä hoilattu 'it's better to burn out,than a fade away' ja muut vastaavat fiilistelyt :-) En mä tiiä,jos ottaa yksin viinaa niin mulle tulee aina jotenkin haikea ja surullinen olo ja sit tulee kuunneltua myös sen olotilan mukaista musaa (tippa linssissä fade to blackkia yms.) ja sit taas kun on iso porukka ja ns. meininkiä niin stereoista raikaa Iron Maidenin kaltaista ns. menevää musaa.

      Kait se on niin et hyvä musiikki aiheittaa ihmisessä jonkun sortin ajatuksia ja tunteita ja koska viina 'vapauttaa' ihmisen tunne-elämän estoja niin sitä haluaa päästä sit ihan tosissaan tiettyyn fiilikseen ja musiikki on siihen oiva keino.

      • viIi.

        Näin on!


    • Igi-tur

      Humala aiheuttaa mielihyvää ja kun on hyvä mieli ei paina huolet, eikä huominen. Kyllähän sitä viheltelee ja hyräilee selvänäkin silloin, kun on jostain syystä johonkin tyytyväinen ja iloinen. Noloa siinä on se, että ei yhtään ole lauluääntä, mutta silti laulattaa.

      Krapulassa ei lauleskella.

      • ...................

        Krapulassahan on usein sellainen soul-ääni, että oksat pois :)


      • Kolli_Kellinen
        ................... kirjoitti:

        Krapulassahan on usein sellainen soul-ääni, että oksat pois :)

        ...black metal-örinä. Ja mikkinä toimii vessanpönttö.


      • ei ole
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

        ...black metal-örinä. Ja mikkinä toimii vessanpönttö.

        aiheesta kymmenenteen sähköpostiosoitetta?


      • Kolli_Kellinen
        ei ole kirjoitti:

        aiheesta kymmenenteen sähköpostiosoitetta?

        Kaikkien rekisteröityneiden käyttäjien sähköpostiosoite on automaattisesti muotoa Rekisterö[email protected], esim. minulla [email protected]

        Paaha meilii tulemaa


      • niki nikki
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

        Kaikkien rekisteröityneiden käyttäjien sähköpostiosoite on automaattisesti muotoa Rekisterö[email protected], esim. minulla [email protected]

        Paaha meilii tulemaa

        ei s-posti ole automaattisesti sama. rekisteröitymisvaiheessa ensin valitaan käyttäjätunnus ja profiilia luodessa valitaan nimimerkki. s-posti on sama kuin käyttäjätunnus, mut nikki voi olla eri. moni vaan valitsee saman käyttäjätunnuksen ja nikin.


    • lempi

      ovat muutenkin vapautuneempia kännissä, joten ehkä tunteet tulevat pintaan ja niitä haluaa sekä uskaltaa ilmaista sekä toisille että itselleen? :)

    • taidat olla

      jurrissa aika usein. Mielialavaihtelusi kirjoitusten perusteella kielii melkoisesta alkoholiongelmasta.

      Otahan itseäsi niskasta kiinni, iso mies.

      Pakko kysyä kuinka usein lapsesi on joutunut näkemään isänsä kännissä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe