Onko tämä ihan lume juttu.
Eilen jouduin lopettamaan koirani. Olin jo etukäteen saanut lääkäriltä ko. lääkettä.
Mutta eipä lääkkeestä ollut mitään tehoa otin kaikkiaan kuuden (6) tunnin aikana kuusi kpl, nukuttua tuli loppujenlopuksi vain 4 tuntuia.
Zopiclone Alpharma 7,5
7
2706
Vastaukset
- Olipas se aikamoinen
määrä! Etkä nukkunut... Eikähän tuo ole vastaava kuin Imovane? Kyllä sillä itse nukun vaikka vuosia olen käyttänyt. Yhden yön muistan vuoden takaa jolloin en saanut nukutuksi ja luultavasti otin saman verran kuin sinä. 7 kpl. Kokoni puolesta sen olisi pitänyt kyllä jysäyttää unten maille, olen todella pienikokoinen ja laiha.
Olitko jo sängyssä kun otit nuo tabletit vai jäitkö tekemään jotain? Vaikutus kyllä tulee kun menet valmiiksi peiton alle. Tosin koiranomistajana tiedän että karvaisen kaverin poismeno on niin suuri tunnepurkaus että siihen tarvitaan kenties muutakin, muutama diapami ei varmaan olisi pahitteeksi. Ne nyt ainakin väsyttää.
Paljon voimia sinulle ja toivotaan että se uni sieltä tulee.
PS. Lumelääke tuo ei kyllä varmaan ole.- 1234
vaikka olin sängyssä, siis en tehnyt mitään.
Eikähän tuo ole vastaava kuin Imovane? Onko tuo Imovane erilääke.
Kokoni puolesta minunkin olisi pitänyt nukkua kuin tukki, mutta ei.
Nyt kun on lauantai, ei meillä ole lääkäripäivytystä. Lähin n. 150 km ei omaa autoa ole. - lo_siento
1234 kirjoitti:
vaikka olin sängyssä, siis en tehnyt mitään.
Eikähän tuo ole vastaava kuin Imovane? Onko tuo Imovane erilääke.
Kokoni puolesta minunkin olisi pitänyt nukkua kuin tukki, mutta ei.
Nyt kun on lauantai, ei meillä ole lääkäripäivytystä. Lähin n. 150 km ei omaa autoa ole.Imovane on alkuperäisvalmiste ja Zopiclone Alpharma on rinnakkaisvalmiste. Sama vaikuttava aine.
- kinuaja
noissa zopikloni lääkkeissä on se kumma juttu että jos niitä ottaa 3 tai enemmän niin vaikutus muuttuu piristäväksi eli päinvastaseksi kuin on tarkotus. yks tai kaks lääkettä vaan ja sitten peiton alle.
- 1234
Lopitin tupakoinnen 8 vkoa sitten Zybanin avulla.
Sen jälkeen mursin jalkani joka on edelleen paketissa.
Ja kaiken huipuksi vielä tuo koiran menetys.
Ja sitten unilääkkeillä ei saa edes hetken helpotusta.
Olisin ehkä jo valmis nukkumaan ja unohtamaan murheet. - huh huh
1234 kirjoitti:
Lopitin tupakoinnen 8 vkoa sitten Zybanin avulla.
Sen jälkeen mursin jalkani joka on edelleen paketissa.
Ja kaiken huipuksi vielä tuo koiran menetys.
Ja sitten unilääkkeillä ei saa edes hetken helpotusta.
Olisin ehkä jo valmis nukkumaan ja unohtamaan murheet.Kyllä sinulla on tosi rankkaa!!Mut juuri niin kuin joku tuossa kirjoitti et Zolpidem "liian" isolla annoksella ei nukuta...pitää paikkansa(äläkä ota toista kertaa!!)vaan se MIKÄ on sinulle määrätty 1 tai 2. Joku muu lääke poistamaan ahdistustasi,mut edellä mainittu vain pienellä annoksella nukkumiseen.ps.voimia...
- voi olla rankkaa
huh huh kirjoitti:
Kyllä sinulla on tosi rankkaa!!Mut juuri niin kuin joku tuossa kirjoitti et Zolpidem "liian" isolla annoksella ei nukuta...pitää paikkansa(äläkä ota toista kertaa!!)vaan se MIKÄ on sinulle määrätty 1 tai 2. Joku muu lääke poistamaan ahdistustasi,mut edellä mainittu vain pienellä annoksella nukkumiseen.ps.voimia...
oikeen jalkakipsissä ja lääkäriin mömmöjä pummimaan voi hellan lettas teitä pumpulissa kasvaneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4928593Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1205872Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2824877Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli584645Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s724179Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603940SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1723788- 901718
- 991292
- 47899