miksi valiantit on niin rumia?
Valiant
9
1963
Vastaukset
- Plymouth Valiant 60-65
aika jännä juttu,mutta vm 60-62 Plymouth Valiant on hiukan samannäköinen kuin uusi Cryhsler C300 eli olisiko uuden C 300:aa katselleet vanhoja kuvia näistä hienonnäköisistä muodokkaista malleista,ei kovinkaan rumia noi ekat Valtterit.
- jenkki
No v..ttua ko se sulle kuuluu jos on ruma pysy kaukana jos et tykkää,jollekkin se voi olla kovalla työllä ja tuskalla saavutettu vuosien unelma.
Jokainen ostaa auton itselleen p...le!!!! - Coala
Itse taas olen pitänyt sitä aina yksinkertaisen kauniina. Se on noin Taunuksen kokoinen auto, josta saa pienellä piristyksellä tehtyä rivakan raaserin.
Valiant ja Dart ovat mielestäni sellaisia "suomijenkkejä" parhaimmillaan. Niihin jollainlailla kiteytyy suomalaisen jenkkiautoharrastuksen alku. Eivät niin yksityiskohtaisia, tai niin täynnä toimimattomia varusteita, kuin isoimmissa ja kalliimissa peleissä, mutta kestäviä ja varmatoimisia.
Itselläni -65 Barracuda, mikä ei ihan niin viehättävä, kuin Valiant, mutta oikean värisenä ja oikeassa ryhdissä näyttää ihan mukavalta. Voisin kyllä vaihtaa Valluunkin.....?- näin kuvailisin
Darttia ja Vallua autoina joita minulla aikanaan oli vm 64-75 välin malleina,näitä löytyi 170-318 cid koneilla oli manuaalia 3 lovisena ja automaattia,ei tehdä pojat enään niin vahvoja autoja,ikävä kyllä nykyään auton pitää olla sellainen,jolle et itse tee mitään muuta kuin tankkaat,ei sillä että olisi noita mopareitakaan pitänyt kaikenaikaa korjailla mutta kyllä niihin lampun pystyi vaihtamaan ja öljyt ym pikkujutut. Uudet halvat autot ovat kertakäyttöisiä,yhdenmiehen autoja,ne kalliit ovat sitten jo toinen juttu.
- ei niitä tartte
kauheen paljon enään katsella,kun niitä ei usein enään näykään.
- Mesi_
Koska ne on paskarotteloita :D
No eihän. Ei saa yleistää. - ohari_olle
Valluthan ovat maan mainioita autoja! Varsinkin 60-luvun lopun valtterit ulkonäöltäänkin verrattomia! Ovatko Swingeritkin muka rumia?? Googletapas Valiattia kuvina!
Vallut voivat olla semmoisilla myllyillä, että kärvennyt häpeydestä.- Jenkkivihaaja
karvapää kirjoitti:
hienoin on -66 4d sedan.
Ei varmasti ole. On aivan saatanan rumia kaikki Valiantit, sopivia alkoholisoituneiden, sukurutsaisten punaniskahomojen (siis jenkkiharrastajien) autoiksi. Jos heillä olisi ees jonkinlaista aivotoimintaa, ajaisivat he vaikka Toyota Corollalla tai Nissan Almeralla, mutta ei, rumalla ja kalliilla ruostepaskalla pitää ajaa.
Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578870IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076176Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661320Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61277- 1091091
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.75923Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43758MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666