roskaväen määritelmä? Turussa on nyt menossa DBTL-tapahtuma...
Ai niin nimettömän palstaterroristin vuoksi - onko roskaväkeä enemmän miehissä vai naisissa ja jos naisissa niin ovatko feministejä.... Tällä aiheeseen kuulumattomalla sivulauseella torjun tämän kiljukaulan jäätelöt....
mikä on mielestänne
21
1003
Vastaukset
- avecMaria
Roskaväki kai sit jättää karmeen roskamäärän muitten kerättäväksi juhlintansa jälkeen?
Onhan se am. roskaruoka-termikin Suomessa tajuttu ihan päin eetvarttia.- Sanelman
haluaisin kadut putsattaviksi henkilöistä - kaikkea saastaa se meri rantaan heittää :( Jep. olen elitisti, jos kysyt ;)
- avecMaria
Sanelman kirjoitti:
haluaisin kadut putsattaviksi henkilöistä - kaikkea saastaa se meri rantaan heittää :( Jep. olen elitisti, jos kysyt ;)
Kyllä elitisti elististin tuntee...Ökymuijat toisensa. ;))
- Sanelman
avecMaria kirjoitti:
Kyllä elitisti elististin tuntee...Ökymuijat toisensa. ;))
edes erään termin sain selvitettyä - "mies" myös huomasi, mikä on sanan "öky" takana -kateus, kateus, ja kateus. Jep, me "ökymuijat" mennähän raapimahan mersujen kylkijä :DDDD
ps, keltaisen lehdistön toimittajilla ei ole kovin kaksinen palkka...
..siis minä en lähde ketään nimittelemään saati määrittelemään..
..kukin saakoon elää niin epäsiististi kuin haluaa ja roskata ympäristönsä taipumustensa mukaan, kusta nurkalle tai pyöräyttää katuojaan..
..siinä on kuule suuret pisnekset kysymyksessä, kun kaupunki järjestää festivaaleja, että en nimittele edes kaupunkien päättäjiä..- Sanelman
nurkka on sinun?
Sanelman kirjoitti:
nurkka on sinun?
..sitä suuremmalla syyllä olen nimittelemättä tai määrittelemättä ketään, mutta ensisijaisesti olen nimittelemättä tai määrittelemättä ketään universaalilla tasolla..
..sanomani tarkoittaa siis sitä, etten nimittele tai määrittele ketään, kusipa joku nurkkiin vaikka andoromedan tahtisumussa..
- jebujee
roskaväki on sitä joka kököttää kotonansa kun kaupungissa on vuoden parhaat bileet...
- Sanelman
roskaväki on palstalla.... Ei vainen, oli joukossa ihan normaalinkin näköistä porukkaa - mutta liian paljon - yäks, ei kestä enää...
aivot.
Siksi rokkifestareilla on aina kuin kaatopaikalla.
Kuunnelkaa kaunista klassista tai meren aaltoja niin ajatus on kirkas ja mieli puhdas.
Samalla voi bongailla siistejä tipuja on on--- nimittäin meren äärellä.
"kaikki musiikki on olemassa, se pitää vain merkitä muistiin" LM.- P.e.p.e.
... avaus oli asiaton. Ns. Roskaväkeä ei olekaan. DBTL on ihan okrait tapahtuma, mutta mutta ... Missäs se nyt olikaan?
- avecMaria
Sanova et Suamen persläpi...
- Sanelman
avecMaria kirjoitti:
Pori....
- Sanelman
avecMaria kirjoitti:
runokirjasta - ai kamalaa, tää viesti poistetahan kun en huomannu kysyä ""pitävätkö feministit kyseisestä ilmaisusta ja jos, niin miksi..." Tämä on ankeaa, tämä aikamme, eikö vain!!
- avecMaria
Sanelman kirjoitti:
Pori....
Mää luuli et Turku...Eiks siihe vällii viä jääny Rauma?
;D
Hyvä kirja muuten se Koskisen Likkoje jutui...jäi vähä murre pääl...:)
"Oltii laskettelemas
ja tuli seksi miäle.
Ne o vähä sama juttu:
Viaraat vehkeet,
harvo harrastettu laji
ja paikat tulee kipiäks.
Sitku onnistuu,
haluaisis kausikorti." - avecMaria
Sanelman kirjoitti:
runokirjasta - ai kamalaa, tää viesti poistetahan kun en huomannu kysyä ""pitävätkö feministit kyseisestä ilmaisusta ja jos, niin miksi..." Tämä on ankeaa, tämä aikamme, eikö vain!!
Sää arvasi et mää se lui?
- Sanelman
avecMaria kirjoitti:
Sää arvasi et mää se lui?
sää ite kertosi - täl palstall - ja mää näkisin sen Karoliinan livenä runotapahtumassa, se ol semmonen hiton hoikka ja sika ruskee papunen
- avecMaria
Sanelman kirjoitti:
sää ite kertosi - täl palstall - ja mää näkisin sen Karoliinan livenä runotapahtumassa, se ol semmonen hiton hoikka ja sika ruskee papunen
Kaik tullee pihal ei mikkää pysy salas tämmöttises turpavärkis...
Ei muuten aavistustakaan kuinka oikein menee...Kunhan väännän. ;)) - P.e.p.e.
Sanelman kirjoitti:
... hauska, mietin oletko feministi?
- Sanelman
P.e.p.e. kirjoitti:
... hauska, mietin oletko feministi?
Mie kulta possu ressu oon ihan kauhian hauska koska mie oon potkinu niin monta possua muniille ettei äitis ollu sillo syntynykkä
ps, oikeasti osaan suomea, tää o uus roolihahmo
- yksinkertainen
voisi kutsua hyvinkin pääkaupunkiseudulta maalle tulevaa "elämysmatkailijaa" jonka jälkiä saa sitten siivoilla erityisesti veden ääreltä sekä merkatuilta / viitoitetuilta "vaellusreiteiltä".
Heillä ainakin on uskomaton määrä roskaa tuotavaksi luontoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981673- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4361070- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83720
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661