Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Musta aukko?

HiRe

Onko kellään tietoa, mistä löytyisi Simpsoneiden jakso tms. juttu, jossa Homer joutuu mustaan aukkoon. Olen itse nähnyt sen vain jossain tähtitiedettä käsittelevässä dokumentissa useita vuosia sitten.

4

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hips

      Minullekin kohtaus on jäänyt juuri jostakin tähtitiededokumentista mieleen! :) Kyseessä on siis Treehouse of Horror -jakso, en muista mikä niistä, mutta toivottavasti tämä auttoi edes vähän. Tuli subilta muuten jokin aika sitten.

    • C.M.Burns

      7.tuotantokauden jakso "Treehouse of horror 6". Ei muuta kuin kaupasta boxia ostamaan, hopihopi.

    • kala

      Se on se joku Halloween jakso ja siin homer menee johonki 3d maailmaa ja muuttuu oikeestikkin 3d muotoon

      • v3ronica

        mulla on se dvd:llä ja vielä paljon simpsoni jaksoja koneella. lopussa homer joutuu tavalliseen maailmaan ja on ihan Oh no...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe