Onko kellään tietoa, mistä löytyisi Simpsoneiden jakso tms. juttu, jossa Homer joutuu mustaan aukkoon. Olen itse nähnyt sen vain jossain tähtitiedettä käsittelevässä dokumentissa useita vuosia sitten.
Musta aukko?
HiRe
4
561
Vastaukset
- hips
Minullekin kohtaus on jäänyt juuri jostakin tähtitiededokumentista mieleen! :) Kyseessä on siis Treehouse of Horror -jakso, en muista mikä niistä, mutta toivottavasti tämä auttoi edes vähän. Tuli subilta muuten jokin aika sitten.
- C.M.Burns
7.tuotantokauden jakso "Treehouse of horror 6". Ei muuta kuin kaupasta boxia ostamaan, hopihopi.
- kala
Se on se joku Halloween jakso ja siin homer menee johonki 3d maailmaa ja muuttuu oikeestikkin 3d muotoon
- v3ronica
mulla on se dvd:llä ja vielä paljon simpsoni jaksoja koneella. lopussa homer joutuu tavalliseen maailmaan ja on ihan Oh no...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 73893
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104768- 54713
- 41684
- 49644
- 44640
- 31629
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38516