Naisen fetissit / fantasiat

Elo Veera

Jokaisella meillä kai on jonkinlainen fetissiksi luokiteltava mieltymys johonkin asiaan.. tai ainakin fantasia jostain jutusta.

Hyväksyisitkö naiseltasi mielestäsi oudon fetissin? Miellyttäisitkö naistasi suostumalla hänen "juttuihinsa", vaikka ne eivät erityisesti sinua kiinnostaisikaan? Vai olisiko mikä tahansa "tavallisuudesta" poikkeava liikaa?

En siis halua kuulla mitään törkeyksiä, koska tarkoituksella halusin laittaa avauksen tälle palstalle, koska täällä on fiksuinta porukkaa.

Enkä halua keskustella fetisseistä tai seksistä, vaan siitä, mitä miehet hyväksyvät naiselta ja mitä eivät.*

* Tämä viimeinen huomautus seriffille, ettei poistaisi aloitusta.

15

1388

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no tota

Jos lähtee miettimään mitä en hyväksyis:
      en hyväksy sellasta kidutukseen liittyvää eli s/m, sit kaikenlaiset alapään ja takapuolen eritteisiin liittyvät jutut, sellaset ei-hetero systeemit saa tylyn tuomion.

Mut hyväksyisin mukinoitta esim. vaatteisiin tai asusteisiin liittyvät fetissit tms.

• mutta rajansa kaikella

Mikä ettei, jos naaras haluaa vaikkapa sitoa minut sänkyyn tms touhua. Kunhan minusta ei irroteta osia tai laiteta uusia, eikä irstailut päädy 7-päivää lööppiin. We aim to please.

Vastavuoroisesti kyllä sitten odottaisin että vähintään kunnon illallinen olisi luvassa maksuksi lemmenleikeistä. Kunnon vaihtotalous, nääs :)

• niiden kuvien kanssa!

http://plaza.fi/ellit/keskustelu/t1525484

Tuo Basehunterina tunnettu tyyppi otti huvin vuoks joskus ex-tyttöystävän kanssa (juu, on niitä ruotsalaisia heterojakin näköjään;D) alastonkuvia ja nyt niitä riepotellaan pitkin nettiä...

• näin, että

itseä ei haittaisi yhtään niin kauan, kun ei mennä niihin eritejuttuihin. Itseasiassa se olisi jopa jollain tavalla huojentavaa nähdä, että naisella jotain fetissejä on, koska on myös itselläkin. Harvemmin naisilla oman kokemuksen pohjalta on mitään sellaisia nääs ja silloin ei kehtaa omiakaan juttuja tuoda julki!

• äskeiseen

Tavallinen seksi pidemmän päälle on omasta mielestä jo aika tylsää tahkoamista. Kiva tuoda lisäväriä niihin juttuihin! :)

• nykyihminen kyllästyy
        äskeiseen kirjoitti:

Tavallinen seksi pidemmän päälle on omasta mielestä jo aika tylsää tahkoamista. Kiva tuoda lisäväriä niihin juttuihin! :)

kun kaikki pitää saada heti-nyt-tänne-mulle-kaikki ja jo 25vuotiaana on jo koettu melkein kaikki . sit kun vielä esim. seksiä joka päivä harrastetaan ja vielä monta kertaa päivässä niin eipä ihme että kyllästyvät. tulee kyltymättömyys ja samalla kyllästyneisyys, pitää saada koko ajan mutta mikään normiseksi ei enää tunnu hyvältä.

joskus oli toisin, ei ollut aikaa eikä voimia harrastaa seksiä jokapäivä, tavallinen seksikin maistui silloin hyvältä kun sitä ei jokapäivä harrastettu.

• jos on

suhteessa naisen kanssa, jolle ei kehtaisi puhua mistä vaan. Onko se sitten suhde ollenkaan?

• ehhhbhh
        jos on kirjoitti:

suhteessa naisen kanssa, jolle ei kehtaisi puhua mistä vaan. Onko se sitten suhde ollenkaan?

Aika harvalle voi kaikesta puhua... ja jos puhuisi, eroja tulisi entistäkin enemmän.

• puheitta

rakkaus on suvaitsevainen. Molempiin suuntiin.

• mielipide.

Nyt kun tarkemmin ajattelen, niin ehkä kaikilla ihmisillä on jotain fetissejä, mutta he eivät sitä itse välttämättä edes tiedosta, syystä että on konservatiivinen kasvatus eikä tietoinen minä salli ajatella mitään opitun mallin mukaisesta poikkeavaa... Kun ihminen oppisi tuntemaan oman sisäisen minänsä, voisi avautua täysin uudenlainen, estottomampi, maailma. Itsetuntemuksesta kaikki alkaa. Olisin itse kyllä valmis tutustumaan paremmin omaan sisäiseen minääni taitavan opettajan johdolla... ;) tosin... en pidä itseäni nytkään kovin estoisena, vaan..hmm hyväksyn "erilaisuuden".

• olisiko jopa niin

että älykkäämmät ihmiset pystyvät paremmin tiedostamaan kiinnostuksensa fetisismiin.

• Pauno Talo

Oikeastaan jopa tykkäisin asiasta, jos naisella olisi joku fetissi. Se olis kiinnostavaa, ja sängyssä olisi varmaan hauskaa :)

Mutta... En kuitenkaan haluaisi sellaista naista, joka on toteuttanut niitä fetissejään tai fantasioitaan jossain ihmeen kinky clubeilla tai muuten jonkun himoköyrijä pervojen kanssa. Ei sellaista naista.

• miss_banana

Mä en usko, että tästä maailmasta löytyy yhtään ihmistä, joka ei olisi jollakin tapaa seksuaalisesti edes vähän pervo. Kaikilla meillä on fantasioita, joita ei perusheteroseksissä tule toteutettua. Suurin osa ihmisistä vain tuntuu pelkäävän, että jos niistä kertoo omalle kumppanille, tapahtuu jotakin ihan hirvittävää. Näin voi tietysti käydä, pahimmassa tapauksessa.

Itse olin joskus tosi vaitonainen omista toiveistani, mutta viimeisimmässä suhteessani tapahtui ns. avautuminen ja sen jälkeen koko seksielämäni on muuttunut ja ehdottomasti parempaan suuntaan. Nykyään en oikeastaan jaksa edes fantasioida muista, koska saan kotoa juuri sitä, mitä haluankin. Meidän tapauksessa fantasiat sattuivat olemaan vielä samansuuntaisia, mutta olen valmis toteuttamaan myös niitä juttuja, jotka ei itseäni niin hirveästi kiinnosta.

Itse kääntäisin tilanteen päinvastoin: enää en voisi kuvitella olevani miehen kanssa, joka ei hyväksyisi tai toteuttaisi omia, toisen ja yhteisiä fantasioita. Naiset on usein ihan liian häveliäitä omien halujensa suhteen. Suosittelen avautumista. Oma seksielämäni on ainakin parantunut tämän avautumisen myötä erittäin paljon.

• vili

riippuu ihan mitä ne jutut olisi. ei sillä ole väliä mitä hyväksyt naiselta vaan siitä on kyse, että mitä haluat itse tehdä. tälläisessä on kumminkin kyse henkilökohtaisesta ja en salettiiin söisi saavillista paskaa, jos joku repii siitä orkkuja.

• Niitä on niin monenlaisia, jotain hyväksyisin toisia en. Vaikea sanoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      440
      2548
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      14
      2400
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      252
      1475
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1139
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      62
      1056
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      423
      1053
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      908
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      153
      905
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      869
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      845
    Aihe