koska helpottuvathan ne eräät jokapäiväiset toimet paljon, jos käyttää sukkanauhaliivejä ja nailoneita kuin että jotuisi riisumaan sukkahousuja usean kerran päivässä.
Miehille sukkanauhat paremmat
16
3531
Vastaukset
- sukkahousujutut
kyllä sukkanauhasukat on paljon parempi vaihtoehto.
- niku
ihan sairaaksi mennyt palsta. Menkää omille osastoillenne. Ilmeisesti smoss tai joku vastaava kirjoittelee useilla nimimerkeillä.
- Ilman saumaa
Kokemusta on molemmista, joten sanonpa jotain.
Varmaan sukat ja liivit jossain tapauksessa paremmat, mutta sukkahousut aiheutaa vähemmän hämmennystä muissa miehissä. Talvella sukkikset ei niin outo ilmestys pukuhuoneella.
Liivit ja sukat antaa tietyn kuvan kantajastaan
vaikka ei olisikaan oikea. Silloin kun ei tarvit-
se riisuutua, niin valinta on sukat ja sukka-
nauhat. Eikä mitään seksivirityksiä vaan kunnon
asusteet.
Muuten, pitäisköhän avata ihan oma keskustelu
valtavirrasta poikkeavalle pukeutumiselle? Voisi
katsoa miten miehet sukkiksissa, hameissa ym.
saa olla rauhassa meitä pervoina pitäviltä.- vietätte aikaanne?
En minä ainakaan käy miesten yleisillä pukuhuoneilla missään. Ei uimahalliin mennessä tarvi olla sukkaliivejä, ja voihan ne riisua vessassa.
- Tanssija
vietätte aikaanne? kirjoitti:
En minä ainakaan käy miesten yleisillä pukuhuoneilla missään. Ei uimahalliin mennessä tarvi olla sukkaliivejä, ja voihan ne riisua vessassa.
Etkö sinä käy balettitunneilla.Ainakin meidän pukkarissa miehet pukevat sukkiksia.
Kerrankin olen täysin samaa mieltä. Pitäisi aloittaa uusi keskustelu aiheesta. Itse viihdyn sukissa ja sukkanauhoissa erinomaisesti. Käytän päivittäin. Harvemmin käytän sukkahousuja. Sukkanauhat ja sukat ovat huomattavasti mukavammat päällä, kuin sukkikset. En ole koskaan joutunut tilanteeseen, että olisi noloa riisuuntua, esim. kaverien saunaillassa.
- Ilman saumaa
hessusr kirjoitti:
Kerrankin olen täysin samaa mieltä. Pitäisi aloittaa uusi keskustelu aiheesta. Itse viihdyn sukissa ja sukkanauhoissa erinomaisesti. Käytän päivittäin. Harvemmin käytän sukkahousuja. Sukkanauhat ja sukat ovat huomattavasti mukavammat päällä, kuin sukkikset. En ole koskaan joutunut tilanteeseen, että olisi noloa riisuuntua, esim. kaverien saunaillassa.
Minulla ei kyllä rohkeus riitä sukkien ja
sukkanauhojen esittelyyn miesten pukuhuoneessa.
Tämä täytyy myöntää, paitsi silloin jos paikalla
on muita samoin pukeutuvia.
Nyt kun ilmat on lämmenneet ei tarvitse välttämättä sukkiakaan, mutta jos niitä pitää
niin on ne vilpoisammat kuin sukkahousut, sillä
sukkien ja sukkanauhojen kanssa voi pitää sopivia pikkuhousuja jotka ei hiosta. - hesekiel
Ilman saumaa kirjoitti:
Minulla ei kyllä rohkeus riitä sukkien ja
sukkanauhojen esittelyyn miesten pukuhuoneessa.
Tämä täytyy myöntää, paitsi silloin jos paikalla
on muita samoin pukeutuvia.
Nyt kun ilmat on lämmenneet ei tarvitse välttämättä sukkiakaan, mutta jos niitä pitää
niin on ne vilpoisammat kuin sukkahousut, sillä
sukkien ja sukkanauhojen kanssa voi pitää sopivia pikkuhousuja jotka ei hiosta.Eipä riitä minullakaan rohkeus sellaiseen. Jos sattuu sellainen tilanne yllättäen, käyn esim. vessassa riisumassa sukat ja sukkanauhat. Minulla on aina varalla vara nilkkasukat mukana.
- ei sukkanauhoissa
minä olen itse käyttänyt sukkahousuja talvisin,en kesäisin koska silloin tarkenee ilmankin. mielestäni sukkahousut ovat vaate siinä kuin pitkätkalsaritkin,henk.koht. en suostuisi ikinä pitämään esim. sukkanauhaliivejä ja sukkia. sukkahousuja pidän siksi koska ne lämmittävät,muut hepeneet kuuluvat mielestäni kaiken maailman pervoille jotka, saavat tyydytystä niistä.
- Juha
Itse ostan sukkahousuni Evelacesta jossa on hyvät valikoimat.
http://www.evelace.fi/Mallisto/kuvat/sukkahousut/R10262_iso.jpg - Maija Mehis
Juha kirjoitti:
Itse ostan sukkahousuni Evelacesta jossa on hyvät valikoimat.
http://www.evelace.fi/Mallisto/kuvat/sukkahousut/R10262_iso.jpgNoissa olisi kultani aika kiihoittava....
http://www.sfdancewear.com/bimages/1070578785Mstev1608.jpg
- smoss
Toi menee jo vähän liian pitkälle! Kai ne voi olla ihan hyvät, en tiä, ei o kokemusta, enkä sitä pahemmin kaipaa. Mulle sukkikset ja ohuet nilkka/polvisukat riittää.
Mutta jokuhan joskus sano, että toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä! ...- Pottas
Joku doorishan vois vaik tykätä kun kundilla oliski tollaset alla,
- kuulkaas
nyt arvoisat "herrat?" Tämä palsta käsittelee MIESTEN pukeutumista eikä mitään fetissipervoilua. Teille homotransuille varmaan löytyy joku muukin foorumi...
- Ilman saumaa
Niin onkin transihmisille oma palsta, jossa
vois asiaa pohtia. Eikä siellä tarvitse ola homotransu, siilä kaikki transvestiitit ei
ole homoja. - Joopa joo
Ilman saumaa kirjoitti:
Niin onkin transihmisille oma palsta, jossa
vois asiaa pohtia. Eikä siellä tarvitse ola homotransu, siilä kaikki transvestiitit ei
ole homoja.Mennään kaikki sinne !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1559127Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492779Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312547- 572521
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971905- 971847
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231783Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481326Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 281191