Miksi koulutetut ihmiset eivät ole rasisteja?

tääontotuus

kerroppa mulle? kaikki noi tosirasistit on jostain huitsin nevadasta tiettömän tien päästä-koulutodistuksen keskiarvo 4 ym. näinhän se on nähty. tyhjässä päässä ei liiku muu ku katkeruus.

21

881

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain!!!

      Entäpä kokemus pohja? Monet puolustajat eivät näe sitä todellisuutta että pakolaisiin suhtaudutaan negatiivisesti kokemuksen pohjalta! Ei aina tietämättömyyden!
      Positiiviset kokemukset muokkaavat kokonaisuutta yhtä lailla kuin negatiivisetkin.

      • humanisti :-)

        rasismia esiiintyy eniten sielllä missä maahanmuuttajista on vähiten kokemusta, ja vähiten sielllä, missä on eniten kokemusta. Esim. lapualaiset koululaiset ovat rasistisempia kuin turkulaiset. täää on ihan tutkittu juttu.

        Rasismi ei toki aina ole vain tietämättömyyttä, yleensä se on ennen kaikkea asennevamma.


      • voi olla totta!
        humanisti :-) kirjoitti:

        rasismia esiiintyy eniten sielllä missä maahanmuuttajista on vähiten kokemusta, ja vähiten sielllä, missä on eniten kokemusta. Esim. lapualaiset koululaiset ovat rasistisempia kuin turkulaiset. täää on ihan tutkittu juttu.

        Rasismi ei toki aina ole vain tietämättömyyttä, yleensä se on ennen kaikkea asennevamma.

        Oletko niin naivi että kaikessa rasismiin liittyy ihmisen asennevamma?
        Kerrotaanpa sinulle realiteetti! On asennevammaisia mutta heidän rinnalla on myös niitä joiden mielipide ja suhtautuminen eri rotuisiin perustuu vain ja ainoastaan kokemuspohjaan joka on negatiivinen tai positiivinen. Simppeliä, eikö?


    • EX-kaverini

      Munkin vanha rasistikaveri. 2 vuotta himassa, ei jaksa hakee duuneja. Haukkuu Somalaita pummeiksi! Vittu jätkä on ite Suomen pahimpia pummeja. Siinä näkee tyypillisen rasistin. Ei viitti kattoa peiliin, jotta näkisi oman minänsä, eli mitä ite on. Se on 'sionisti-rasisti' 'muukalaisrasisti'.

      ''Moni kakku päältä kaunis''

      En halunnut olla enää sen tyypin kanssa. oli niin läpimätä looseri.

    • lot

      .. esittää muodossa:

      "Miksi koulutetut ihmiset eivät avoimesti ilmoita olevansa rasisteja?"

      -- lot

      • humanisti :-)

        koulutukseen ei näääs päääse jos on ihan bimbo


      • humanisti :-) kirjoitti:

        koulutukseen ei näääs päääse jos on ihan bimbo

        On olemassa kouluttautuneita bimboja.


      • jonka äly

        ei riitä edes hyväksyttävän profiilisivun tekemiseen...


      • lot
        jonka äly kirjoitti:

        ei riitä edes hyväksyttävän profiilisivun tekemiseen...

        .. ei älystä. Ja jos se sinua tyydyttää, voin aivan hyvin sanoa olevani tyhmä. Mitä se muuttaa?

        Toiseksi: Kysymykseen: "Miksi koulutetut ihmiset eivät ole rasisteja?" voidaan vastata myös toisin: koulutettujen ihmisten rasistiset kannanotot sensuroidaan.

        Kun jotain sensuroidaan, sitä ei näy. Se, mitä ei näy, voidaan kuvitella poissaolevaksi.

        -- lot


    • Vierailija

      Viestistäsi paistaa läpi ennakkoluulot.

      Rasistit vain ajattelevat eri tavalla kuin sinä. On normaalia pelätä heitä, mutta jos koittaisit tutustua heihin ja heidän ajatuksiinsa. Vaikka joka ihmisryhmässä onkin mätäpaiseita, ei tule alistua ennakkoluulojen tielle ja tuomita kaikkia yhden perusteella.

      (kirjoittajan keskiarvossa nelonen on vain desimaaleissa heti ysin ja pilkun jälkeen, vaikka hän onkin kovan luokan rasisti)

      • lot

        .. paista sinun vastauksestasi?!!?!!( monta kiihkoisaa lisähuutomerkkiä)

        Tulet tänne kehuskelemaan arvosanoillasi, vaikka nimimerkkisi mukaan sinun pitäisi vain olla täällä vierailemassa. Mutta olet asettumassa heti taloksi! Mitä peliä tuo on?

        -- lot, hymiöllä


      • saada hommia,
        lot kirjoitti:

        .. paista sinun vastauksestasi?!!?!!( monta kiihkoisaa lisähuutomerkkiä)

        Tulet tänne kehuskelemaan arvosanoillasi, vaikka nimimerkkisi mukaan sinun pitäisi vain olla täällä vierailemassa. Mutta olet asettumassa heti taloksi! Mitä peliä tuo on?

        -- lot, hymiöllä

        kunnalliselta ja valtiolliselta puolelta jos ei ole demarien jäsenkirja plakkarissa. Demarihan on tunnetusti aina monikultturisti???


      • vaikka
        saada hommia, kirjoitti:

        kunnalliselta ja valtiolliselta puolelta jos ei ole demarien jäsenkirja plakkarissa. Demarihan on tunnetusti aina monikultturisti???

        e ole minkäänlaista jäsenkirjaa, koulutus ja työkokemus on riittäny


      • vaikka kirjoitti:

        e ole minkäänlaista jäsenkirjaa, koulutus ja työkokemus on riittäny

        Jäsenkirjaa ei ole ollut, mutta virkaa on riittänyt.


    • .rasisti

      Ainakin kihlattuni (joka opiskelee Helsingin yliopistossa), ja minä, joka opiskelen amk:ssa helsingissä ja hyvillä arvosanoilla, olemme rasisteja, kihlattuni jopa huomattavasti minua pahempi...

      • Fil. maist.

        Olen todella ylpeä että olen rasisti, vielä hyvissä hommissakin.


      • tuplatohtor
        Fil. maist. kirjoitti:

        Olen todella ylpeä että olen rasisti, vielä hyvissä hommissakin.

        ja hirvvee rasisti. Voe että on ihanoo!


    • ystävä ja uskoja.

      Hah, hah, haa...

    • Thrym

      Miksi kaikki suuret keksijät ovat valkoisia?

      • he ovat

        miettineet muutakin kuin jumalaansa.


    • teac

      Pitkäaikainen opiskelu esimerkiksi Sirola- opistossa poistaa rasistisuutta.

      "kaikki noi tosirasistit on jostain huitsin nevadasta tiettömän tien päästä-koulutodistuksen keskiarvo 4 ym. näinhän se on nähty."

      Oletko itse opiskellut pitkään?
      Tekstisi vaikuttaa hyvinkin antirasistiselta.


      -Teac, Huitsin Nevadasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe