Voi vain kuvitella niiden Libanonin lasten kauhua jotka pakotettiin menemään rakennukseen, josta raketteja Israeliin laukaistaan. Lapsi kyllä vaistoaa sen, että heitä ollaan tässä viemässä kuolemanpaikkaan - ja kaikki pelkästään sen takia että lännessä - myös tällä suomi24-foorumilla Israelin vastustajat voivat kasvattaa Israel-raivoaan. Onko näiden lasten henki näin halpaa Israelin vastustajien ja sissien mielestä ?
Lännen media on omalta osaltaan vastuussa - hyväksyessään ja hyväksikäyttäessään tätä sissien raakaa taktiikkaa pakottaa siviilejä heidän sotilaskohteisiinsa - näiden naisten ja lasten kuolemaan. Naiset ja lapset ovat tässä suhteessa parasta propaganda"ruokaa".
Voimme vain rukoilla näiden siviilien puolesta, jotka tietämättään taikka pakottamalla viedään näihin kuolemanloukkuihin.
Libanonin lasten kauhu
5
254
Vastaukset
- Uutistoimittaja
Levität virheellistä tietoa, joka on korjattava.
Tähän asti tuhoisin Israelin yksittäinen isku kohdistui evakossa olleisiin lapsiperheisiin.
Ohjus tuhosi 3-kerroksisen asuinrakennuksen johon oli majoittunut sata ihmistä, maaseutukylistä sotaa pakoon lähteneitä lapsiperheitä. Yli 50 kuolleesta kaikkiaan 22 on lapsia, osa kristittyjä, osa muslimeja.
Libanonin hyvin köyhästä väestöstä on 40 % kristittyjä, 60 % muslimeja.
Israelin sodankäynti perustuu Yhdysvaltojen poliittiseen ja aseelliseen tukeen.- Empatia
Kyllä lapsi vaistoaa vaaran, kun hänet raahataan rauhallisesta kotikylästä jossa ei taistella, asuntoon jonka vierestä ammutaan raketteja Israelin lasten niskaan. Libanonin lapset kyllä ymmärtää, miksi heidät on tähän rakennukseen väkipakolla raahattu kylmästä kuolemaan. Missä on länsimainen oikeus, kun tällaista sallitaan nykyaikana ? Jo pelkästään rakettipatteriston laukaisu ihan parvekkeen alla pelästyttää nämä lapset kuollakseen eivätkä he taatusti voi ymmärtää, miksi tulla rauhallisesta kodista tuollaiseen paikkaan kuolemaan.
- mahdollisesti
Empatia kirjoitti:
Kyllä lapsi vaistoaa vaaran, kun hänet raahataan rauhallisesta kotikylästä jossa ei taistella, asuntoon jonka vierestä ammutaan raketteja Israelin lasten niskaan. Libanonin lapset kyllä ymmärtää, miksi heidät on tähän rakennukseen väkipakolla raahattu kylmästä kuolemaan. Missä on länsimainen oikeus, kun tällaista sallitaan nykyaikana ? Jo pelkästään rakettipatteriston laukaisu ihan parvekkeen alla pelästyttää nämä lapset kuollakseen eivätkä he taatusti voi ymmärtää, miksi tulla rauhallisesta kodista tuollaiseen paikkaan kuolemaan.
uskovainen.Sitten sinun valehteluasi voikin ymmärtää.Vai olitko paikanpäällä.Tuskin.Vai oletko"viisaampi"kuin koko maailman media.
mahdollisesti kirjoitti:
uskovainen.Sitten sinun valehteluasi voikin ymmärtää.Vai olitko paikanpäällä.Tuskin.Vai oletko"viisaampi"kuin koko maailman media.
sotatilassa eturintamaan?
mahdollisesti kirjoitti:
uskovainen.Sitten sinun valehteluasi voikin ymmärtää.Vai olitko paikanpäällä.Tuskin.Vai oletko"viisaampi"kuin koko maailman media.
Hyvä kysymys sinänsä. Tai voihan sen muotoilla toisinkin:
miten maailman media voi olla niin yksipuolista ja puolueellista?
Mihin on hävinnyt objektiivisuus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437