Kattelin Simpsoneita ja kattelin semmose jakosn jossa yrittettiin häätä Springfieldistä kaikki maahanmuuttajat huomasit että Apun siskon nimi on Manjula. Joten onko Apu siskonsa kanssa naimississa??
Apusta
4
552
Vastaukset
- ooooooooooooooooooo
ai jaa hyym mielenkiinntoista :o
- dunc
manjula ei ole apun sisko, se tulee ilmi eräässä jaksossa jonka nimi nyt ei tule mieleen.
- RAHAHAHAAHAA!!!8D
Eiks se Apuki sanonu siinä jaksossa, että ku se muisteli niin se Manjula oli kakarana ja se sano jotain: "Harmi ettei järjestetty avioliittomme toiminut" Ja se Manjukki: "Hyvästi rakkaani". Ei nyt ihan sana tarkasti, mutta muistelen,...
- Taalaspiili
RAHAHAHAAHAA!!!8D kirjoitti:
Eiks se Apuki sanonu siinä jaksossa, että ku se muisteli niin se Manjula oli kakarana ja se sano jotain: "Harmi ettei järjestetty avioliittomme toiminut" Ja se Manjukki: "Hyvästi rakkaani". Ei nyt ihan sana tarkasti, mutta muistelen,...
Mun muistaakseni kyllä se nii sano
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682857
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.622243- 2032159
- 711786
- 951703
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91581- 921343
- 811100
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2061080- 951059