Olen nyt syönyt Femilaria puolisen vuotta, vähän reilut. Yhtään kertaa ei kuukautiset ole tulleet pelkästään tauon aikana. No, yhden kerran jouduin aloittamaan uuden liuskan heti edellisen perään, kun unohdin ottaa yhden tabun. Mutta siitäkin on nyt jo pari kolme kuukauttaa.
Tätä liuskaa olen syönyt jo kaksi viikkoa ja menkkoja on riittänyt koko sen ajan, itse asiassa alkoivat jo ennen kun aloitin uuden kiekon. Onko muilla Femilarin käyttäjillä samanlaisia vaivoja?
Onhan tietty mahdollista, että kyse on jostain muustakin. Mutta kun ei koske mihinkään ja muuten tunnen oloni normaaliksi (paitsi, että pikku hiljaa alkaa v...ttaa kun aina vaan vuotaa..), niin en oikein lääkäriinkään saa lähdettyä.
Tätä liuskaa olen syönyt jo kaksi viikkoa ja menkkoja on riittänyt koko sen ajan, itse asiassa alkoivat jo ennen kun aloitin uuden kiekon. Onko muilla Femilarin käyttäjillä samanlaisia vaivoja?
Onhan tietty mahdollista, että kyse on jostain muustakin. Mutta kun ei koske mihinkään ja muuten tunnen oloni normaaliksi (paitsi, että pikku hiljaa alkaa v...ttaa kun aina vaan vuotaa..), niin en oikein lääkäriinkään saa lähdettyä.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Hermo menee jo ton jatkuvan "tiputtelun" kanssa. Mulla alkaa pillerilaatan puolivälissä tuo tiputtelu ja sitä sit piisaa kunnes aloitan uuden laatan... Eli vähintään 2 viikkoo on aina tiputtelua. AARGGHHH!!!
Oletko ottanut samaan kellonaikaan? Mä kokeilen nyt sitä, että otan minuutilleen samaan aikaan päivästä. Ainakin päivän unohdus saa vuodon mulla alkamaan heti.