Miten viettää 18v synttäreitä?

saara

Tarvitsen hyviä ideoita syntymäpäivän viettoon. Täytän siis pian 18 vuotta ja haluiasin juhlia sitä vähän erikoisemmin. Kaikki juhliin osallistuvat ovat täysikäisiä ja heitä tulee alle 10. Mökinvuokraukset ja risteilyt eivät käy, sillä seuraavana päivänä olisivat sukulaiset tulossa. Asun pääkaupunkiseudulla.
Voit myös kertoa miten itse juhlit täysikäisyyttä..
Kiitos vinkeistä jo etukäteen..

7

3825

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täysikäisyydessä

on tietty se, että saa tehdä jotain mitä ei ennen saanu. Itse täytin 18 kuukaus sitten ja juhlin sitä kavereiden kanssa menemällä yllätysyllätys: baariin:)

• nostettu

niin tajuttoman keskeiseksi asiaksi suomalaisessa kulttuurissa? Täysi-ikäisyydessäkin suurin asia on baareihin pääsy... HAH HAH

• ;;;;

tuuhan tänne niin näytän miten sitä voi juhlia jos ei muuten niin jatkoille ainaki ;)

• AROSUSI-09

ja jaat ittees jalkapallojoukkueelle.Ihan yksinkertainen konsepti?:)

• saara

ole parempia ideoita kun tuo "vedä lärvit"?
      Vaikka joku hieno ravintola tms? Tietääkö joku helsingissä mitään hienoa rapuravintolaa? Kun en oikeen itse osaa niitä valmistaa..

• ois??

nyt kun kesää on vielä jäljellä niin pidä sellaset hula hula bileet.eli teemana vois olla vaikka esim hawaiji-bileet tms.. mun yhdellä kaverilla oli sellaset ja hauskaa oli.. jokainen voi pukeutua oman makunsa ja mielensä mukaan ja tulee ainakin väriä juhliin eikä vaan aina tasasen tylsää mustaa,ruskeeta ja valkeeta.. :)

• rapsikuoriainen

Mitä tahansa teetkin, on se villimpää ku mun 18-vuotis synttärit. Olin vanhempien luona kylässä ja lenkitin koiraa... HArmittaa näin jälkeen päin. Oli ainakin mieleenpainuva päivä. :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      275
      4699
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3040
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2877
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      34
      2871
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1816
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1664
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1521
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      60
      1429
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95
      1292
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      215
      1190
    Aihe