Miksi jätkä ei vastaa eroottisiin viesteihin? luulisi että olisi sen verran huumorintajua et tykkäis vastata. Kyseinen tapaus ei seurustele.
eroottiset viestit
8
1548
Vastaukset
- sh tussukkainen
kyseiset viestit kännykän kautta siis.
- toosaa kyllä kiitti
sitä joko on mauton tai sitten tyylitajua löytyy. kaikkia ei kiinnosta viestit, anna toosaa sille äläkä lähettele höpöviestejä.
- mutta
Miten antaa, kun ei voida nähdä, kun ei edes viestiin vastaa. Ihmettelen. ehkä hiukan tosikko tyyppi se.
- niin vastaan
mutta kirjoitti:
Miten antaa, kun ei voida nähdä, kun ei edes viestiin vastaa. Ihmettelen. ehkä hiukan tosikko tyyppi se.
Anna tulla mulle vaan. Tulen kyllä muutenkin hoitelemaan sinua eroottistn viestien jälkeen mieluusti
- se just
mutta kirjoitti:
anna mulle, laita spostia, en vastaa tekstareihin, mulla "ei ole kännykkää" arvaas miksi.....
MULTA saisit hyvää kanssa, hyvää seuraa ja hyvää loiskuvan märkää kahvia olisi kiva SULTA saada.
- mieleen..
.. että missä päin suomea tällasta tapahtuu..? Pohjonen, itä, etelä, länsi vai peräti keskellä?
- Ilkiö
Jospa sitä ei kiinnosta sinun viestisi, tai sinä ylipäätään?
Eipä näin ukkomiehenä ole mitään syytä antaa minkäänlaista vastakaikua... Suosittelen, että sinäkin lopetat kirjoittelun. Mikäli miestä kiinnostaa, niin se kyllä ottaa yhteyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283