Toivoisin sinun kuuntelevan Rammsteinin "Mutter" -kappaleen. Kauneinta maailmassa.
Mitä te ihmiset pidätte tästä biisistä?
Musiikkia ihastuksenkohteelleni...
54
3334
Vastaukset
- pihkura
ihan ok kuitenki :) Mieluummin sellaseen hempeilyyn laittaisin tämän:
http://www.youtube.com/watch?v=jfcPcUh_Stg&search=depeche mode- Madonna.
mutta sopii tähän tilanteeseen. Asiathan ovat tilannekohtaisia?
Se kappale tuo ihmismielen syvimmät sopukat esiin... - Kofeinisti
Mun kohdalla saattais tyttö unohtua jos noin hyvää musiikkia alkais soittimesta kuulumaan. Ei varmaan ihme, että vielä sinkkuna pyörin ;D.
- pihkura
Kofeinisti kirjoitti:
Mun kohdalla saattais tyttö unohtua jos noin hyvää musiikkia alkais soittimesta kuulumaan. Ei varmaan ihme, että vielä sinkkuna pyörin ;D.
meinasitko tuota depechee? Heh, vai ultrabraata ;)
Mä jumituin youtubeen taas kuunteleen kaikkee mitä mieleen tulee.. - Kofeinisti
pihkura kirjoitti:
meinasitko tuota depechee? Heh, vai ultrabraata ;)
Mä jumituin youtubeen taas kuunteleen kaikkee mitä mieleen tulee..Depechee tietty, albumihan oli Ultra ja olin olevinani nokkela *häntäkoipienvälissä*.
- pihkura
Kofeinisti kirjoitti:
Depechee tietty, albumihan oli Ultra ja olin olevinani nokkela *häntäkoipienvälissä*.
Kunhan naljailin :) Ota se pois jalkojes välistä vaan ihan reippaasti.
Levyt löytyy hyllystä ja viimesimmälle keikallekin onnistuin itteni raahaamaan. Depeche on ja pysyy suosikkien joukossa :) - eionicknamea
Modessa onkin jotain sellaista mystistä, utuista soundia.;)
Kaikesta elektropopista en tykkää (ja meneeks Mode edes täysin tohon kategoriaan?..), mut Depeche Modessa on kieltämättä 'sitä jotakin'. Johtunee varmaan osin Gahanin ainutlaatuisesta lauluäänestä & karismasta siitäkin.;) - pihkura
eionicknamea kirjoitti:
Modessa onkin jotain sellaista mystistä, utuista soundia.;)
Kaikesta elektropopista en tykkää (ja meneeks Mode edes täysin tohon kategoriaan?..), mut Depeche Modessa on kieltämättä 'sitä jotakin'. Johtunee varmaan osin Gahanin ainutlaatuisesta lauluäänestä & karismasta siitäkin.;)Kun siihen kerran tykästyy ni irti ei pääse. Vaikka kuuntelee paljon muutaki musiikkia, ni välillä pitää kaivaa levypino esiin ja makoilla olkkarin lattialla selällään ja vaan kuunnella ja nautiskella..
- adrianleewerkuhn
Ei huono.
Mutta soittaisin silti sydämeni valitulle sikermän Uriah Heep:n kappaleita...- Jukka Eemil Vanaja
Poliisipäällikkö Vanaja tykkäs kovasti Heepin Easy Livinistä ja ne soitti sitä poliisiaseman bändiharkoissakin.
(Jos joku on nyt ulalla niin poliisipäällikkö Vanaja oli roolihahmo Kummeleiden poliisisarjassa Lihaksia ja luoteja, häntä esitti Heikki Vihinen, muita osia etsivä Pyykkö (Heikki Silvennoinen), etsivä Simo Suikkanen (Timo Kahilainen), etsivä Saloranta (Heikki Hela), pormestari (Esko Roine), konstaapeli Emma Åkerblom (Mari Turunen), Laila (Salorannan tyttöystävä) (Ritva Jalonen).) - Madonna.
Jukka Eemil Vanaja kirjoitti:
Poliisipäällikkö Vanaja tykkäs kovasti Heepin Easy Livinistä ja ne soitti sitä poliisiaseman bändiharkoissakin.
(Jos joku on nyt ulalla niin poliisipäällikkö Vanaja oli roolihahmo Kummeleiden poliisisarjassa Lihaksia ja luoteja, häntä esitti Heikki Vihinen, muita osia etsivä Pyykkö (Heikki Silvennoinen), etsivä Simo Suikkanen (Timo Kahilainen), etsivä Saloranta (Heikki Hela), pormestari (Esko Roine), konstaapeli Emma Åkerblom (Mari Turunen), Laila (Salorannan tyttöystävä) (Ritva Jalonen).).. persoonaa. ;)
- eionicknamea
Heepissä on aivan ainutlaatuista apinan raivoa.;)
- Madonna.
eionicknamea kirjoitti:
Adrianin olla tänään rauhassa...
- eionicknamea
Madonna. kirjoitti:
Adrianin olla tänään rauhassa...
..ole kyllä Adriania ahdistellut yhtään millään tavalla, hyvä "Madonna".:) Jos joku muu niin on tehnyt, niin ikävää on.
- eionicknamea
eionicknamea kirjoitti:
..ole kyllä Adriania ahdistellut yhtään millään tavalla, hyvä "Madonna".:) Jos joku muu niin on tehnyt, niin ikävää on.
..katsoisin "Madonnalta" ylimieliseksi asenteeksi tulla antamaan muille keskutelijoille ohjeita, kun mistään asiattomuuksista ei ole kyse.;)
Huomasin, että yksi viestiketju oli poistettu, johon mm. adrian ja mä oltiin eilen kirjoiteltu. Liekä siihen sitten joku kirjoitellut rumuuksiaan. En mä kuitenkaan.:) - adrianleewerkuhn
eionicknamea kirjoitti:
niin on minussakin...sopivasti..;D
- adrianleewerkuhn
eionicknamea kirjoitti:
..katsoisin "Madonnalta" ylimieliseksi asenteeksi tulla antamaan muille keskutelijoille ohjeita, kun mistään asiattomuuksista ei ole kyse.;)
Huomasin, että yksi viestiketju oli poistettu, johon mm. adrian ja mä oltiin eilen kirjoiteltu. Liekä siihen sitten joku kirjoitellut rumuuksiaan. En mä kuitenkaan.:)mä huomasin saman jutun...siis sen viestiketjun poistamisen...toisaalta ehkäpä se ei niinkään välttämättä johtunut meidän kirjoituksista..
Toisaalta mä muistan, kuten tiedät, sun jokaisen sanan muutoinkin...;D - eionicknamea
adrianleewerkuhn kirjoitti:
niin on minussakin...sopivasti..;D
Muistan sun joskus kutsuneen mua kullanmuruun verrannollisella hellittelynimellä.;) Pus.
Hieman hämmästelin nimim. "Madonnan" ohjeistusta mulle.:D Oliko joku esim. kirjoitellut siihen poistettuun ketjuun joitakin rumuuksiaan? Ikävää adrianleewerkuhn, jos niin oli.:/ - adrianleewerkuhn
eionicknamea kirjoitti:
Tiedät hyvin, että saat ahdistella kaikin mahdollisin tavoin..;D
Esim. Seksuaalinen ahdistelu olisi erityisen suotavaa...jopa toivottavaa... - adrianleewerkuhn
eionicknamea kirjoitti:
Muistan sun joskus kutsuneen mua kullanmuruun verrannollisella hellittelynimellä.;) Pus.
Hieman hämmästelin nimim. "Madonnan" ohjeistusta mulle.:D Oliko joku esim. kirjoitellut siihen poistettuun ketjuun joitakin rumuuksiaan? Ikävää adrianleewerkuhn, jos niin oli.:/kultsia..?
Ehkäpä se aloitus tissien koosta alitti jopa munkin kommenttien keskimääräisen tason..mene ja tiedä..
Onneksi en kuitenkaan ole hukannut retroseksuualista karheaa karismaani..öö..vai olenko...
ps. Näin eräästä hyvin kiltistä tytöstä äärimmäisen kainoa ja siveää unta..;D - eionicknamea
Tiedät hyvin, että saat ahdistella kaikin mahdollisin tavoin..;D
Esim. Seksuaalinen ahdistelu olisi erityisen suotavaa...jopa toivottavaa.....toistemme monemminpuolista "ahdistelua" hymyssä suin ja (kuten aiemminkin) ehdottoman hyvässä hengessä. Termi ahdistelu ei kylläkään koskaan ole sopinut mun pirtaani, minkä sä adrian mun juttujani jonkin verran lukeneena varmaan kyllä tiedät itsekin.;)
Mielenkiintoista keskustella ihmisen kanssa, jolla on sekä empiiristä, että teoreettista näkemystä, inhimillinen 'ihmiseloon' suuntautuva intohimo mukaan lukien.;) Pystyyn kuolleet tyypit sucks, mut sä et näytä lukeutuvan heihin "adrianleewerkuhn".;) - eionikkiä
kultsia..?
Ehkäpä se aloitus tissien koosta alitti jopa munkin kommenttien keskimääräisen tason..mene ja tiedä..
Onneksi en kuitenkaan ole hukannut retroseksuualista karheaa karismaani..öö..vai olenko...
ps. Näin eräästä hyvin kiltistä tytöstä äärimmäisen kainoa ja siveää unta..;DJuu, sä oot absolutely mun internet- kultsi adrian.:)
Onni mukana, että näit unta kiltistä tytöstä. Juuri sitähän mä sulle toivoinkin. Freud olisi saattanut antaa liikaa tylytystä, jos kyseessä olisi ollut vaikkapa jokin 'eläinhahmo'.:/
Tisseistäkin pitää voida puhua, vaikka niiden puuttuminen ei uhkaakaan kenenkään eloonjäämisen viettiä, ainakaan kovin perustavanlaatuisesti. No worries.;D - adrianleewerkuhn
eionicknamea kirjoitti:
..toistemme monemminpuolista "ahdistelua" hymyssä suin ja (kuten aiemminkin) ehdottoman hyvässä hengessä. Termi ahdistelu ei kylläkään koskaan ole sopinut mun pirtaani, minkä sä adrian mun juttujani jonkin verran lukeneena varmaan kyllä tiedät itsekin.;)
Mielenkiintoista keskustella ihmisen kanssa, jolla on sekä empiiristä, että teoreettista näkemystä, inhimillinen 'ihmiseloon' suuntautuva intohimo mukaan lukien.;) Pystyyn kuolleet tyypit sucks, mut sä et näytä lukeutuvan heihin "adrianleewerkuhn".;)ei ole kyllä aavistustakaan, kuka toi nimim. "Madonna" on..Eikä sen motiiveista kehottaa jättämään adrian rauhaan...Mä yleensä luen suurinpiirtein vain aloituksen, mitä kommentoin, jos kommentoin...Omasta mahdollisesta "pystyyn kuolemisestani" en osaa sanoa mitään...
Kuka kuolee milläkin tavoin, mutta sementtiin juntatut mielipiteet ovat musta "pystyynkuolemista" pahimmillaan...Paitsi, että Uriah Heepistä mä tosiaan pidän...pukeudutko muuten koskaan mustiin...? - adrianleewerkuhn
eionikkiä kirjoitti:
Juu, sä oot absolutely mun internet- kultsi adrian.:)
Onni mukana, että näit unta kiltistä tytöstä. Juuri sitähän mä sulle toivoinkin. Freud olisi saattanut antaa liikaa tylytystä, jos kyseessä olisi ollut vaikkapa jokin 'eläinhahmo'.:/
Tisseistäkin pitää voida puhua, vaikka niiden puuttuminen ei uhkaakaan kenenkään eloonjäämisen viettiä, ainakaan kovin perustavanlaatuisesti. No worries.;DNiin..tiedä setä Freudista...vaikka olisi kuinka innostunut mun mahdollisista surrealistisista unista...Mut sehän muuten ihan alunperin keskittyi kyllä naisten neuroottisuuteen ja löysikin siihen kätevän syyn...Pitäneekö enää paikkaansa..Tukahdetutettu seksuaalisuus saattoi olla ylemmän keskiluokan Wieniläisrouvien pulmana v. 1900, mutta tuskin nykyään..
Internet-kultsi joo...Ootas kun päästään tosielämään (sit joskus suurinpiirtein v. 2034), sit laitetaan Uriah Heep taustalle soimaan, Foucault:n "Seksuaalisuuden historia" tyynyn alle ja tarkaillaan ja rangaistaan puolin ja toisin..;D
ps. Mun mielestä pohdinta tissien sopivasta koosta harmonisen parisuhteen kannalta on erityisen hedelmällistä...kuten tiedät nää "kokodiskurssit" on muutoinkin lähellä mun sydäntä...syy siihen lienee 15-vuotiaan huumorintaju/mielikuvitus/tunne-elämä ja 70 vuotiaan potenssi tai päinvastoin...päivästä hieman riippuen... - eiolenikkiä
ei ole kyllä aavistustakaan, kuka toi nimim. "Madonna" on..Eikä sen motiiveista kehottaa jättämään adrian rauhaan...Mä yleensä luen suurinpiirtein vain aloituksen, mitä kommentoin, jos kommentoin...Omasta mahdollisesta "pystyyn kuolemisestani" en osaa sanoa mitään...
Kuka kuolee milläkin tavoin, mutta sementtiin juntatut mielipiteet ovat musta "pystyynkuolemista" pahimmillaan...Paitsi, että Uriah Heepistä mä tosiaan pidän...pukeudutko muuten koskaan mustiin...?Eeh. En pukeudu mustiin, paitsi jos se ehdottomasti soveltuu 'repertuaariini' jossakin tietyssä momentissa. Vajaat viistoista vuotta sitten omasin kyllä mustat hiukset: you know Sex Pistols, Bad Religion & silleen.;D
Sementin valamisessa on monia ansioituneita. - eiolnickii
Niin..tiedä setä Freudista...vaikka olisi kuinka innostunut mun mahdollisista surrealistisista unista...Mut sehän muuten ihan alunperin keskittyi kyllä naisten neuroottisuuteen ja löysikin siihen kätevän syyn...Pitäneekö enää paikkaansa..Tukahdetutettu seksuaalisuus saattoi olla ylemmän keskiluokan Wieniläisrouvien pulmana v. 1900, mutta tuskin nykyään..
Internet-kultsi joo...Ootas kun päästään tosielämään (sit joskus suurinpiirtein v. 2034), sit laitetaan Uriah Heep taustalle soimaan, Foucault:n "Seksuaalisuuden historia" tyynyn alle ja tarkaillaan ja rangaistaan puolin ja toisin..;D
ps. Mun mielestä pohdinta tissien sopivasta koosta harmonisen parisuhteen kannalta on erityisen hedelmällistä...kuten tiedät nää "kokodiskurssit" on muutoinkin lähellä mun sydäntä...syy siihen lienee 15-vuotiaan huumorintaju/mielikuvitus/tunne-elämä ja 70 vuotiaan potenssi tai päinvastoin...päivästä hieman riippuen...Itseasiassa (mikäli olen käsittänyt oikein) 1900- luvun alun wieniläisrouvien pulmana oli 'freudilaisittain' enemmänkin "hysteerisyys", eikä niinkään "neuroottisuus" sen laajemmassa mitassa. Yksi myöhemmin keksitty syytekijä em. hysteerisyydelle (vrt. rouvien pyörtymistaipumus etc.) on kuulemma ladyjen liian kireälle vedetyissä korseteissa.;D
Inhaahan se on, kun tunteellisen emotionaalisen kokemuksen keskellä ei voi edes hengittää.;D
Mä oon muutes adrian ihan messissä.;) Tohon mainitsemaasi ajankohtaan on vielä hieman odotettavaa, mutta voimme sitä odotellessa varmaan tarkkailla ja rangaista toisiamme puolin ja toisin.;D *räps, räps* Viaton hymy myös.;) - einikkiäthanks
eiolnickii kirjoitti:
Itseasiassa (mikäli olen käsittänyt oikein) 1900- luvun alun wieniläisrouvien pulmana oli 'freudilaisittain' enemmänkin "hysteerisyys", eikä niinkään "neuroottisuus" sen laajemmassa mitassa. Yksi myöhemmin keksitty syytekijä em. hysteerisyydelle (vrt. rouvien pyörtymistaipumus etc.) on kuulemma ladyjen liian kireälle vedetyissä korseteissa.;D
Inhaahan se on, kun tunteellisen emotionaalisen kokemuksen keskellä ei voi edes hengittää.;D
Mä oon muutes adrian ihan messissä.;) Tohon mainitsemaasi ajankohtaan on vielä hieman odotettavaa, mutta voimme sitä odotellessa varmaan tarkkailla ja rangaista toisiamme puolin ja toisin.;D *räps, räps* Viaton hymy myös.;)..adrian äsken yhden kirjoituksesi?
- adrianleewerkuhn
eiolnickii kirjoitti:
Itseasiassa (mikäli olen käsittänyt oikein) 1900- luvun alun wieniläisrouvien pulmana oli 'freudilaisittain' enemmänkin "hysteerisyys", eikä niinkään "neuroottisuus" sen laajemmassa mitassa. Yksi myöhemmin keksitty syytekijä em. hysteerisyydelle (vrt. rouvien pyörtymistaipumus etc.) on kuulemma ladyjen liian kireälle vedetyissä korseteissa.;D
Mä oon muutes adrian ihan messissä.;) Tohon mainitsemaasi ajankohtaan on vielä hieman odotettavaa, mutta voimme sitä odotellessa varmaan tarkkailla ja rangaista toisiamme puolin ja toisin.;D *räps, räps* Viaton hymy myös.;)Pete Seegerin kaunista kappaletta hieman mukaillen: "Minne ovat kaikki hysteeriset, ihanat naiset kadonneet"? Anna O:t ja Dora:t...?
Freud kai oli alunperin sitä mieltä, että psykoanalyysia voi soveltaa vain hysteriaan, neurooseihin ja fobioihin. Esim narsistisissa häiriöissä(siis klassisen psykoanalyysin kielellä) libido on kohdistunut itseen, jolloin terapiassa välttämätön transferenssi terapeuttiin ei onnistu..
Sä voisit muuten, kultsi, siirtää sun tunteet..arvaa kehen...Kuule, mun verstashaalarit kestää pienet projisiot mennen tullen...ja ainahan voidaan riisua pitsiessu päältäsi ja hypätä mun Dodgeen ja lähteä sunnuntaiajelulle...kunhan vain paikallinen presbyteerikirkko(ja sen Benny Hilliä muistuttava pastori) kierretään mahdollisimman kaukaa... - adrianleewerkuhn
einikkiäthanks kirjoitti:
..adrian äsken yhden kirjoituksesi?
poistanut...katson niissä olevan jotain niin ainutlaatuista ja tuleville internetsukupolville tärkeää, että en todellakaan...
Mitä kirjoitusta tarkoitat...? Muutama vuorokausi sitten poistin sieltä oliko se temperamentti-aloituksesta yhden vastauksen sulle...se kun oli taas kerran, jos muistat kirjoitettu suurinpiirtein aamuyöllä ja äärettömän idioottimainen..siis munkin keskimääräisen tasottomuuden huomioiden... - einocknamea
Pete Seegerin kaunista kappaletta hieman mukaillen: "Minne ovat kaikki hysteeriset, ihanat naiset kadonneet"? Anna O:t ja Dora:t...?
Freud kai oli alunperin sitä mieltä, että psykoanalyysia voi soveltaa vain hysteriaan, neurooseihin ja fobioihin. Esim narsistisissa häiriöissä(siis klassisen psykoanalyysin kielellä) libido on kohdistunut itseen, jolloin terapiassa välttämätön transferenssi terapeuttiin ei onnistu..
Sä voisit muuten, kultsi, siirtää sun tunteet..arvaa kehen...Kuule, mun verstashaalarit kestää pienet projisiot mennen tullen...ja ainahan voidaan riisua pitsiessu päältäsi ja hypätä mun Dodgeen ja lähteä sunnuntaiajelulle...kunhan vain paikallinen presbyteerikirkko(ja sen Benny Hilliä muistuttava pastori) kierretään mahdollisimman kaukaa.....kävis, paitsi et mä diggaan tosta realitystä silleen vähän enemmän, noin niinku transferenssin osalta.;D
Tänäänkin kyllä valitettavasti kieltäydyin kaverin terassillelähtöpynnöstä. Pitäisköhän mun olla huolissani itsestäni? En halua tulla miksikään 'nördeksi' sanan varsinaisessa merkityksessä.:/
Odota vaan, niin kohta mä alan tosissani siirtää tunteitani suhun.;D No ei nyt vainen, paitsi positiivisessa mielessä.;) Pusi pus.
PS. Presbyteerikirkosta ollaan yhtä mieltä. - eionicknamea
poistanut...katson niissä olevan jotain niin ainutlaatuista ja tuleville internetsukupolville tärkeää, että en todellakaan...
Mitä kirjoitusta tarkoitat...? Muutama vuorokausi sitten poistin sieltä oliko se temperamentti-aloituksesta yhden vastauksen sulle...se kun oli taas kerran, jos muistat kirjoitettu suurinpiirtein aamuyöllä ja äärettömän idioottimainen..siis munkin keskimääräisen tasottomuuden huomioiden...Unohda se poistamistsydeemi. Ei mitn oleellista. Kivaa olis silti, jos et poistelekaan tulevien sukupolvien oppimateriaaleja.;)
- eonikkii
einocknamea kirjoitti:
..kävis, paitsi et mä diggaan tosta realitystä silleen vähän enemmän, noin niinku transferenssin osalta.;D
Tänäänkin kyllä valitettavasti kieltäydyin kaverin terassillelähtöpynnöstä. Pitäisköhän mun olla huolissani itsestäni? En halua tulla miksikään 'nördeksi' sanan varsinaisessa merkityksessä.:/
Odota vaan, niin kohta mä alan tosissani siirtää tunteitani suhun.;D No ei nyt vainen, paitsi positiivisessa mielessä.;) Pusi pus.
PS. Presbyteerikirkosta ollaan yhtä mieltä.Toiv. et käsittänyt mun reality- transferenssia ihan väärin?;) 'Transferenssilla' meinasin tossa ihan normaalia ajatusten vaihtoa, en muuta.;D
- adrianleewerkuhn
eonikkii kirjoitti:
Toiv. et käsittänyt mun reality- transferenssia ihan väärin?;) 'Transferenssilla' meinasin tossa ihan normaalia ajatusten vaihtoa, en muuta.;D
..en kylläkään ymmärtänyt, mitä mun oikeastaan piti käsittää oikein tai väärin, mutta olettaisin ettei asialla ole kovinkaan suurta merkitystä..
Tein juuri sulle muuten Tat-testin, ihan varmuuden vuoksi suoritin sen myös itselläni ja karmaiseva tulos: Tarpeemme, tunteemme ja aikomuksemme sopivat täydellisesti yhteen..;D
Eikö kannattais, kultsi, kuitenkin harkita käydä moikkaamassa sitä Abraham Lincolnin näköistä babtistipappia...Muodostetaan sellainen romanttinen kahden hengen Amish-yhteisö... - eionicknamea
..en kylläkään ymmärtänyt, mitä mun oikeastaan piti käsittää oikein tai väärin, mutta olettaisin ettei asialla ole kovinkaan suurta merkitystä..
Tein juuri sulle muuten Tat-testin, ihan varmuuden vuoksi suoritin sen myös itselläni ja karmaiseva tulos: Tarpeemme, tunteemme ja aikomuksemme sopivat täydellisesti yhteen..;D
Eikö kannattais, kultsi, kuitenkin harkita käydä moikkaamassa sitä Abraham Lincolnin näköistä babtistipappia...Muodostetaan sellainen romanttinen kahden hengen Amish-yhteisö...Mäkään en nyt ymmärtänyt, että mitä mun piti käsittää oikein tai väärin, mutta ou jesh beibe: perustetaan vaan meidän ihan ihkaoma yhteisö.;D
Tarvittavat testit kohdallamme lienee saatu nyt päätökseen, viitaten aiemmin suorittamaasi F- testaukseen & virtuaaliseen psykoanalyysin kohdallani nyt kaiken varmentavaan loppukaneettiin Tat- testiin.;D
Oi adrian: come and take me! Mennään vaan papin luo samantien! Mä oon aina tykänny Abraham Lincolnin näköisistä miehistä. Oi kyllä, adrian! *tirskis*
Oikeesti: kyllä sä oot kultsis mies.;) - adrianleewerkuhn
eionicknamea kirjoitti:
Mäkään en nyt ymmärtänyt, että mitä mun piti käsittää oikein tai väärin, mutta ou jesh beibe: perustetaan vaan meidän ihan ihkaoma yhteisö.;D
Tarvittavat testit kohdallamme lienee saatu nyt päätökseen, viitaten aiemmin suorittamaasi F- testaukseen & virtuaaliseen psykoanalyysin kohdallani nyt kaiken varmentavaan loppukaneettiin Tat- testiin.;D
Oi adrian: come and take me! Mennään vaan papin luo samantien! Mä oon aina tykänny Abraham Lincolnin näköisistä miehistä. Oi kyllä, adrian! *tirskis*
Oikeesti: kyllä sä oot kultsis mies.;)tietänet hyvin, että mun itsetunnon ja minäkäsityksen omaavalle miehelle uppoaa ihan mikä tahansa imartelu...;D
Tiesitkö, että mä muuten olen ihastunut yhteen naiseen, jonka kanssa oon virtuaalisesti suorittanut muutaman testin..? Mut hei ajattele, monet parit vaan suurinpiirtein ensikatseen ja -suudelman perusteella lyö hynttyyt ja Akuankat/Cosmot yhteen...Me ollaan tehty molemminpuolinen psykoanalyysi(plus kaikki siitä juontuneet eri traditiot), F-testi ja Tat-testi ja vähän vielä mittailtu Likert-asteikolla arvojamme ja harrastettu laadullista asennetutkimusta...
Jos kaikkien näiden jälkeen sattuisi meille jokin pieni erimielisyys tms., syy on em. testien ja taustateorioiden, ei siis meissä...Ja siinä meidän keskiluokkaisessa omenapiiraskodossa ei kyllä tunteita hevin ilmaista...
Ps. Ihan oikeasti..arvaa kenen kahden kaunottaren näköisestä naisesta mä just nyt piirrän mielessä muotokuvaa...?..;D
ps. Hanki Sä hevoset, mä kyhään kirveellä ja jakomeisselillä vankkurit.. - einikkiä
tietänet hyvin, että mun itsetunnon ja minäkäsityksen omaavalle miehelle uppoaa ihan mikä tahansa imartelu...;D
Tiesitkö, että mä muuten olen ihastunut yhteen naiseen, jonka kanssa oon virtuaalisesti suorittanut muutaman testin..? Mut hei ajattele, monet parit vaan suurinpiirtein ensikatseen ja -suudelman perusteella lyö hynttyyt ja Akuankat/Cosmot yhteen...Me ollaan tehty molemminpuolinen psykoanalyysi(plus kaikki siitä juontuneet eri traditiot), F-testi ja Tat-testi ja vähän vielä mittailtu Likert-asteikolla arvojamme ja harrastettu laadullista asennetutkimusta...
Jos kaikkien näiden jälkeen sattuisi meille jokin pieni erimielisyys tms., syy on em. testien ja taustateorioiden, ei siis meissä...Ja siinä meidän keskiluokkaisessa omenapiiraskodossa ei kyllä tunteita hevin ilmaista...
Ps. Ihan oikeasti..arvaa kenen kahden kaunottaren näköisestä naisesta mä just nyt piirrän mielessä muotokuvaa...?..;D
ps. Hanki Sä hevoset, mä kyhään kirveellä ja jakomeisselillä vankkurit..Muista pysyä kärsivällisenä. Ne hevoset ovat kyllä tulossa, mutta hieman täytyy vielä odottaa.;)
Ei Cosmoja/ Akkareita ihan vielä kimppaan, mutta kyllä se mainitsemasi päivämäärä sieltä vielä tulee.;D
Näe unia kilteistä tytöistä ensi yönäkin.;)
- el äpärä
'Die Tränen greiser Kinderschar
ich zieh sie auf ein weisses Haar
werf in die Luft die nasse Kette
und wünsch mir dass ich eine Mutter hätte'
Eli öö
Kyyneleet vanhan lapsijoukon,
vedän niitä vaaleasta tukasta
heitän ilmaan märän ketjun
ja toivon että minulla olisi äiti
tai jotain sinnepäin hämärää. Esmes greiser oli outo sana. Joka tapauksessa melkoosen synkkää menoa.
http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Mutter-lyrics-Rammstein/B8FA5237A81A3F8148256B2500322039- Madonna.
kiitti sulle suomennoksesta. Itketäänkö yhdessä?
- kundi32v
rammstein ei oo lemppari, mutta onhan tuo ihan vähintäänkin kohtuullinen repäisy tuokin, tunnetta kun on mukana mukavasti. saksan kielestä tulee kummia fiiliksiä, minusta kun se on ruma kieli, sori vaan.
ihastukselle vois soitella vaiks Def Leppardin Love Bites taiks Skidrown I Remember You.
Laitetaas linkit, jos on outoja.. tämmöselle skäiverölle nää oli kova juttu joskus ;)
http://www.youtube.com/watch?v=kTQ9W3TNcKc
http://www.youtube.com/watch?v=x4gj351lLTo- eionickii
Jotkut kaverit käy keikoillakin, ja luukuttaa tuota ihan intonaan. Itse en ole kauheasti innostunut osin varmaan syystä, että saksan kielen taitoni on kohtuullisen heikko. Lisäks ko. bändissä ei laulutaito taida kuitenkaan olla ihan sitä vahvinta aluetta.
Hyvin ne kaverit kyllä huomiota on saaneet osakseen, kun tekevät biisejä kannibalismista etc.
Kyllä Rammsteinia ihan kuuntelee, mut ei se erityisemmin sykähdytä. Lenkki/salimusana ihan ok.;) - kundi32v
Claptonin keikalta just tulleena pakko lisätä. Onpahan aivan tautisen siisti ja ihmettelen miten tämmöisenkin biisin olen voinut unohtaa.
No, onneks youtubesta löytyy.
http://www.youtube.com/watch?v=wT9xh2OiT_s
Fiilistelkää ;) - NoJust
Sä(KIN) olet yks pehmo..! :D
Mulle voisi soittaa Apulannan "Beibi anna mulle piiskaa" niin kyllä toimisi. Ja kyllä antaisin :)
Def Leppard iskee sikäli, että kuulemma näytän aamuisin siltä (tai niiden laulajalta..?), hih.
Mutta ei vaan tosissaan: Kate Bush voisi olla aika lailla toimiva valinta. Tai Pekka Streng. Tai jotain siltä väliltä. Tyypistä ja tilanteesta riippuen. - kundi32v
NoJust kirjoitti:
Sä(KIN) olet yks pehmo..! :D
Mulle voisi soittaa Apulannan "Beibi anna mulle piiskaa" niin kyllä toimisi. Ja kyllä antaisin :)
Def Leppard iskee sikäli, että kuulemma näytän aamuisin siltä (tai niiden laulajalta..?), hih.
Mutta ei vaan tosissaan: Kate Bush voisi olla aika lailla toimiva valinta. Tai Pekka Streng. Tai jotain siltä väliltä. Tyypistä ja tilanteesta riippuen.no noista tulee hyvät fiilikset.
ei mitään rähinä- ja synkistelymusaa kuitenkaan jaksa loputtomia aikoja kuunnella.
toi sun kate bushkin menee pahimmillaan aika hempeily- osastolle :)
naah, kaikissa meissä asuu pikku pehmo.. - muistojen ympäröimä
tämä oli mukava välähdys menneisyydestä
- Kofeinisti
Rammstein toimii kyllä pieninä annoksina, vaikka paremmin kolinagenrestä menee Nine Inch Nails.
Nyt kun tähän jyytyybrunkkailuun on luontevasti päästy, niin ei se ole ihastus eikä mikään joka ei diggaile Venomia:
http://www.youtube.com/watch?v=SLdrNaqnPCg&search=venom
ja Hypocrisya:
http://www.youtube.com/watch?v=bdxWV4cASmI&search=hypocrisy - Ein Deutscher
Joo se on semmosta lepposta musaa ihastuneille ihmisille. Esim.
hab ich heute Nacht geschworen
Der Mutter die mich nie geboren
ich werd ihr eine Krankheit schenken
und sie danach im Fluss versenken
Tänä iltana olen vannonut
että äitini, joka ei minua koskaan synnyttänyt
Hänelle annan lahjaksi sairauden
ja annan hänen hukkua jokeen
In ihren Lungen wohnt ein Aal
auf meiner Stirn ein Muttermal
entferne es mit Messers Kuss
auch wenn ich daran sterben muss
Hänen keuhkoissaan asuu ankerias
Otsallani on syntymämerkki
Sen poistan veitsen suudelmalla
Vaikka siihen kuolisin- Madonna.
Ristiriitaisuutta ja syviä tunteita...
- Kofeinisti
Anal Cuntilta löytyy myös biisejä kaikkiin elämäntilanteisiin, esimerkiksi ensideiteille:
Anal Cunt - You Got Date Raped
you just wanted to hold hands but he wanted to fuck he's twice your size and weight so you're shit out of luck
you got date raped, date raped [x4]
you whined to the judge, your eyes were full of tears but you wouldn't have been raped if you didn't have 50 beers
next time you go out bring a chapperone or friend
or you'll probably end up getting date raped again
you got date raped
... tai - Madonna,
Kofeinisti kirjoitti:
Anal Cuntilta löytyy myös biisejä kaikkiin elämäntilanteisiin, esimerkiksi ensideiteille:
Anal Cunt - You Got Date Raped
you just wanted to hold hands but he wanted to fuck he's twice your size and weight so you're shit out of luck
you got date raped, date raped [x4]
you whined to the judge, your eyes were full of tears but you wouldn't have been raped if you didn't have 50 beers
next time you go out bring a chapperone or friend
or you'll probably end up getting date raped again
you got date raped
... taiRammsteinin biisissä syvin tunne tulee tuosta MUTTER -huudosta... :) .. ja ne herkät sävelet...
- Kofeinisti
Madonna, kirjoitti:
Rammsteinin biisissä syvin tunne tulee tuosta MUTTER -huudosta... :) .. ja ne herkät sävelet...
Kannattaa varmaan ensi kerralla vääntää rautalangasta, että tämmöinen tunnevammainen apinakin ymmärtää ;).
- Madonna.
Kofeinisti kirjoitti:
Kannattaa varmaan ensi kerralla vääntää rautalangasta, että tämmöinen tunnevammainen apinakin ymmärtää ;).
sanois ihan niinkään... :)
- Revolveri
Ihan hyvä, mut Amerika parempi imo.
- kasarimies
Ym. Eiköhä nuo suurimmat rockballaditkin mene :)
E-typen Angels Crying, muistuttaa minua aina eräästä kestoihastuksestani 90-luvulta...
Vaikka tuo Rammstein on kyllä paljon lähempänä meikäläisen nykyistä musiikkimakuani.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5264404Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183521Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842312Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762179Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.871507- 1571373
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1021321Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641291- 651224
- 841144