NO MINÄ POIKA

ENSINMÄISEKSI

No minä poika ensinmäiseksi PASKANTAISIN housuihin ja paskat housuissa miettisi mihin rahat laittaisin kun perkelen tota velkaa ei ole.Keräisin kaikki suomessa asuvat sotaveteraanit ja antaisin "taskurahaa" niille kun valtio on huomioinut heidät huonosti ja toinen ryhmä olisi lapsipotilaat jota yrittäisin auttaa,sen verran kuitenkin jättäisin että taskurahaa riittäis itselleni,lapsilleni ja mun sukulaisille,EX:lle ei mitään mutta valtiolle antaisin pikapostina mun paskaset housut.

2

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<<

      YLLÄTTÄISIN KUNNOLLA KAIKKI JA MENISIN AUTOKOULUUN.SITTEN HANKKISIN 7.5 MILJOONAA OLEVAN MAYBACH 57KAN

    • <<<<

      SITTEN 9.6 MILJOONAA MAKSAVAN AUDI A8SIN JA SITTEN VIELÄ JAGUAR XJSÄN JA SITTEN MONIEN TÄTI-IHMISTEN ÄRTYMYKSEKSI 7 MILJOONAA MAKSAVAN MERCEDES CL 600SEN JA SITTEN 6.5 MILJOONAA MAKSAVAN MERSUN JA SITTEN SAKSASTA HAKISIN 450 SEL MERSUN W116 NISKATUILLA MUSTAN JA 8.6 MILJOONAA MAKSAVAN BMWEEN JA SITTEN VIELÄ RUOTSISTA TOISIN 17 V VANHAN TURBOSAABIN JA ITALIASTA PUNAISEN TURBOVOLVON JA SAKSASTA 7 MILJOONAA MAKSAVAN MERSUN JA SITTEN HANKKKISIN HARRASTEAUTOKSI TAKAMOOTTORISKODAN JA SITTEN MM 1991 MALLIN SKODA FAVORITIN JA 120 LSÄN 1985 JA HANKKISIN KAIKEN KAIKKIAAN HARRASTEAUTOJA 23 7-30 JA PRÄTKIÄ 17 23-31 JA SITTEN MM 750 KUUTIOISEN HONDA PRÄTKÄN SAKSASTA JA SITTEN VIELÄ SKODA 120 LSSÄN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe