Miksi Pysäyttäkää sota järjestö ei ollenkaan vaadi Hizbollahia lopettamaan omia sotatoimiaan?Mitä kyseinen järjestö sanoo siitä kun hizbollah menee ampumaa raketteja talon vierestä tai takaa jossa on lapsia piilossa, tietäen että kohta taloa tulitetaan ja taas saatiin mediapisteet kotiin kun israel tappoi 37 lasta?
Tällaisessa talossahan ei tietenkään ole mitään merkkejä siitä mitä siellä on sisällä, sen tietävät vain hizbollahin taistelijat.
Mielestäni tuomittavaa ei ole pelkästään israelin teot vaan myös hizbollahin teot ja taktiikka tuliasemia valittaessa.
Eli tahallista oman kansan ja lapsien surmauttamista ja sitä Pysäyttäkää sota järjestö ei tuomitse,koska se on Hizbollahin äänitorvi suomessa.
PYSÄYTTÄKÄÄ SOTA VERKOSTO???
6
392
Vastaukset
- opetella
nuo yhdys-sanat!
- Tutka1
......otetaan opetusta vastaan,jotan ala opettamaan.Taisit olla marssilla eilen järjestösi kanssa?
- En seuraa edes
Tutka1 kirjoitti:
......otetaan opetusta vastaan,jotan ala opettamaan.Taisit olla marssilla eilen järjestösi kanssa?
uutisia. Ei sitä oikein voi opettaa. On melkein kuin rytmitajua yrittäis jollekkin päntätä, jos sitä ei ole, ei sitä tulekkaan. "Karkeasti ottaen" kirjoita mieluummin yhteen kuin erikseen, se on pienempi virhe, jos virhe sattuu.
- Ottto
Vai niin,no noin fiksun ja älykkään henkilön luulisi kantavan hieman muusta huolta kuin yhtyssanoista hehheh.Tai sitten äly ei riittänytkään.
- äly ei!
Ottto kirjoitti:
Vai niin,no noin fiksun ja älykkään henkilön luulisi kantavan hieman muusta huolta kuin yhtyssanoista hehheh.Tai sitten äly ei riittänytkään.
Sinulla sitävastoin on älyä ja viisautta, ethän muuten olisi noin kommentoinut. Tekstisi paljastaa sinut viisaaksi ja sivistyneeksi ihmiseksi, vaikka yrität sitä peitelläkkin. Tuollaisia Suomi tarvitsee. Sydämmen sivistystä ja luonteen jaloutta, se paistaa lävitsesi, vaikka et sitä haluaisikaan. Minä olen hyvin vaatimaton ja sivistymätön ihminen, sait väärän kuvan, jonka nyt oikaisen. Hyvää kesää sinulle ystävä!
- Ottto
äly ei! kirjoitti:
Sinulla sitävastoin on älyä ja viisautta, ethän muuten olisi noin kommentoinut. Tekstisi paljastaa sinut viisaaksi ja sivistyneeksi ihmiseksi, vaikka yrität sitä peitelläkkin. Tuollaisia Suomi tarvitsee. Sydämmen sivistystä ja luonteen jaloutta, se paistaa lävitsesi, vaikka et sitä haluaisikaan. Minä olen hyvin vaatimaton ja sivistymätön ihminen, sait väärän kuvan, jonka nyt oikaisen. Hyvää kesää sinulle ystävä!
En ole sellaista väittänytkään,taidamme olla samalla tasolla....eiks vaan ole kiva?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042895Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2381538Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus911396- 881312
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401236Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1471172Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121128Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116950Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89882Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.43763