http://www.molki.free.fr/6roues/6rouestissier.htm
siis oikeasti...
mihin kategoriaan kuuluisi sellanen 10 renkainen sitikka.. kuorma-auto? linja-auto? Pakettiauto??
siis ihan oikeasti.
saisiko suomessa rekisteriin.
kieltämättä hassun näköisiä. Herättäis enemmän katseita ja ihmetystä kun maserati
onko kukaan nähnyt livenä??
onko suomessa tällaisia
12
898
Vastaukset
- varmaankin
Jos painon mukaan laitetaan, voi mennä pakunakin..
Onneksi noita ei näe Suomessa :) Saa kai sen rekisteriin vaikka sitikka onkin. - Armored
Mulle tuollainen... HETI!
- paremmin
pikkuisen kylän nakkarin edestä?
- varten
paremmin kirjoitti:
pikkuisen kylän nakkarin edestä?
sinulla on auto?
- paremmin
varten kirjoitti:
sinulla on auto?
kuin kotona vakio akan ollessa paikalla ja tekee mieli vierasta
- kitruuna
jos vielä olis erillinen apumoottori niin ehkä sillä pääsis joskus liikenteeseenkin.
- mielenkiintoista.
Olisipa mielenkiintoista nähdä, kuinka tuollainen kääntyy kuorma päällä. Saatika kuinka se kulkisi jäisellä kadulla...
- Suomestakin
Pari samansuuntaista malliesimerkkiä löytyy Suomestakin.
-Fiat Ducato -pohjaisista matkailuautoista on teliversioita.
-Samoin Volkswagen Transporter -pohjaisia telilinja-autoja on jokunen.
-Ainakin Leatherheavenilla Somerolla on Lincoln TownCar -limusiini, jossa on teli.- Muha
Tuossa VW transporter pohjainen VW Kutsenits City III http://www.mystinenportaali.com/bussi/kuvat/mini/palvelu/kutsenits_hkl03.jpg
- Muha
Muha kirjoitti:
Tuossa VW transporter pohjainen VW Kutsenits City III http://www.mystinenportaali.com/bussi/kuvat/mini/palvelu/kutsenits_hkl03.jpg
Linkki uusiksi http://www.mystinenportaali.com/bussi/kuvat/isot/palvelu/kutsenits_hkl03.jpg
- Muha
Muha kirjoitti:
Tuossa VW transporter pohjainen VW Kutsenits City III http://www.mystinenportaali.com/bussi/kuvat/mini/palvelu/kutsenits_hkl03.jpg
Ja tuossa Renault Master
Omninova MaxiRider http://jac.1g.fi/kuvasto/helb/helb_142_01.jpg
tommosen voisin huolia kakkosautoksi, vaikka yleisesti en pidä ranskalaisia oikein minään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477