http://www.molki.free.fr/6roues/6rouestissier.htm
siis oikeasti...
mihin kategoriaan kuuluisi sellanen 10 renkainen sitikka.. kuorma-auto? linja-auto? Pakettiauto??
siis ihan oikeasti.
saisiko suomessa rekisteriin.
kieltämättä hassun näköisiä. Herättäis enemmän katseita ja ihmetystä kun maserati
onko kukaan nähnyt livenä??
onko suomessa tällaisia
12
898
Vastaukset
- varmaankin
Jos painon mukaan laitetaan, voi mennä pakunakin..
Onneksi noita ei näe Suomessa :) Saa kai sen rekisteriin vaikka sitikka onkin. - Armored
Mulle tuollainen... HETI!
- paremmin
pikkuisen kylän nakkarin edestä?
- varten
paremmin kirjoitti:
pikkuisen kylän nakkarin edestä?
sinulla on auto?
- paremmin
varten kirjoitti:
sinulla on auto?
kuin kotona vakio akan ollessa paikalla ja tekee mieli vierasta
- kitruuna
jos vielä olis erillinen apumoottori niin ehkä sillä pääsis joskus liikenteeseenkin.
- mielenkiintoista.
Olisipa mielenkiintoista nähdä, kuinka tuollainen kääntyy kuorma päällä. Saatika kuinka se kulkisi jäisellä kadulla...
- Suomestakin
Pari samansuuntaista malliesimerkkiä löytyy Suomestakin.
-Fiat Ducato -pohjaisista matkailuautoista on teliversioita.
-Samoin Volkswagen Transporter -pohjaisia telilinja-autoja on jokunen.
-Ainakin Leatherheavenilla Somerolla on Lincoln TownCar -limusiini, jossa on teli.- Muha
Tuossa VW transporter pohjainen VW Kutsenits City III http://www.mystinenportaali.com/bussi/kuvat/mini/palvelu/kutsenits_hkl03.jpg
- Muha
Muha kirjoitti:
Tuossa VW transporter pohjainen VW Kutsenits City III http://www.mystinenportaali.com/bussi/kuvat/mini/palvelu/kutsenits_hkl03.jpg
Linkki uusiksi http://www.mystinenportaali.com/bussi/kuvat/isot/palvelu/kutsenits_hkl03.jpg
- Muha
Muha kirjoitti:
Tuossa VW transporter pohjainen VW Kutsenits City III http://www.mystinenportaali.com/bussi/kuvat/mini/palvelu/kutsenits_hkl03.jpg
Ja tuossa Renault Master
Omninova MaxiRider http://jac.1g.fi/kuvasto/helb/helb_142_01.jpg
tommosen voisin huolia kakkosautoksi, vaikka yleisesti en pidä ranskalaisia oikein minään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568