"tossun alla"

hymy:)

tuos iltaa istues verannall, tul mieleen yks pien juttu ..;)
yks naapurpariskunta jok oll "dementtiakävelyll" niin otus men edell ja ukko peräs,
toinen naapur pyöräili ja siin taas men nainen edell ja mies peräs ..
niin aattelin et tääl suomes se taitaapi olla ihan ylleinen tapa .. eli ukot on "tossun alla"..
"miltäs siell tuntuu" ?? :)))

14

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      Johtuupi siitä, että jos mies menisi edellä, hän joutuisi koko ajan pysähteleen ja odotteleen naista. Helpompi antaa eukon mennä edellä, niin vauhti pysyy sopivan hitaana.

    • Jihuuu

      Eilen ku patikoitiin metsässä niin äijälle sai vähän väliä hihkua takaa että "kyllä mä täältä tulen.. ei tartte oottaaaaaaaa.." (siis ei mitään vihjaillen) Eihän täs oo mitään hidastettakaan nääs liikkumisen suhteen xD

      Oon sit vissiin tossun alla :D

      • hymy:)

        "oottaa" et kyl se teillekin järjestys tulleepi... sano miun sanoneen ;)


    • Revolveri

      Se on kivempi tulla perässä ja katella emännän muotoja. Ei liity mitenkään "tossun alla" oloon ;)

      • hymy:)

        mie en uso sit millään .. kait sitä emännän takamusta voip muuallaki kahtella ku lenkill.. ;))
        joten ei mee perill .. "tossun alla on" :))


      • Kolli_Kellinen
        hymy:) kirjoitti:

        mie en uso sit millään .. kait sitä emännän takamusta voip muuallaki kahtella ku lenkill.. ;))
        joten ei mee perill .. "tossun alla on" :))

        ...niiden avioliitto on edennyt siihen pisteeseen, että emännän takamus ei enää hytkähtele iloisen terhakkaasti ylös ja alas kuin iltalenkillä?

        Toinen vaihtoehto on tietysti se, että mies liikkuu yleensä joka paikkaan autolla, eikä osaa suunnistaa kävellessään tai pyöräillessään. Eukko menee edellä ikään kuin tiedustelijan ominaisuudessa.

        Ja tossun alla se ukko silti on, selvä se... :)


      • hymy:)
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

        ...niiden avioliitto on edennyt siihen pisteeseen, että emännän takamus ei enää hytkähtele iloisen terhakkaasti ylös ja alas kuin iltalenkillä?

        Toinen vaihtoehto on tietysti se, että mies liikkuu yleensä joka paikkaan autolla, eikä osaa suunnistaa kävellessään tai pyöräillessään. Eukko menee edellä ikään kuin tiedustelijan ominaisuudessa.

        Ja tossun alla se ukko silti on, selvä se... :)

        noihan se mennee.. mie siis olin taas oikias;))
        kiitos kolli .. pusu ja hali :)))))


      • Revolveri
        hymy:) kirjoitti:

        mie en uso sit millään .. kait sitä emännän takamusta voip muuallaki kahtella ku lenkill.. ;))
        joten ei mee perill .. "tossun alla on" :))

        Ei emännän takamukseen kyllästy ;D Joten en todellakaan ole "tossun alla" :)


    • miehet antaa eukon mennä edellä, ja jos eukko ei jää auton alle ni sit voi ite mennä perässä, ja jos eukko jää auton alle ni kerkii ite pyshätyy ajoissa.

    • kundi32v

      nainen tulis perässä nii mies olis yks tyranki.

      parempi vaan kun hiihtää menemään käsikädessä tai käsikynkkää, niin naapureiden mielenrauha säilyy.

      ;)

    • Hyvätapaisia miehiä teillä päin. Eikös sitä sanota, että: "Naiset ensin, vaikka heikoille jäille"

      Itse en ole oikein sisäistänyt tuon "parisuhdelenkkeilyn" ideaa, mutta täytyy varmaan joskus kokeilla.

    • Penni

      "Parempi tossun alla kuin taivas alla" :)

      • "Parempi tussun alla kuin tossun alla"


      • tussu(ko)?
        Richartti kirjoitti:

        "Parempi tussun alla kuin tossun alla"

        HEHEE...


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe