Suosituin sarja

CSI Miami

7

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simon.Phoenix

      Se Miami on kirkkaasti noista C.S.I. sarjoista paras
      muut tulee kaukaa perästä.

      • Selvästi paras CSI sarja. ei siitä auta kiistelemään.


      • Tomi1234

        Mielestäni Koko CSI sarja on niin kauhea kun joka
        jakso on samanlainen, aina on jotain rikospaikka
        todisteita ja lähikuvia missä on verta, eikä
        jännitystä tippaakaan. Tämä on vielä kauheampi kuin LOST. Lisäksi siinä on tutkintamenetelmiä
        jotka ovat täysin tuulesta temmattuja. Kyseessä
        on täysin roska ohjelma


      • oikeastikin
        Tomi1234 kirjoitti:

        Mielestäni Koko CSI sarja on niin kauhea kun joka
        jakso on samanlainen, aina on jotain rikospaikka
        todisteita ja lähikuvia missä on verta, eikä
        jännitystä tippaakaan. Tämä on vielä kauheampi kuin LOST. Lisäksi siinä on tutkintamenetelmiä
        jotka ovat täysin tuulesta temmattuja. Kyseessä
        on täysin roska ohjelma

        noin tehokkaasti ja täydellisesti rikoksia ja maailma olisi parempi paikka! Aivan äimistyttävän tarkka näkökin niillä tyypeillä kun tyyliin huomaavat jonkun hiuksen ruohikosta jne.


    • sarja!

      Minä tykkään tuosta CSI Miamista ihan hirmuisen paljon! :) Muista CSI-sarjoista en ole kovin innostunut. Se Las Vegas on suht ok, mutta New York ei sytytä ollenkaan. Jotenkin Miamissa vaan naksahtaa kaikki kohdilleen..!

    • C.S.I Miami on PARAS sarja! Olen katsonut kaikkia kolema C.S.I.ta ja tykännyt kaikista mutta Miami on ylitse muiden. Horatio on söpö, ihanan kylmä rikollisia kohtaan ja osaa sääliä niitä jotka sen ansaitsevat. Muita hyviä hahmoja on Wolfe, Eric, Natalie, Marisol (vaikkei hän ole tutkia) Alexx ja Cooper. Sit niissä aina tapahtuu jotain. Paras jakso oli kun Horatio lavasteetttiin syylliseksi Murhaan! Muita hyviä on se kun Wolfe sai naulan silmäänsä ja Silminnäkiä. On muitakin mutta niitä ei voi luetella tässä koska niitä on niin paljon.
      Miamissa mennään myös kaupungin ulkopuolelle. Ja jotenkin Miami on myös valoisampi. Aina saa miettiä et minkä todisteen ne nyt keksii!
      On myös totta ettei ne laitteet ole oikeasti niin hyviä mutta MITÄ SIITÄ. Sci-fi elokuvat tai sarjat eivät ole totta ja tämä on sentään vähän realistisempi kuin sellaiset jossa mietitään ihmiskunnan tulevaisuutta. Ja tutkimustuloksia kannaattaa uskoa. Vaikket itse olisi sarjan ystävä, ei sitä haukkuakkaan voi, koska se on mailman katsotuin tv-sarja.
      Miamia kannattaa katsoa.
      Onko se yksi tutkia tullut Vegasista?

      • otso 6v

        Minun mielestäni paras sarja on Metsolat... Ja jonh Holemes...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe