Suosituin sarja

CSI Miami

7

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simon.Phoenix

      Se Miami on kirkkaasti noista C.S.I. sarjoista paras
      muut tulee kaukaa perästä.

      • Selvästi paras CSI sarja. ei siitä auta kiistelemään.


      • Tomi1234

        Mielestäni Koko CSI sarja on niin kauhea kun joka
        jakso on samanlainen, aina on jotain rikospaikka
        todisteita ja lähikuvia missä on verta, eikä
        jännitystä tippaakaan. Tämä on vielä kauheampi kuin LOST. Lisäksi siinä on tutkintamenetelmiä
        jotka ovat täysin tuulesta temmattuja. Kyseessä
        on täysin roska ohjelma


      • oikeastikin
        Tomi1234 kirjoitti:

        Mielestäni Koko CSI sarja on niin kauhea kun joka
        jakso on samanlainen, aina on jotain rikospaikka
        todisteita ja lähikuvia missä on verta, eikä
        jännitystä tippaakaan. Tämä on vielä kauheampi kuin LOST. Lisäksi siinä on tutkintamenetelmiä
        jotka ovat täysin tuulesta temmattuja. Kyseessä
        on täysin roska ohjelma

        noin tehokkaasti ja täydellisesti rikoksia ja maailma olisi parempi paikka! Aivan äimistyttävän tarkka näkökin niillä tyypeillä kun tyyliin huomaavat jonkun hiuksen ruohikosta jne.


    • sarja!

      Minä tykkään tuosta CSI Miamista ihan hirmuisen paljon! :) Muista CSI-sarjoista en ole kovin innostunut. Se Las Vegas on suht ok, mutta New York ei sytytä ollenkaan. Jotenkin Miamissa vaan naksahtaa kaikki kohdilleen..!

    • C.S.I Miami on PARAS sarja! Olen katsonut kaikkia kolema C.S.I.ta ja tykännyt kaikista mutta Miami on ylitse muiden. Horatio on söpö, ihanan kylmä rikollisia kohtaan ja osaa sääliä niitä jotka sen ansaitsevat. Muita hyviä hahmoja on Wolfe, Eric, Natalie, Marisol (vaikkei hän ole tutkia) Alexx ja Cooper. Sit niissä aina tapahtuu jotain. Paras jakso oli kun Horatio lavasteetttiin syylliseksi Murhaan! Muita hyviä on se kun Wolfe sai naulan silmäänsä ja Silminnäkiä. On muitakin mutta niitä ei voi luetella tässä koska niitä on niin paljon.
      Miamissa mennään myös kaupungin ulkopuolelle. Ja jotenkin Miami on myös valoisampi. Aina saa miettiä et minkä todisteen ne nyt keksii!
      On myös totta ettei ne laitteet ole oikeasti niin hyviä mutta MITÄ SIITÄ. Sci-fi elokuvat tai sarjat eivät ole totta ja tämä on sentään vähän realistisempi kuin sellaiset jossa mietitään ihmiskunnan tulevaisuutta. Ja tutkimustuloksia kannaattaa uskoa. Vaikket itse olisi sarjan ystävä, ei sitä haukkuakkaan voi, koska se on mailman katsotuin tv-sarja.
      Miamia kannattaa katsoa.
      Onko se yksi tutkia tullut Vegasista?

      • otso 6v

        Minun mielestäni paras sarja on Metsolat... Ja jonh Holemes...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe