vm:87-91 Minkälainen peli mahtaa olla, onko tyyppivikoja tai mitä kannattaisi katsoa ostaessa?
Nissan King Cab
7
4604
Vastaukset
- TojoHojo
olla mätä.
- fordfani
joo eli mätä saattaa olla ja vaihdelaatikko
temppuilee ja ihan yleistä kuntoakin kannattaa
katsoa... on varmaan jossain, kuuntele vaihteiston/perän jurinat, jotain huhua venttiilikansista, mutta todennäköisesti vain huhu.
- Ex King Cab
Kuin edelliset tarinoi: ruoste,vaihteisto ja jakovaihteisto. Vaihdelaatikko menee jos edelliset omistajat ovat ajelleet vitosella hiljaisilla (alle 80km/h) nopeuksilla ja laiminlyöneet öljynvaihdot lootaan. Myöskin jakovaihteisto on voinut vuotaa stefasta ja öljymäärä vähentyä. Siloin jakovaihteisto kuluu normaalia nopsempaan ja pitää ääntä.
Kone noissa on lujemmasta päästä(diesel), pitäisi kestää reilut puolimiljuunaa ilman isompia remontteja, kunhan vain huollot on muistettu tehdä. - ies
suoraa elikkä pitäneekö pyörriin kulumia entrailla ja veäntösoussiin kanssa jylymytä.
- jun.nu
Ainakaan lumihankeen sillä ei kannata ajaa. Neliveto tippuu nimittäin pois kun laitat pakin päälle ja jos et pääse hangessa eteen nelivedolla niin varmasti et pääse takavedolla taaksepäinkään.
Kaverilla oli moinen kampe ja kiinni oli useasti kyseisestä syystä:)- Vetoneli
Kyllä kinkäpin neliveto pysyy päällä myös reversellä jos on systeemit kunnossa. Automaattiset napalukot saattaapi huoltamattomina muuttaa pirssin takatuuppariosastolle. On nimittäin itellä -89 kinkäppi, ei kaverilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519