kysyn kaikilta miespuolisilta, jotka tätä palstaa lukevat. Onko kukaan mies ihastunut johonkin naiseen työpaikalla niin, että ei saa häntä mielestään edes vapaa-aikana, vai onko tää ihan vaan naisten "juttuja". Onko, kukaan mies pihkaantunut niin pahasti työkaveriin? Oletko naimisissa? Kauanko? Lapsia? Tietääkö ihastuksen kohde? Miten kotona menee? Kauanko olet ollut salaihastunut? Ihan vaan mielenkiinnolla kysyn.... ; )
Ihan
4
1664
Vastaukset
se ihastuminen aikaa ja paikkaa katso? Jos ihastuu niin sitten ihastuu, ei siinä järki paljoa päätä pakota.
Itse ainakin olen ihastunut pahastikin joskus työpaikalla, eikä siinä mitään kunhan työt tulee tehtyä eikä häiritse muitten työntekoa. Ja ihan sinkkuna siis olen ollut silloin, asia tosin hyytyi pikku hiljaa kun ei saanut sellaista vastakaikua kuin itse olisi halunnut.- ja oon
ja kuusi vuotta kesti -
- olin myös suhteessa
En tiedä katsotko vielä tuota palsta, mutta olisi mukavaa kuulla enemmän.
Minullakin oli suhde ja vuosien mittainen. Halusin kovin kyseenalaista miestä ja myös sanoin hänelle. Hänelle silti vaimo ja sen perhe on parempi ja lisäksi työpaikallammekin on ihastunut nuorempaan tyttöön. Oli viime ke iltana hakemassa tuota tyttöä autolla pois.
- hghghghgh
pakko myöntää että ihastuin kerran yhteen tummaan kaunottareen töissä. Välillämme oli selvästi sähköä mutta homma ei johtanut mihinkään. onneksi sillä olin ja olen varattu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437