liikenteessä,eli värilliset H-4 valot.TM testasi ja lähes kaikissa värillisissä lampuissa oli huonompi valoteho kuin normaaleissa kirkkaissa lampuissa.Monissa väreissä autojen valot tosiaan loistavat:sinistä,punertavaa,kellertävää,lilaa,jopa vihertavää.On meitä autoilijoita helppo huijata.
Jouluvalot...
3
535
Vastaukset
- Hyvä TM!
Ja tuosta testistä on todellakin helppo löytää ne parhaimmat polttimot ja hauska oli nähdä että ei niillä " 30% valotehoa" -lampuilla tee sen enempää valoa kuin normaaleillakaan, eli ihan vaan mainoskikka testivoittajallakin, kuten nuo väriviri -lamput! Mutta onneksi ns. halvoillakin polttimoilla saa hyvän "tuloksen", sillä kärkipäähän testiä sijoittui useita 15 -30 mk:n polttimoita, joten köyhäkin voi nähdä hyvin ;-) Ja halpismarkettien superchinavirivärixenon -valoilla ei tee todellakaan mitään, sillä mm. pitkien kantamassa oli jopa muistaakseni n. 60 metriä eroa huonoimman ja parhaimman välillä, ja se on minusta aivan helevetisti.
Loistava testi taas TM:ltä ja odotankin taas seuraavaa samantyyppistä testiä, kuten öljytestiä, jossa normaali kuluttajakin löytää selkeesti mitatun eron, ei makuasia -eroja.- ;-)
uusi TM tipahti just luukusta :-)
- Tarkan markan mies..
TM on testannut myös merkkivalmistajien erikoiskirkkaat (lailliset) polttimot ja valokeila (5 lux) piteni jopa 30%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2189302
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266118- 1044986
- 614878
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583457
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432721