liikenteessä,eli värilliset H-4 valot.TM testasi ja lähes kaikissa värillisissä lampuissa oli huonompi valoteho kuin normaaleissa kirkkaissa lampuissa.Monissa väreissä autojen valot tosiaan loistavat:sinistä,punertavaa,kellertävää,lilaa,jopa vihertavää.On meitä autoilijoita helppo huijata.
Jouluvalot...
3
572
Vastaukset
- Hyvä TM!
Ja tuosta testistä on todellakin helppo löytää ne parhaimmat polttimot ja hauska oli nähdä että ei niillä " 30% valotehoa" -lampuilla tee sen enempää valoa kuin normaaleillakaan, eli ihan vaan mainoskikka testivoittajallakin, kuten nuo väriviri -lamput! Mutta onneksi ns. halvoillakin polttimoilla saa hyvän "tuloksen", sillä kärkipäähän testiä sijoittui useita 15 -30 mk:n polttimoita, joten köyhäkin voi nähdä hyvin ;-) Ja halpismarkettien superchinavirivärixenon -valoilla ei tee todellakaan mitään, sillä mm. pitkien kantamassa oli jopa muistaakseni n. 60 metriä eroa huonoimman ja parhaimman välillä, ja se on minusta aivan helevetisti.
Loistava testi taas TM:ltä ja odotankin taas seuraavaa samantyyppistä testiä, kuten öljytestiä, jossa normaali kuluttajakin löytää selkeesti mitatun eron, ei makuasia -eroja.- ;-)
uusi TM tipahti just luukusta :-)
- Tarkan markan mies..
TM on testannut myös merkkivalmistajien erikoiskirkkaat (lailliset) polttimot ja valokeila (5 lux) piteni jopa 30%.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1124368Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773176- 991434
- 861306
- 91846
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21686- 42667
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?110647- 43639