nyt kun vertailen ja teen tarjouslaskelkmia netissä yhtiöt kysyy mikä on autovakuutksen bonukset, mitä tää tarkoittaa? varkausesto -10% vai liitto -15% VAI MITÄ?
Vastaukset 4
- dffgdfgd
Lähtöbonukseks saa ainaki ifillä 50, jos liikennevakuutus samassa yhtiössä.. sit se nousee siitä jos ei auto kolhiinnu, eikä makseta vakuutuksesta korjausta.
- otin vuonna -99
eikä mitään puhuta -50%sta liikennevak tietenkin samas
- gregdf
otin vuonna -99 kirjoitti:
eikä mitään puhuta -50%sta liikennevak tietenkin samas
osakaskossa ei ookaan
- ygiu
gregdf kirjoitti:
osakaskossa ei ookaan
eikä oo kaskossakaan jos ei niin halua (tai älyä), sillon hinta on pienempi mutta omavastuu isompi. sama käytäntö muuten melk. kaikilla yhtiöillä samoin kun 50%lähtöki. käytännössä bonukseton kasko on huono.... samoin kun on ifikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493