nyt kun vertailen ja teen tarjouslaskelkmia netissä yhtiöt kysyy mikä on autovakuutksen bonukset, mitä tää tarkoittaa? varkausesto -10% vai liitto -15% VAI MITÄ?
if ssä ei bonus oikeutta autovakuutuksessa?
liikennevakuutuksessa mulla...
4
676
Vastaukset
- dffgdfgd
Lähtöbonukseks saa ainaki ifillä 50, jos liikennevakuutus samassa yhtiössä.. sit se nousee siitä jos ei auto kolhiinnu, eikä makseta vakuutuksesta korjausta.
- otin vuonna -99
eikä mitään puhuta -50%sta liikennevak tietenkin samas
- gregdf
otin vuonna -99 kirjoitti:
eikä mitään puhuta -50%sta liikennevak tietenkin samas
osakaskossa ei ookaan
- ygiu
gregdf kirjoitti:
osakaskossa ei ookaan
eikä oo kaskossakaan jos ei niin halua (tai älyä), sillon hinta on pienempi mutta omavastuu isompi. sama käytäntö muuten melk. kaikilla yhtiöillä samoin kun 50%lähtöki. käytännössä bonukseton kasko on huono.... samoin kun on ifikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844