Mazda 323 F

Kohta 323F itsellä...

Onko 323 F:n vm.89-93 vanteiden jako 4x100? Paljohan mahtaa olla 1.8-mallin sähköikkunoiden arvo,jos sellaiset löytää jostain käytettynä ja siirtää ne itse 1.6-malliin.Lieneeköhän sähköikkunoiden vaihto helppoa,jos ei ole mikään autosähkö-alan ammattilainen?

9

964

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cake

Kaveri haki romikselta sähkönostimet (4 kpl) johdot ja kärsi niistä 300 mk . Tosin en muista mistä autosta. Sitten se ne viritteli omaan autoonsa ja hyvin toimii. Jos jostain löydät mazdan nostimet luulempa että homma on aika helppo nakki.

• 323 F 1,6i

on 4x100. Auto muuten on erittäin hyvä, onnittelut ostoksestasi!

• kilroy

pöpö muuten tuo auto

• 323 F kohta itselläni...

Miten niin pöpö? Kateellisen puhetta! vai?

• Kilpilahti
        323 F kohta itselläni... kirjoitti:

Sitä kuuluu ajaa lippis päässä. Teinien lelu.

• kilroy
        323 F kohta itselläni... kirjoitti:

että ajoominaisuudet on perseestä ja sisällä on meteli kuin sepelimyllyssä ja sitten se on niin helvetin ruma, kuin ylösalas käänetty kylpyamme, enkä varmasti ole kateelinen tuosta tyylittömyydestä

• Make
        kilroy kirjoitti:

että ajoominaisuudet on perseestä ja sisällä on meteli kuin sepelimyllyssä ja sitten se on niin helvetin ruma, kuin ylösalas käänetty kylpyamme, enkä varmasti ole kateelinen tuosta tyylittömyydestä

vitun idiootti, omistat varmaan euroromun? ei mullakaan f:ää ole, mutta sellaisen omistaneena voin sanoa, että vedä ittes jojoon! ajo-ominaisuudet on ok, samanlaiset kuin missä tahansa muussakin japsissa 90-95. sisämelu talvikumeilla äänekäs, mutta ei todellakaan häiritsevä. Muotoilu taas helvetin onnistunut, kun veraa muihin samanikäisiin! Tekniikka todella kestävä ja puhtia riittävästi. Hinta/laatusuhde todella loistava, kirjotuksestasi tosiaan huomaa ,että et tosiaan itse ole edes ajanut saati omistanut ko. autoa, joten ketään ei hei kiinnosta...alunperinhän pyydettiin kommentteja auton omistaneilta/siitä jotain tietäviltä, eikä miltään vitun pelleiltä, joiden jokapaikan kommentit voi jättää omaan arvoonsa...

• kilroy
        Make kirjoitti:

vitun idiootti, omistat varmaan euroromun? ei mullakaan f:ää ole, mutta sellaisen omistaneena voin sanoa, että vedä ittes jojoon! ajo-ominaisuudet on ok, samanlaiset kuin missä tahansa muussakin japsissa 90-95. sisämelu talvikumeilla äänekäs, mutta ei todellakaan häiritsevä. Muotoilu taas helvetin onnistunut, kun veraa muihin samanikäisiin! Tekniikka todella kestävä ja puhtia riittävästi. Hinta/laatusuhde todella loistava, kirjotuksestasi tosiaan huomaa ,että et tosiaan itse ole edes ajanut saati omistanut ko. autoa, joten ketään ei hei kiinnosta...alunperinhän pyydettiin kommentteja auton omistaneilta/siitä jotain tietäviltä, eikä miltään vitun pelleiltä, joiden jokapaikan kommentit voi jättää omaan arvoonsa...

tiedän mistä puhun olen ajellut mainitulla autolla tosin omistan itse juuri näitä euroja pitähän joku taso säylyttää mutta tuo japsi on kyllä pöpö mikä pöpö ja haistatteliat jätän omaan arvoon älykkyysosamäärä ei taida olla sinulla kuminkaan kovin korkea

• KiKi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      701
      3238
    2. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      72
      1033
    3. Raiskausyritys

Eilen laajallakankaalla lenkkipolulla.
      Kajaani
      40
      916
    4. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      825
    5. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      70
      667
    6. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      651
    7. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      48
      628
    8. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      545
    9. Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri

Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.
      Ikävä
      90
      530
    10. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      44
      528
    Aihe