Onko 323 F:n vm.89-93 vanteiden jako 4x100? Paljohan mahtaa olla 1.8-mallin sähköikkunoiden arvo,jos sellaiset löytää jostain käytettynä ja siirtää ne itse 1.6-malliin.Lieneeköhän sähköikkunoiden vaihto helppoa,jos ei ole mikään autosähkö-alan ammattilainen?
Vastaukset 9
- cake
Kaveri haki romikselta sähkönostimet (4 kpl) johdot ja kärsi niistä 300 mk . Tosin en muista mistä autosta. Sitten se ne viritteli omaan autoonsa ja hyvin toimii. Jos jostain löydät mazdan nostimet luulempa että homma on aika helppo nakki.
- 323 F 1,6i
on 4x100. Auto muuten on erittäin hyvä, onnittelut ostoksestasi!
- kilroy
pöpö muuten tuo auto
- 323 F kohta itselläni...
Miten niin pöpö? Kateellisen puhetta! vai?
- Kilpilahti
323 F kohta itselläni... kirjoitti:
Sitä kuuluu ajaa lippis päässä. Teinien lelu.
- kilroy
323 F kohta itselläni... kirjoitti:
että ajoominaisuudet on perseestä ja sisällä on meteli kuin sepelimyllyssä ja sitten se on niin helvetin ruma, kuin ylösalas käänetty kylpyamme, enkä varmasti ole kateelinen tuosta tyylittömyydestä
- Make
kilroy kirjoitti:
että ajoominaisuudet on perseestä ja sisällä on meteli kuin sepelimyllyssä ja sitten se on niin helvetin ruma, kuin ylösalas käänetty kylpyamme, enkä varmasti ole kateelinen tuosta tyylittömyydestä
vitun idiootti, omistat varmaan euroromun? ei mullakaan f:ää ole, mutta sellaisen omistaneena voin sanoa, että vedä ittes jojoon! ajo-ominaisuudet on ok, samanlaiset kuin missä tahansa muussakin japsissa 90-95. sisämelu talvikumeilla äänekäs, mutta ei todellakaan häiritsevä. Muotoilu taas helvetin onnistunut, kun veraa muihin samanikäisiin! Tekniikka todella kestävä ja puhtia riittävästi. Hinta/laatusuhde todella loistava, kirjotuksestasi tosiaan huomaa ,että et tosiaan itse ole edes ajanut saati omistanut ko. autoa, joten ketään ei hei kiinnosta...alunperinhän pyydettiin kommentteja auton omistaneilta/siitä jotain tietäviltä, eikä miltään vitun pelleiltä, joiden jokapaikan kommentit voi jättää omaan arvoonsa...
- kilroy
Make kirjoitti:
vitun idiootti, omistat varmaan euroromun? ei mullakaan f:ää ole, mutta sellaisen omistaneena voin sanoa, että vedä ittes jojoon! ajo-ominaisuudet on ok, samanlaiset kuin missä tahansa muussakin japsissa 90-95. sisämelu talvikumeilla äänekäs, mutta ei todellakaan häiritsevä. Muotoilu taas helvetin onnistunut, kun veraa muihin samanikäisiin! Tekniikka todella kestävä ja puhtia riittävästi. Hinta/laatusuhde todella loistava, kirjotuksestasi tosiaan huomaa ,että et tosiaan itse ole edes ajanut saati omistanut ko. autoa, joten ketään ei hei kiinnosta...alunperinhän pyydettiin kommentteja auton omistaneilta/siitä jotain tietäviltä, eikä miltään vitun pelleiltä, joiden jokapaikan kommentit voi jättää omaan arvoonsa...
tiedän mistä puhun olen ajellut mainitulla autolla tosin omistan itse juuri näitä euroja pitähän joku taso säylyttää mutta tuo japsi on kyllä pöpö mikä pöpö ja haistatteliat jätän omaan arvoon älykkyysosamäärä ei taida olla sinulla kuminkaan kovin korkea
- KiKi.
http://www.rime.fi/sahkoikkunasarja-4oviseen-autoon-p-1012.html ostat vaikkapa nuo, niin asennus onnistuu helposti puolessa tunnissa ovea kohden.
Luulen että jos itse koitat asentaa "alkuperäisiä" sähköikkunoita, niin tulee kalliimaksi, ja hermot menee kokonaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1261476Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1421304Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak109774Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen
800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja118740- 54645
- 44606
- 36568
Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?
Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero144539- 6505
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt278483