Oletteko ajatelleet tämän kaiken automerkkien haukkumisen keskellä, millainen olisi täydellinen auto. Siis sellainen auto, joka miellyttäisi kaikkia karvahatun kantajia, eikä tekisi ketään kateeliseksi. Siksi autossa pitäisi olla ainakin seuraavat asiat kohdallaan:
-Auto olisi valmistettu kuussa marssilaisista osista.
-Se saisi maksaa yhden markan ja siinä pitäisi olla 100 vuoden takuu.
-Auton kori olisi valmistettu muovailuvahasta, jotta jokainen voisi muotoillla siitä itse paremman.
-2000 hevosvoimaa ja auton pitäisi kiihtyä sekunnissa 300km/h ja kulkea tuollaiset 800km/h.
-Jalka- ja päätilat kirahville.
-Häikäisemättömät sumuvalot, joilla näkisi 300:n metrin päähän, ja vilkut jotka on piilotettu auton sisälle.
-20 metriä pitkä takapuskuri, jotta siihen pidettäisiin kunnon turvaväliä.
-Kyljet kumista, jotta sitä ei kolhittaisi ovilla.
-Metrin maavara, jotta sillä pärjäisi kaupungissa, kuin city-maastureilla konsanaan.
-Hirvisilppuri nokalla, joka laittaisi elukan lihoiksi takakonttiin.
-Auto muuttaisi muotoaan aina saman näköiseksi kuin parkkipaikan halvin auto, näin se saisi olla rauhassa kateellisten kostolta.
-Poliisiauton väritys, jotta sillä saisi kunnioitusta osakseen liikenteessä.
-Auton pitäisi kulkea kapalla perunaa 2000 kilometriä ja pakoputkesta tupruaisi hattaraa.
...Ja mitä muuta?
Täydellinen auto
Citizen Kane
7
793
Vastaukset
- Anonyymi
Nimittäin pimppimagneetti, että minäkin joskus saisin...
- pelle
karvanopat,ja auto on täydellinen!
- Sama
Auton pitää olla tietysti testivoittaja, ja kaikissa autoalan lehdissä, esim. arvostetussa Bangladeshin rice and curry cars lehdessä.
- jouni
näinhän se on
- Toyota!
Uskon vakaasti, että maailmassa on vain yksi autovalmistaja, jonka voi yltää teknisellä tasolla tähän ja tehdä sen vieläpä vikaantumattomaksi - nimittäin
- rååkeri
näillä tojolahkolaisilla kova usko palvontansa kohteesta. Toyotantodistajia?
- on tämä
Täydellisen auton valmistaja on sitten peugeot.
Ootteko kokeilleet, ovat todella hyviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1144388Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783190- 991444
- 861316
- 92858
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639