Täydellinen auto

Citizen Kane

Oletteko ajatelleet tämän kaiken automerkkien haukkumisen keskellä, millainen olisi täydellinen auto. Siis sellainen auto, joka miellyttäisi kaikkia karvahatun kantajia, eikä tekisi ketään kateeliseksi. Siksi autossa pitäisi olla ainakin seuraavat asiat kohdallaan:

-Auto olisi valmistettu kuussa marssilaisista osista.

-Se saisi maksaa yhden markan ja siinä pitäisi olla 100 vuoden takuu.

-Auton kori olisi valmistettu muovailuvahasta, jotta jokainen voisi muotoillla siitä itse paremman.

-2000 hevosvoimaa ja auton pitäisi kiihtyä sekunnissa 300km/h ja kulkea tuollaiset 800km/h.

-Jalka- ja päätilat kirahville.

-Häikäisemättömät sumuvalot, joilla näkisi 300:n metrin päähän, ja vilkut jotka on piilotettu auton sisälle.

-20 metriä pitkä takapuskuri, jotta siihen pidettäisiin kunnon turvaväliä.

-Kyljet kumista, jotta sitä ei kolhittaisi ovilla.

-Metrin maavara, jotta sillä pärjäisi kaupungissa, kuin city-maastureilla konsanaan.

-Hirvisilppuri nokalla, joka laittaisi elukan lihoiksi takakonttiin.

-Auto muuttaisi muotoaan aina saman näköiseksi kuin parkkipaikan halvin auto, näin se saisi olla rauhassa kateellisten kostolta.

-Poliisiauton väritys, jotta sillä saisi kunnioitusta osakseen liikenteessä.

-Auton pitäisi kulkea kapalla perunaa 2000 kilometriä ja pakoputkesta tupruaisi hattaraa.

...Ja mitä muuta?

7

795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nimittäin pimppimagneetti, että minäkin joskus saisin...

    • pelle

      karvanopat,ja auto on täydellinen!

    • Sama

      Auton pitää olla tietysti testivoittaja, ja kaikissa autoalan lehdissä, esim. arvostetussa Bangladeshin rice and curry cars lehdessä.

    • jouni

      näinhän se on

    • Toyota!

      Uskon vakaasti, että maailmassa on vain yksi autovalmistaja, jonka voi yltää teknisellä tasolla tähän ja tehdä sen vieläpä vikaantumattomaksi - nimittäin

      • rååkeri

        näillä tojolahkolaisilla kova usko palvontansa kohteesta. Toyotantodistajia?


    • on tämä

      Täydellisen auton valmistaja on sitten peugeot.

      Ootteko kokeilleet, ovat todella hyviä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe