MIEHET! Jos pieni vehje,

niin....

.. yritättekö tehdä naiseen "vaikutuksen" sängyssä muulla osaamisella? Kysymys siksi, kun yleensä - jos nyt puhutaan ns yhden illan jutuista, tai vasta deittailu asteella olevasta seksistä - miehet ovat aika suoraan menneet itse asiaan, pannaan siis vaan. Ei ihmeempiä esileikkejä. Ja munan koko on ollut ihan ok, eli ei mikään pieni.

No, menin yhden deittailumiehen kans sänkyyn, ajattelin vaan että no pannaan nyt ja sit nukkuun kun vielä humalassa oltiin. Mutta tämä miespä alkoikin muuta.. Kun sitten tuli sisääni, ei munan koossa ollut kehumista.

Eli onko mitään perää siinä, että munan "pienuutta" yritetään korvata muilla jutuilla??

37

6380

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolli_Kellinen

Todennäköisemmin kyse oli siitä, että se mies oli humalassa, eikä siksi saanut heti seisomaan ja niinpä hän halusi harrastaa esileikkejä kangen kovettumista odotellessa. Ei ilmeisesti onnistunut täysin sittenkään.

• siis kait sitä aina edes jonkun sortin lämppäystä tarvitaan ettei nyt sentään tarvi kenkälusikan kans alkaa ujuttaan vehettä kuivaan toosaan.Enkä mä ainakaan yritä korvata 'keksinkertaisuuttani' millään konsteilla enkä kyllä toisaalta edes älyttömästi oleta että nainen sais missään yhden yön kännisessä jutussa polkemalla kuin tulpatonta mopoa.Eli en kompensoi mitään mut jos kyseessä on edes suht. hehkeä neiti ja varsinkin jos on käynyt ennen hommia alapesulla niin kyllä mullakin on tapana hääriä siellä alapäässä ainakin hetki ennen varsinaista suoritusta,perkele jos ei muuten niin silkasta mielenkiinnosta uutta pimppiä kohtaan :-)

• FromInaWithLove

kuolin just eikä melkein hysteeriseen nauruun...

"Polkemalla kuin tulpatonta mopoa" :D

Yrmiö, you are the one!

• kehutaan

kieltä..!..ei korvaa sorry

• Mitähän tuohonkin sanoisi....vetää sanattomaksi.

• tollanen 'pannaan siis vaan' asenne pikkasen miettimään neidin motiiveja koko hommaan :-) Kaippa sillä on yöpöydän laatikossa liukkaripullokin niin ei tarvi innostua hommasta senkään vertaa,ei tarvi kun 'panna siis vaan' :-)

• beo
        yrmio kirjoitti:

tollanen 'pannaan siis vaan' asenne pikkasen miettimään neidin motiiveja koko hommaan :-) Kaippa sillä on yöpöydän laatikossa liukkaripullokin niin ei tarvi innostua hommasta senkään vertaa,ei tarvi kun 'panna siis vaan' :-)

Sanotaanko tota sitten "pikapanoksi" ?

Jospa sillä miehellä ei ollut niin pien, vaan se ei vaan oikeen kiihottunut asenteella "pannaan siis vaan" ?

Onkohan ap:llä noita panosuhteita kovin monta, mahtaako tehdä tutkimusta väitöskirjaan: "Miehen esileikit ja peniksen koko".

• yrmio kirjoitti:

tollanen 'pannaan siis vaan' asenne pikkasen miettimään neidin motiiveja koko hommaan :-) Kaippa sillä on yöpöydän laatikossa liukkaripullokin niin ei tarvi innostua hommasta senkään vertaa,ei tarvi kun 'panna siis vaan' :-)

Sama tuli minullakin mieleen. Toiseksi hämmästytti tuo, että yleensä miehet ovat käyneet suoraan asiaan, siis onko sellaisia miehiä vielä olemassa?? Jotenkin tulee mieleen, että olisiko koko homma vielä vähän opettelu asteella.

Sittenhän se akti vasta on jotakin, kun neiti on ensin lämmitetty ns."hulluun partaalle", se ei tosin tahdo onnistua, jos toinen on "pane nyt sitten"-asenteella liikkeellä.

• beo
        Richartti kirjoitti:

Sama tuli minullakin mieleen. Toiseksi hämmästytti tuo, että yleensä miehet ovat käyneet suoraan asiaan, siis onko sellaisia miehiä vielä olemassa?? Jotenkin tulee mieleen, että olisiko koko homma vielä vähän opettelu asteella.

Sittenhän se akti vasta on jotakin, kun neiti on ensin lämmitetty ns."hulluun partaalle", se ei tosin tahdo onnistua, jos toinen on "pane nyt sitten"-asenteella liikkeellä.

Ehkä juuri niin; aloittelijan kiirettä päästä itse asiaan.

Tälle panna_siis_vaa_neidille neuvoisin että älä tyttö makaa kuin lahana. Kannattaa osallistua ja saada mies innostumaan. Ei se mies innostu jos tuollalailla tokaset. Se kalun koko ja kovuus on myös naisesta kiinni. Tai siis kiinni - no - riippuvainen - tai siis - ei sen pitäs riippua - tai siis - taidan jättää tähän *hymyä*

• beo kirjoitti:

Sanotaanko tota sitten "pikapanoksi" ?

Jospa sillä miehellä ei ollut niin pien, vaan se ei vaan oikeen kiihottunut asenteella "pannaan siis vaan" ?

Onkohan ap:llä noita panosuhteita kovin monta, mahtaako tehdä tutkimusta väitöskirjaan: "Miehen esileikit ja peniksen koko".

tiedä.Mä en oikein muutenkaan tiiä mikä se ihan virallinen 'pikapano' oikein on,onks sellasia ihmisiä muka olemassa jotka kulkee pimpit märkinä ja kullit tanassa 24/7 ja pystyvät siinä sivussa naida napsauttaan 'vauhdista' silloin tällöin :-) Ja jos mietii ihan järjen kans tota juttua niin luulis et armoton tatti just vaatis sitä alkulämppäystä,helvetti jos meikäläisenkään karvarousku ei meinaa mennä kunnialla aina sisään jos ei oo voitelu kunnossa niin miten pirussa sit joku herkkutatti vois solahtaa kuin kuuma veitsi voihin,en tajua.

• känniapina

Parin promillen humalassa en enää yritä tehdä vaikutusta keneenkään, tosin itse on itsestään aikas vaikuttunut, jos kunnon seisokin saa aikaseksi ja eritoten jos sattuu osumaan oikeeseen rööriin eikä yöpöydän kukkamaljakkoon. Harvinaisen turhaa hommaa tuhannen pierussa.

• tilastoja vuosien varrelta

Naisen näkökulmasta ja kohtuullisen kokeneesta: pienikaluiset on vikkeläkielisiä ja mielikuvitusrikkaampia rakastajia, koska se on heidän keinonsa saada nainen nauttimaan...

• Käsittääkseni aika harva nainen saa orgasmin pelkästä yhdynnästä ja silloinkin se on heikompi kuin klitoris-orgasmi. Tästä voisi päätellä, että pieni munaiset miehet antavat naisilleen orgasmeja useammin ja ne ovat parempi laatuisia.

ELIKKÄ pitäisikö minun nyt varata Virosta aika elimen pienennysleikkaukseen? Kuin pieni sen pitäisi olla?

Pitäsikö kerätä oikein porukka ja tilausmatka järjestää =D

• kun ...
        Richartti kirjoitti:

Käsittääkseni aika harva nainen saa orgasmin pelkästä yhdynnästä ja silloinkin se on heikompi kuin klitoris-orgasmi. Tästä voisi päätellä, että pieni munaiset miehet antavat naisilleen orgasmeja useammin ja ne ovat parempi laatuisia.

ELIKKÄ pitäisikö minun nyt varata Virosta aika elimen pienennysleikkaukseen? Kuin pieni sen pitäisi olla?

Älä kuitenkaan mut voithan aina opetella kielitaitoja lisää sekä sormitekniikkaa...mielikuvitusta peliin, rakastelu on muutakin kuin kalun laittaminen sisään kuten varmaan sinä ainakin taidat jo tietää : )))

• Richartti kirjoitti:

Käsittääkseni aika harva nainen saa orgasmin pelkästä yhdynnästä ja silloinkin se on heikompi kuin klitoris-orgasmi. Tästä voisi päätellä, että pieni munaiset miehet antavat naisilleen orgasmeja useammin ja ne ovat parempi laatuisia.

niin selvä provo ettei mitään järkeä.Sehän on täysin 2 eri asiaa tunkea jtn. emättimeen ja stimuloida klitorista ja enpä oo vielä koskaan törmänny naiseen joka ois saanu orkun pelkästään panemalla kuin vierasta sikaa.Ok,jotkut on saanet omien sanojensa mukaan jtn. mut vittu musta se ei edes oo oikea orkku,ainakaan siinä valossa mitä oon joskus nähny ja kokenu toisten naisten kanssa niissä tilanteissa missä on nuoltu pimppiä / naitu ja hiplailtu klittaa samalla.

Ne eukot jotka vannoo pelkän kullin nimeen ei taida tietää kovinkaan paljoa omasta seksuaalisuudesta eivätkä oo tainneet koskaan saada oikeaa orgasmia,tai sit melkein kaikki meikäläisen reilu 20 naista joitten kans on tullu kikkailtua on olleet luonnonoikkuja :-)

• Yks vaan

kova tekemään ja mielikuvistusta riittää, vikkelyyttä ja notkeutta löytyy, kroppaakin on varsin kohtuullisesti tarjolla, sekä kieli toimii, kuten moni muukin juttu ja ajatteleppa, vielä kaiken päälle keskinkertaista isompaa kalua lälkiruoaksi.

Mitä muuta nainen voisi toivoa hetken hurmasta?

Parisuhde on taas jotain aivan muuta, jossa ei pärjää enää pelkillä sänkyavuilla.

• kalu
        yrmio kirjoitti:

niin selvä provo ettei mitään järkeä.Sehän on täysin 2 eri asiaa tunkea jtn. emättimeen ja stimuloida klitorista ja enpä oo vielä koskaan törmänny naiseen joka ois saanu orkun pelkästään panemalla kuin vierasta sikaa.Ok,jotkut on saanet omien sanojensa mukaan jtn. mut vittu musta se ei edes oo oikea orkku,ainakaan siinä valossa mitä oon joskus nähny ja kokenu toisten naisten kanssa niissä tilanteissa missä on nuoltu pimppiä / naitu ja hiplailtu klittaa samalla.

Ne eukot jotka vannoo pelkän kullin nimeen ei taida tietää kovinkaan paljoa omasta seksuaalisuudesta eivätkä oo tainneet koskaan saada oikeaa orgasmia,tai sit melkein kaikki meikäläisen reilu 20 naista joitten kans on tullu kikkailtua on olleet luonnonoikkuja :-)

enkä vanno pelkän kullin nimeen ja kakkos ei tarkoita anusta..vaan toista vehettä

• hih*
        yrmio kirjoitti:

Juuh yrmio : ) *oot ihana*
        Nonnih..nyt meni viimeisetkin järkevät aatokset päästä ja keskittyy tuhmia aattelemaan sinusta(kin)...

• kielihommat ....
        Yks vaan kirjoitti:

kova tekemään ja mielikuvistusta riittää, vikkelyyttä ja notkeutta löytyy, kroppaakin on varsin kohtuullisesti tarjolla, sekä kieli toimii, kuten moni muukin juttu ja ajatteleppa, vielä kaiken päälle keskinkertaista isompaa kalua lälkiruoaksi.

Mitä muuta nainen voisi toivoa hetken hurmasta?

Parisuhde on taas jotain aivan muuta, jossa ei pärjää enää pelkillä sänkyavuilla.

käytössä tommosissa yhden illan hetken hurma -jutuissa ?

Mitä jos tarttuu joku tauti suuhun ? YÖKSIS

• kalu kirjoitti:

enkä vanno pelkän kullin nimeen ja kakkos ei tarkoita anusta..vaan toista vehettä

sit meidän ei varmasti auta muu kuin tehdä keskenämme epmiirinen tutkimus aiheesta,mihis osoitteeseen mä voin marssia karvarouskuni kera :-)

• tilastoja lisää...
        yrmio kirjoitti:

sit meidän ei varmasti auta muu kuin tehdä keskenämme epmiirinen tutkimus aiheesta,mihis osoitteeseen mä voin marssia karvarouskuni kera :-)

Tänne vaan rouskuseni : ) On se hyvä että näin kuivana kesänä ees yhdenlaiset sienet jöpöttää tukevasti : D

• mun luo
        yrmio kirjoitti:

tänne kammioon ei kun kammariin___-__-:)))

• tilastoja lisää... kirjoitti:

Tänne vaan rouskuseni : ) On se hyvä että näin kuivana kesänä ees yhdenlaiset sienet jöpöttää tukevasti : D

sais keksiä pikkuhiljaa sen netti-portin (tulevaisuuden teleportti) niin mä perkele oikeesti tulisin :-)

• yrmio kirjoitti:

sais keksiä pikkuhiljaa sen netti-portin (tulevaisuuden teleportti) niin mä perkele oikeesti tulisin :-)

Tässä menee vielä hetki....hups. Mihinhän se Reiska lähti???

• Aikkuli
        Richartti kirjoitti:

jos ei olisi niin miksi sitten noi somalimuijat ei ikinä saa minkäänlaisia orkkuja kun ei niiltä sentään koko pillua irti kaiveta vaan pelkkä klittari..?

• korvaa ikinä

kunnon kalua!

• eipäs

Bi-naisena on pakko sanoa että kyl muuten korvaa joskus todella tehokkaasti :D

• kuin lyhin muna
        eipäs kirjoitti:

Bi-naisena on pakko sanoa että kyl muuten korvaa joskus todella tehokkaasti :D

ei korvaa, sillä ei yllä emättimen pohjalle!

• Håkan

...on koko Suomen homoyhteisö.

• on pien ?

Ei omaa kokemusta "pienestä" koosta. Joten mikä on pieni ?

• pienempi

alle 10 cm!!!

• In my dreams...
        pienempi kirjoitti:

alle 10 cm!!!

jos mitta on yli 20cm?

• pätkä
        In my dreams... kirjoitti:

jos mitta on yli 20cm?

se, joita ei ole kuin naisten päiväunissa! :>D

• juu-u

Olen tosiaankin vältellyt asiaan menoa, joka voi johtua tunnelman mahdollisesta romahtamisesta. Isokullinen voi helpommin saada muutoin innottoman naisen innostumaan kokeilemaan miltä iso tuntuu.

Onneksi naiset kyllä pidemmällä ajalla sopeutuvat pienempäänkin penikseen. Ainakin oma tyttöystäväni on ideoimassa ihan asiallisesti asentoja, joissa kullini tuntuisi eniten. Vastaavasti isokullisen kanssa joutuisi pohtimaan asentoja jotka eivät satuttaisi.

Mielestäni kullin koko ei ole niin yksinkertainen kuin väitetään. Toisen puoliskon koko vaikuttaa yhteensopivuuteen ihan yhtä paljon. Joissakin asennoissa oma kullini on ihan ahtaalla, vaikka paksuutta on keskimääräistä vähemmän. Tyttöystävä on kyllä tosi ahdas ja yksi sormikin tuntuu joskus liialta. Ihan kummasti kullini silti painuu sisään koska liukastetta riittää.

Huonoa seksiä humalassa ei kannata vertailla oikein kunnon seksiin. Peniksen kokokin tuntuu keksityltä selitykseltä jos seksi on ollut epätyydyttävää.

• kompensaatio

tapa on hankkia BMW...

• jos muna ei riitä

voi vaikka tunkee pesäpallomailaa pilluun..

• kewi

Ain oon pärjänny, ykskään nainen ei lyöny tai käskenyt painumaan hitoil..
      tosin ei noitnii kauhia montaa oo ollu kun naimisiskiin olin niin pitkää.(ne muut ol sitä ennen)
      Meil oll vissii vehkeet ja värkit nii toisilleen sopivan kokosii kun toimeen tultiin. Hauskaa ol niin kauan kun sitä kesti.

Toki mynnähän mie et ei se nii kauhia iso oo ,mut käytetää muut tekniikkaa jos tarvii
      jot saahan kaveri iloseks...
      nim. pissikin tulee karvaa pitkin.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4953
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      529
      2560
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      148
      2139
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      19
      2132
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1745
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1525
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1131
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      126
      903
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe