Auto ilman myyjää?

Välivuoden malli?

Miten vaihtaa auto kohtaamatta yhtään automyyjää ennen kaupantekoa? Ongelma on, että en kertakaikkiaan voi sietää automyyjiä.

Ongelmia lisää, että minulla on vaihtoauto. Käteiskaupan vielä joten kuten kärsisi, kun se käy suht nopeasti ja kivuttomasti mutta vaihtoauto ja automyyjä on sietämätön yhdistelmä.

Yksi vaihtoehto voisi olla, Katsoa kiinnostava auto etukäteen lehdestä tai netistä ja pistää kaveri tekemään kaupat. Koeajolla kaveri toisi auton minulle ja jos se olisi ok, niin itse vaan paikalle panemaan nimet papereihin. Eipä tarvitsisi kuunnella automyyjän asiakasta alentavaa paskanjauhantaa ja törkeää kotiinpäin vetämistä.

Mikä olisi miellyttävin tapa ostaa auto ilman, että tulee miltei vetäneeksi automyyjää turpaan. Hermot ne on mullakin ja minä en mitä tahansa paskaa purematta niele, varsinkaan kun se tulee automyyjän suusta.

6

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Topias

Tule ostoksille samaan kauppaan, missä meikäläinen asioi. Siellä on Suomen miellyttävimmät automyyjät: todella asialliset ja osaavat toimia asiakkaan ehdoilla.

• Pasi

Ei ehkä voi yleistää noin rankasti.
      Viime aikoina olen kierrellyt paljonkin liikkeitä ja nähnyt paljon erilaisia myyjiä,mutta olen asioinut vain merkkiliikkeissä,joten jobbarit erikseen.
      Suurin osa automyyjistä on asiallisia,mutta on sattunut kohdalle pari semmoistakin tapausta,että auto on kiinnostava mutta myyjä niin ynseä että en edes keskustele kaupoista.

• rk

... voi autokauppaa tehdä netissä tai postimyynnissäkin.

• No sitä tapahtuu

Joo paljon on myyjiä jotka ei tiedä,kaupanteosta mitään.

Itse ostin tässä "pyhänlehmän" ja myyjä ylisteli ym...a-myyjän juttuja vaikka sanoin,jotta jätä myynti puheet pois tiedän mitä haluan ja paljonko maksaa ja maksan käteisellä(muuten aika rasittavaa kuunnella juttuja kyseisestä autosta)

Tunsin tosin merkin jota olin ostamassa ja olin selvittännyt auton historian joten en tarvinnut myyjän ns.asiantuntemusta

Kun päätin ostavani tämän kulkuneuvon ja sanoin käteistä tulee,mikä on tiukka hinta(vanha auto ei tule väliin,on ostaja valmiina sain muuten huomattavasti paremmin kuin hyvitys olisi ollut) meni viellä melkein puolitoista tuntia,kun osasi sanoa siinä selailtiin papereita ja näpyteltiin tietsikkaa.

Oli muuten merkkiliike eikä mikään jobbari tauno jolla kaikki on aarteita,pastorin isoäidillä ollut kerran vuodessa käyty maitoa kissalle ostamassa :-)

Kyllä myyjälle suorakauppa on se paras puoti ketju katkeaa,eikä ole vanhasta riesaa.Sekä ei tarvitse viritellä osamaksu papereita tai muuta luototusta.

Mikään ei ole niin ärsyttävää,kuin "no miltäs tuntuu tehdäänkö paperit tässä hyvä peli just tuli en tiedä jne......."ja taas toisaalta joskus ei näy myyjiä mailla halmeilla,autokauppa on varmasti yksi palvelultaan huonoinmmin toimiva ala.
        Jengi istuu puhelimessa tai turisee muuten vaan asentajien ym...porukan kanssa ja aika yleinen vastaus "ei kuulu kuule mun myyntiin toi auto se on ton reiskan tilillä"

Mitä väliä sillä on kuka sen myy kauppa se on kauppaa ja oma myynti tärkeämpää kuin kaverin niin ainakin itse teen.

No kauppaan olen tyytyväinen auto toimii kuin niin kuin pitää kaupanteko vaihe olisi saannut olla vain asiallisempi,mutta nykyisin taitaa olla tärkeämpää ostaa luotolla ja siitä syystä,katsotaan kieroon kaveria joka ei nöyristele vaan osaa ostaa käteisellä sen minkä haluaa.

• myyjä
        No sitä tapahtuu kirjoitti:

Itse ostin tässä "pyhänlehmän" ja myyjä ylisteli ym...a-myyjän juttuja vaikka sanoin,jotta jätä myynti puheet pois tiedän mitä haluan ja paljonko maksaa ja maksan käteisellä(muuten aika rasittavaa kuunnella juttuja kyseisestä autosta)

Tunsin tosin merkin jota olin ostamassa ja olin selvittännyt auton historian joten en tarvinnut myyjän ns.asiantuntemusta

Kun päätin ostavani tämän kulkuneuvon ja sanoin käteistä tulee,mikä on tiukka hinta(vanha auto ei tule väliin,on ostaja valmiina sain muuten huomattavasti paremmin kuin hyvitys olisi ollut) meni viellä melkein puolitoista tuntia,kun osasi sanoa siinä selailtiin papereita ja näpyteltiin tietsikkaa.

Oli muuten merkkiliike eikä mikään jobbari tauno jolla kaikki on aarteita,pastorin isoäidillä ollut kerran vuodessa käyty maitoa kissalle ostamassa :-)

Kyllä myyjälle suorakauppa on se paras puoti ketju katkeaa,eikä ole vanhasta riesaa.Sekä ei tarvitse viritellä osamaksu papereita tai muuta luototusta.

Mikään ei ole niin ärsyttävää,kuin "no miltäs tuntuu tehdäänkö paperit tässä hyvä peli just tuli en tiedä jne......."ja taas toisaalta joskus ei näy myyjiä mailla halmeilla,autokauppa on varmasti yksi palvelultaan huonoinmmin toimiva ala.
        Jengi istuu puhelimessa tai turisee muuten vaan asentajien ym...porukan kanssa ja aika yleinen vastaus "ei kuulu kuule mun myyntiin toi auto se on ton reiskan tilillä"

Mitä väliä sillä on kuka sen myy kauppa se on kauppaa ja oma myynti tärkeämpää kuin kaverin niin ainakin itse teen.

No kauppaan olen tyytyväinen auto toimii kuin niin kuin pitää kaupanteko vaihe olisi saannut olla vain asiallisempi,mutta nykyisin taitaa olla tärkeämpää ostaa luotolla ja siitä syystä,katsotaan kieroon kaveria joka ei nöyristele vaan osaa ostaa käteisellä sen minkä haluaa.

...on ollut sokealla naisopettajalla kauppakärrynä kesällä saaressa...

>jobbari tauno jolla kaikki on
        >aarteita,pastorin isoäidillä ollut
        >kerran vuodessa käyty maitoa
        >kissalle ostamassa :-)

• R
        No sitä tapahtuu kirjoitti:

Vaikka tämä ei olekaan kieliforum, yritä edes kirjoittaa hieman parempaa suomea ensi kerralla. Migreeni iskee tuollaista tekstiä lukiessa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      193
      8676
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4838
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4288
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3857
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3040
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2716
    8. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      51
      2607
    9. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2511
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      42
      2345
    Aihe