Tiedän jo tätä kirjoittaessani että sohaisen ampiaispesään, mutta haluan ihmisten ja varsinkin miesten mielipiteitä tästä asiasta.
Nimittäin minulle on nyt toistamiseen käynyt niin että mies josta olisin kiinnostunut, tuntuu olevan nuoren -n. 10v tyttärensä "poikaystävä"!
Läheistä koskettelua ja pussailua, halailua ja usein sylissä istumista.
Akäistä mulkoilua naiseen päin....
Miten siinä kukaan voi kuvitella aloittavansa minkäänlaista suhdetta mieheen kun kun hänellä on jo "tyttöystävä"???
Ennemmin lähden takavasemmalle ja vikkelään, jääkööt kaikessa rauhassa nauttimaan toisistaan.
Miten aloittaa seurustelua jos lapsi on siinä mukana??
14
1359
Vastaukset
- onpas ...
siinä oikein vanhan kansan fuckbuddy ..
- mies .,.,.,
minulla on kolme lasta 16,14,10 ja kaksi nuorinta on tyttöjä.
meillä käyvät jo eri aikaan saunassakin kuin me "miehet" eli minä ja 16v poikani.
ja jos 10 vuotiaan pitää vielä makoilla iskän sylissä niin varmaan sillä (ja isälläkin) on vaipat......
kuulostaa hieman petofiililtä tuollainen iskä?- Hyi..:(
Ei kyllä kuullosta ihan normaalilta tuo. Pikemminki minä huolestuisin välittömästi jos näkisin tuommoisen tilanteen. hyi..
- semppis
Kyllä tuo minusta vaan kuulostaa siltä,että lapsella ja isällä on läheiset välit. Hienoa,että kerrankin isätkin pitävät tyttäriään sylissä ja halaavat!
Ja kuulostaa kyllä minusta siltä,että taitaa rouva olla mustasukkainen siitä,että isä/poikaystävä jakaa huomiota jollekin muullekin. Yritä sinäkin käyttäytyä kuin aikuinen, ei kuin teini. - Unto Kuutamo
Ilmoita pedofiiliasta poliisille. Eiköhän lopu.
Olikohan kysymyksen tarkoitus saada selvyyttä isän ja jo suht ison tyttären väliseen "fyysiseen" läheisyyteen? Vai kiperään tilanteeseen jossa isän ja tyttären välit ovat läheiset ja sinun on hankala aloittaa suhde perheen ulkopuolisena ihmisenä?
- Kolli_Kellinen
Vähän arveluttaa vastata tähän viestiin, koska minutkin varmaan leimataan kohta pedofiiliksi. En tiedä minkä sortin koskettelusta ja pussailusta tuossa on kyse, mutta suunnilleen saman ikäisen lapsen isänä mielipiteeni on se, että on täysin normaalia ja hienoa jos isällä on läheinen suhde tyttäreensä. 10-vuotiaskin kaipaa läheisyyttä vanhemmiltaan. Normaali hellyys, halittelu ja sylissä pitäminen ei ole traumatisoinut ketään lasta, niiden puute kyllä. Lapset varttuvat nopeasti murrosikäisiksi ja ilmoittavat sitten kyllä ponnekkaasti, kun vanhempien hellittely alkaa ärsyttää heitä ja kun yhteinen kauppareissukin kalkkisfaijan tai -mutsin kanssa alkaa tympiä.
Sinänsä ehkä ihan ymmärrettävää jos tunnet mustasukkaisuutta, mutta muista että kahden aikuisen suhde ei ole sama kuin aikuisen suhde lapseensa. Mikäli isän osoittama hellyys tytärtään kohtaan on sinulta pois (eli mies ei osoita mitään kiinnostusta sinua kohtaan), sitten voi olla aihetta huoleen. Mutta muussa tapauksessa pyydän sinua miettimään, kuinka suhtautuisit omiin lapsiisi mikäli sinulla olisi sellaisia ja mitä ajattelisit miehestä, joka tuntee mustasukkaisuutta lapsiasi kohtaan, saati elättelee sinusta pedofiilikuvitelmia.- kewi
niin, olen kollin kanssa aikalailla samaa mieltä
omat likat jo paljon vanhempia, mutta tuntuu se läheisyys ,halailu ja joskus suukotkin kelpaavan ihan ilman tyrkyttämistä.
johtuuneeko sitten lasten äidin poisnukkumisesta vajaa vuosi sitten..tiiä häntä.
Meillä on halaitu aina niin omat kun vieraat kersat, anteeks lapset / nuoret... - Voi...
Esitit vastauksessasi avainsanan: on täysin normaalia jne. Silloin kun isän ja tyttären suhde näyttää ulkopuolisistakin normaalilta (ja niitä varmasti on 90% suomessa) niin se on varmasti sitä ja niin pitääkin olla. Olen sitä mieltä että lapsia pitää ehdottomasti helliä, paijata ja pusutella sylivauvoina/-lapsina ja sen jälkeen heillekkin annetaan pikkuhiljaa oma "reviiri". Halaus surussa tai ilossa on ihan eri asia. Ymmärtääkö lapsi itse aina antaa vanhemmilleen tietyssä ilmoituksen että nyt riittää sellaiset hellyydenosoitukset? Ehkä vanhemman ei kannata sitä jäädä odottelemaan? Miksi sitten niin paljon tulee esille tapauksia joissa ihmiset aikuisena alkavat ymmärtämään mitä heillä kotona on tapahtunut ja mitä isi tai äiti on tehnyt ja järkyttyvät? Lapsena ei ymmärrä kaikkea...
Mustasukkainen en voinut näille olla, koska en antanut suhteen mennä niin pitkälle, ymmärsin lähteä siittä ulos tarpeeksi ajoissa. Tajusin heti ettei minua siihen "liittoon" tarvita.
Omiin, molempaa sukupuolta edustaviin lapsiini minulla on terve ja hyvä suhde, asioista on aina ja ajoissa puhuttu ja tehty selväksi. Pojat esim. on isänsä kanssa menneet saunaan jo 5-6 vuotiaana ja tytöt minun kanssani. Halataan ja puhutaan silloin kun sen aika on. Mutta kaikenlainen lääppiminen ja hipelöinti (en parempia sanoja nyt tähän keksi) ei kuulu meidän välille. Minusta ne ovat aikuisten juttuja.
Vai mitä sanotte siittä kun isä ja tytär "painii" parisängyssä ja makoilevat päällekkäin ja isä hivelee tyttären paljasta selkää puseron alla? Ym, ym....Onko SE vielä normaalia??? Kiitos ei, minä haluan suhteen jossa vain aikuiset -ei sukua keskenään olevat- ihmiset tekevät niin ----jos itse haluavat.
ps. ehkä esitin tämän kysymyksen sittenkin väärällä sivulla.... - Ei vielä lapsia
Itselläni ei ole vielä lapsia, mutta olen sitä mieltä, että tytön täytyykin saada hiukan "ihastua" isäänsä kasvuvaiheessa, ettei ne pikkutytön herkät kasvuvaiheet suuntaudu johonkin vieraaseen, kartsalta napattuun isähahmoon, ja tyttärestä tule teiniäiti.
Jos aloittaja et tätä tajua, niin ilmeisesti sinulla juuri ei ole ollut välittävää isää aikoinaan, ja olet sitten hakenut isähahmoa jostain seksinnälkäisistä amispojista. - Mies.
Voi... kirjoitti:
Esitit vastauksessasi avainsanan: on täysin normaalia jne. Silloin kun isän ja tyttären suhde näyttää ulkopuolisistakin normaalilta (ja niitä varmasti on 90% suomessa) niin se on varmasti sitä ja niin pitääkin olla. Olen sitä mieltä että lapsia pitää ehdottomasti helliä, paijata ja pusutella sylivauvoina/-lapsina ja sen jälkeen heillekkin annetaan pikkuhiljaa oma "reviiri". Halaus surussa tai ilossa on ihan eri asia. Ymmärtääkö lapsi itse aina antaa vanhemmilleen tietyssä ilmoituksen että nyt riittää sellaiset hellyydenosoitukset? Ehkä vanhemman ei kannata sitä jäädä odottelemaan? Miksi sitten niin paljon tulee esille tapauksia joissa ihmiset aikuisena alkavat ymmärtämään mitä heillä kotona on tapahtunut ja mitä isi tai äiti on tehnyt ja järkyttyvät? Lapsena ei ymmärrä kaikkea...
Mustasukkainen en voinut näille olla, koska en antanut suhteen mennä niin pitkälle, ymmärsin lähteä siittä ulos tarpeeksi ajoissa. Tajusin heti ettei minua siihen "liittoon" tarvita.
Omiin, molempaa sukupuolta edustaviin lapsiini minulla on terve ja hyvä suhde, asioista on aina ja ajoissa puhuttu ja tehty selväksi. Pojat esim. on isänsä kanssa menneet saunaan jo 5-6 vuotiaana ja tytöt minun kanssani. Halataan ja puhutaan silloin kun sen aika on. Mutta kaikenlainen lääppiminen ja hipelöinti (en parempia sanoja nyt tähän keksi) ei kuulu meidän välille. Minusta ne ovat aikuisten juttuja.
Vai mitä sanotte siittä kun isä ja tytär "painii" parisängyssä ja makoilevat päällekkäin ja isä hivelee tyttären paljasta selkää puseron alla? Ym, ym....Onko SE vielä normaalia??? Kiitos ei, minä haluan suhteen jossa vain aikuiset -ei sukua keskenään olevat- ihmiset tekevät niin ----jos itse haluavat.
ps. ehkä esitin tämän kysymyksen sittenkin väärällä sivulla....on erilaisia ja sinä näytät olevan sitä tyyppiä, että kavahdat kosketusta.
Toivottavasti kosketuksen sietäviä ihmisiä on jatkossa entistä enemmän, niin saadaan tätä suomalaista eristekulttuuria muutettua, pikkuisen ulospäin suuntautuneemmaksi. - ...mutta tietysti vaikea sanoa
Voi... kirjoitti:
ps. ehkä esitin tämän kysymyksen sittenkin väärällä sivulla....Tämmöiseen asiaan on melko mahdotonta sanoa mitään varmaa, kun ei ole itse nähnyt tapausta.
Mielestäni halailu on kaiken ikästen lasten kyseessä ollessa aivan normaalia, tosin teini-iässä yleensä lapsen puolelta otetaan melkoisesti etäisyyttä tuon halailun suhteen :) Samoin sellainen suojeleva ja hellivä silittely tai esim. käden hartioilla pitäminen on mielestäni ei vain normaalia vaan myös toivottavaa. Samoin vanhempien kanssa saunassa käyminen on mielestäni aivan normaalia, vaikka ikää olisi jo ylikin kymmennen.
Sen sijaan tuo vaatteiden alta silittäminen kieltämättä kuulostaa jo hiukan oudolta, mutta kuten sanoin, vaikea sanoa mitään kun ei ole itse nähnyt tilannetta.
- Mies.
en oikein tiedä, miten vastata, mutta sen kerroin, että itselläni on nuorempi poika 11 vuotta ja kyllä hän toisinaan tulee syliin, viereen makoilemaan ja kaipaa silittelytä, selän rapsutusta, käsivarsien hieromista ym. En kuitenkaan pussaile, en ole koskaan osannut pussata omia lapsiakaan.
Ne on kuule melko lapsia vielä tuossa 10 vuoden tienoilla. 13 vuotta alkaa olla jo hiukan erilaista irtautumista vanhemmista. - ole...
mutta kyllä se onnaa seurustella "lapsellisen" ihmisen kanssa:)
mutta totta tytöt lienee hankalempia totuttaa uuteen partneriin kun pojat..
koska lapsi kumminkin pelkää et nyt tuo vieras ihminen vie: äidin/ isän..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924597
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?803723Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1303151Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292534- 432131
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282047Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251810Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91697- 881659