Hyvää huomenta ja terveisiä.....

kipparinoma

Minulla menee hyvin...Miten Teillä???
Eipä tänne sen kummempia...Naapurin possu tekas yöllä kymenen possunpoikaa..Niin...sitähän tulinkin kertomaan et sinä olet tosi upee....ja hän ihan kamalan kiva..tuo tuossa on äärimmäisen ihana..ja hei sä siellä...sä hymyilet niin vastustamattomasti..:o)))))

Oikein onnistunutta kesäpäivää....ihan kaikille;o)))
Halaa.....no halaan mä....;o)))

P.P....Mua savustetaan taas...oksettaa...:o/

33

1731

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huhuilija

Nyt teet pilaa vakavalla asialla:))
      Jees halata saat.....;))

• kipparinoma

Katuu nyt kovin pilkkaamistaan...Huoh...En todellakaan oppinut eilisestä mitään....Lupan rangaista itseäni menemällä töihin...ja raatamalla otsa hiessä;o)....

• galileoo

sinne liha palvaamoon. ja hyvää työ päivää

• kipparinoma

Tänään saan varmasti loppusilauksen ...savu tuntuu niin kitkerälle...etovalle...No en valita...hyvin palvattu liha säilyy pitkään:o/

• galileoo
        kipparinoma kirjoitti:

Tänään saan varmasti loppusilauksen ...savu tuntuu niin kitkerälle...etovalle...No en valita...hyvin palvattu liha säilyy pitkään:o/

antaa kauniin tumman pinnan, se ei käy yksiin vaaleitten hiuksien kanssa ,onko värjäys edessä.

• kipparinoma
        galileoo kirjoitti:

antaa kauniin tumman pinnan, se ei käy yksiin vaaleitten hiuksien kanssa ,onko värjäys edessä.

Ja jippii...musta tulee brunetti....;o))))))))))))

• hörmentä.......=:0)) Kiits hyvin menee.....
      aurinko paistaa ja tulossa lämmin päivä.... ja oli muuuuuuuuuuuuuuuuteskiiiiiiiii ihana aamuherätys mulla....=:0))))))))

• kipparinoma

niin muikea...ei kun entistäkin syvempi....Jatka samaan tapaan...;o)))))

• kipparinoma kirjoitti:

niin muikea...ei kun entistäkin syvempi....Jatka samaan tapaan...;o)))))

tilhi.....ai että tää kesä ollu ihana....
        Jep jep...jatketaan hymyilyyyyy.....=;0)))))

• kipparinoma
        BBrunetti kirjoitti:

tilhi.....ai että tää kesä ollu ihana....
        Jep jep...jatketaan hymyilyyyyy.....=;0)))))

mä olen tiukan vakava ja hymytön....kas balanssi on tärkein;o)))

• Quuuuuuuuu

Olethan saanut unen....olethan kunnossa...Voih...Rakkaat huuhikset...pitäkää huoli yhtiökumppanini sielunelämästä, kun mä en ole paikalla...Paitulikansalaisia ei saa jättää pulaan....Ei:o)

• amaryllie

sain unenpään kiinni hillittömän takaa-ajon jälkeen...oli hiukan tukalaa tuo juokseminen kun oli monta kerrosta paituleita päällekkäin.....joku ei nyt tykkää kun puhumme paituleista mutta ei välitetä...kaikille huuhaalaisille voisimme tekaista... huuhaa on tarkkaa puuhaa paitulin...!!!!
        nyt olen menossa hiukan asioille ...joten toivotan kaikille OIKEIN HYVÄÄ HUOMENTA!!!

• kipparinoma
        amaryllie kirjoitti:

sain unenpään kiinni hillittömän takaa-ajon jälkeen...oli hiukan tukalaa tuo juokseminen kun oli monta kerrosta paituleita päällekkäin.....joku ei nyt tykkää kun puhumme paituleista mutta ei välitetä...kaikille huuhaalaisille voisimme tekaista... huuhaa on tarkkaa puuhaa paitulin...!!!!
        nyt olen menossa hiukan asioille ...joten toivotan kaikille OIKEIN HYVÄÄ HUOMENTA!!!

Laitetaan miehille sellainen kärsäpaituli tekstillä....Ompas qummaa, kun jokin ei pidä paituleista....Ihmettelen suuresti;o))))

• sola"

ja haliterkkuloi takasinpäin..täällä menee hianosti, kiitos kymysästä. Yö oli vaiherikas ja unia tuli nähtyä :P

TUli kiva viesti aamulla heti..mun ystäväkin sai viime yönä vauvan ja äiti ja pienen pienen pieni tytteli voivat hyvin :D !!!

Nyt kun vaan jotenkin sais häädettyy tuon mun orastavan vauvakuumeen pois... ;)

• aliisa

ihana aamu,täällä on yöllä sadellut ja nyt on raikasta ;O)) taas yksi yö ilman nukkumatin vierailua,mutta kait se päivä tästä menee joteskin...en sitten jaksanut puhaltaa niitä tuulia kipparinoman päältä pois :(( sorry :))

• kipparinoma

vauvoja tekemällä...Kokeiles vaan...tai ainakin voit harjoitella;o)))))))

• sweet_lemon

kysymästä ihan hyvin menee mullakin :)
      Possupoikia ei ole täällä päin näkynyt, eikä muitakaan vauvoja. Mutta mun lemppari hämppäri on taas voimissaan :) (se meinasi hukkua)

Mutta sinähän vasta upealta näytät! Haleja sinnekin.

• kipparinoma

hämppäri uimaan...vie uimakouluun....Heh...No joo....oli huono vitsi;o)))

• tintuska

ja mukavaa päivää sulle ja kaikille muillekkin :)

• aliisa

onko lämmintä sielläkin päin ;O))

• tintuska
        aliisa kirjoitti:

onko lämmintä sielläkin päin ;O))

lämmintä on sopivat 22 astetta ja pilvistä, mutta ei vieläkään vettä :)

• aliisa
        tintuska kirjoitti:

lämmintä on sopivat 22 astetta ja pilvistä, mutta ei vieläkään vettä :)

ihanaa ;)))

• tintuska
        aliisa kirjoitti:

ihanaa ;)))

nyt meillä paistaa aurinko, lämmintä nyt 26. Missä päin on teilläpäin, onko pitkäkin matka meillepäin, toivoo et ne pilvet olis tulossa sieltäpäin tännepäin :)
        Uskon että on ihanaa että sataa vettä, vaik harvemmin sitä niin ajatellaan :)

• aliisa
        tintuska kirjoitti:

nyt meillä paistaa aurinko, lämmintä nyt 26. Missä päin on teilläpäin, onko pitkäkin matka meillepäin, toivoo et ne pilvet olis tulossa sieltäpäin tännepäin :)
        Uskon että on ihanaa että sataa vettä, vaik harvemmin sitä niin ajatellaan :)

että sataa...ihana,lämmin kesäsade ;O))) meilläpäin on täällä jazz-kaupungissa...missä teilläpäin on :O))

• tintuska
        aliisa kirjoitti:

että sataa...ihana,lämmin kesäsade ;O))) meilläpäin on täällä jazz-kaupungissa...missä teilläpäin on :O))

on mukavaa, kauan kaivattu sade :)
        Täälläpäin on Jyvässeutu ja katselin ilmatieteenlaitoksen karttoja nii sunnuntaiksi luvattu sadetta tännepäin :) Meillä on pihanurmikkokin palanut ruskeaksi, no eipä tarvii ajella nurmikoita ku niitä ei enää ole :(

• aliisa
        tintuska kirjoitti:

on mukavaa, kauan kaivattu sade :)
        Täälläpäin on Jyvässeutu ja katselin ilmatieteenlaitoksen karttoja nii sunnuntaiksi luvattu sadetta tännepäin :) Meillä on pihanurmikkokin palanut ruskeaksi, no eipä tarvii ajella nurmikoita ku niitä ei enää ole :(

kun on lämmin ja kuiva kesä,jos toinen vaihtoehto olis sateinen ja kolea...mutta sellanen kompromissi siinä välissä ois ihan paikallaan luonnon takia ;O)))

• kipparinoma

Terveiset possulasta....Ihania vauvoja ovat...Ja äitipossu makasi tyytyväisenä urotyöstään...En raaskinut sanoa sille et sen pienokaiset joutuu pöytään...Höh...Mä en enää ikinä mee sinne sikalaan:o/

• iso Cee

Savua on täällä piäkaupunki seuvullakin. ;-((
      taitaa eteläsuomalaisista tulla savustettua
      kansaa. ;-))

Hyvin menee täällä töitä paiskitaan ja helteestä ei tietoakaan kun on kunnon ilmastointi. ;-))

• kipparinoma

Mikäs se on??....Joku muuten kertoi et itänaapuri yrittää savustaa meitä Ruottiin;o)))

• poikasina

sulosia, monta kinkkua naapuri saa. Kauheetajos mul olis sikoja, en ikinä söis niitä!

• kipparinoma

mut mä olenkin sekundamaalainen;o)))

• kipparinoma

eivät koskaan ole
      hukkaan heitettyjä.
      Jos niillä ei ole vaikutusta
      vastanottajaan, niin
      ainakin ne ilahduttavat
      niiden antajaa:o)))))))))))))))

• galileoo

ajatukselta halauksia sinullekkin.

Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7394
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4742
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4714
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3408
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1995
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      30
      1840
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1809
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1657
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1557
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1307
    Aihe