Parrakkaat muusikot

Kuuraparta666

Eli kenellä on mielestänne tyylikkäin/omaperäisin/äijämäisin parta koko metalliskenessä? Omaan top 3 kuuluu ehdottomasti Zakk Wylden äijäparta, Marco Hietalan persoonallinen "viikinkiparta" sekä tietty jo legendaariseksi tullut Lemmyn parta, jota ilman itse metallijumala näyttää suorastaan kuvottavalta. Nämä parrat ovat nousseet kulttuurihistoriallisessa arvossaan jo sellaisiin mittoihin, että niiden leikkaaminen olisi suorastaan katastrofi bändien imagolle ja suuri menetys metallimusiikille. Heidän partansa ansaitsevat ehdottomasti paikkansa muiden kansallisaarteiden joukossa.
Keiden hevimuusikoiden luulette/toivotte seuraavaksi liittyvän parrakkaaseen joukkoon?

13

1287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On kysymys. Tuohon nyt vois ainaki Dimebagin lisätä.

      • turepatrol

        näytät sinäkin olevan yksi "parrakkaista muusikoista".


      • turepatrol

        kauan olet tuota muuten kasvattanut? tai oletkos koskaan kuullut sellaisesta keksinnöstä kuin partakone? et nyt ihan vielä kuitenkaan yllä meitsin top kolmoseen. mut ehkä joskus ;)


      • fgdfgd
        turepatrol kirjoitti:

        kauan olet tuota muuten kasvattanut? tai oletkos koskaan kuullut sellaisesta keksinnöstä kuin partakone? et nyt ihan vielä kuitenkaan yllä meitsin top kolmoseen. mut ehkä joskus ;)

        ZZ Topin Gibbons & Hill. Tosin eivät ole "hevii", mutta kuiteskin kunnon turilaita.


      • turepatrol kirjoitti:

        kauan olet tuota muuten kasvattanut? tai oletkos koskaan kuullut sellaisesta keksinnöstä kuin partakone? et nyt ihan vielä kuitenkaan yllä meitsin top kolmoseen. mut ehkä joskus ;)

        Se jonkun aikaa kasvanut ja jos ois tarkotus se leikata niin kai sen olisin jo ajellut pois.


    • teppo

      Kerry Kingillä on kans aika äijä parta.

    • partajehu

      No Stam1nan laulajalla Hyrdellä OLI yhdessä vaiheessa aikas komia parta, mut sit se pirulainen meni ja ajoi sen pois. :(
      Sama myös Immortalin Abbathilla. Ainakin Sons of Northern Darknessin promokuvissa sillä on melkone parranreuhka. Vaan ei oo sitäkään enää.

    • fieldhet

      James Hetfieldillä ainaski cool parta. Kumma että Mustaine ei ole vielä kasvattanu sellasta. Se äijä näyttää muutenkin ihan samalta vuodesta toiseen.

      • On muuttunut niin samperisti 80 luvun jälkeen ja kyllä on ollut äijällä partakin. Kumma että piti Dave mainita taas Metallican yhteydessä.


      • jormaeinari
        hell_patrol kirjoitti:

        On muuttunut niin samperisti 80 luvun jälkeen ja kyllä on ollut äijällä partakin. Kumma että piti Dave mainita taas Metallican yhteydessä.

        Kas kun en ole sillä partaa ikinä nähnyt.. no ei varmaan ole ollut mikään kovin suuri sitten. :D
        No Dave nyt sattuu olemaan Metallican entinen jäsen ja eikös se ole ihan biisejäkin kirjoitellut Tallicalle. Herra Patrolli taitaakin olla aika kova Megadeth-fani käsittääkseni? No eipä Metallicalla ole hyviä levyjä kuin ne ekat viisi. Dethillä niitä on enemmänkin.


      • jormaeinari kirjoitti:

        Kas kun en ole sillä partaa ikinä nähnyt.. no ei varmaan ole ollut mikään kovin suuri sitten. :D
        No Dave nyt sattuu olemaan Metallican entinen jäsen ja eikös se ole ihan biisejäkin kirjoitellut Tallicalle. Herra Patrolli taitaakin olla aika kova Megadeth-fani käsittääkseni? No eipä Metallicalla ole hyviä levyjä kuin ne ekat viisi. Dethillä niitä on enemmänkin.

        Mutta ärsyttää tuo ainainen vertailu. Kumpi on parempaa musiikkia ja kummassa on paremmat kitaristit. Musiikkikin on ihan erilaista. Ja Megadeth on parempi. Ei se parta mikään suuri ole ollut.


      • defeis
        hell_patrol kirjoitti:

        Mutta ärsyttää tuo ainainen vertailu. Kumpi on parempaa musiikkia ja kummassa on paremmat kitaristit. Musiikkikin on ihan erilaista. Ja Megadeth on parempi. Ei se parta mikään suuri ole ollut.

        Marco Annala! Siinä vasta miehellä parta


    • crystalmountain

      panteran anselmolla on kyllä (ollu) kans siisti parta. tuntuu äijä muutenkin muuttavan hius- ja partatyyliään aika aktiivisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      627
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      503
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe