Hei, tämä on tarkoitettu sellaisille nuorille, joiden oma veli tai sisar on tappanut itsensä...Minulla on sellainen pelko eräästä veljestäni, joka on narkkari ja vähän mielenvikainen, että hän tekee itsellensä jotain, ja se on SE PELKO JOTAI PELKÄÄN ENITEN TÄSSÄ MAAILMASSA!! En tiedä mitä tekisin jos niin kävisi, luultavasti tekisin itselleni jotain, sillä en kestäisi sitä tuskaa! Suren hirveästi tuttujani tai läheisiäni kavereitani, joiden sukulainen on tappanut itsensä ja alan säälimään heitä ja koitan ja haluan auttaa...toisaalta ymmärrän toisaalta en, miksi he tekivät itsellensä niin...ymmärrän osiltaan siksi, koska koen samankaltaista tuskaa kuin he, olen masentunut ihminen, olen vahingoittanut itseäni ja yrittänyt tappaa, koska en ole jaksanut tai halunnut! Nyt minulle on haettu apua, ja uskoisin että kaikki järjestyy! Mutta kysynkin teiltä, en halua olla uteliaan akan kuuloinen, vaan haluaisin jos voitte, kertoisit omista kokemuksistasi...Miksi hän teki niin? Miten ? Kuinka vanha olit ? Missä itse olit silloin kun se tapahtui ? Miten jaksat sen surun kestää ? Kiitoksia niille jotka jaksoivat vastaa:), ja annan osaanottoni ja suruni :( vaikka en teitä tuntenutkaan...
Moi.
3
813
Vastaukset
- TellMeWhyIWanaBeHere
kuinka vanha hän oli, kun sen teki ? kiitos.
en oo menettänyt veljeä enkä siskoa, mutta poikaystävän.. kerron siitä jos sopii...
siitä on n.1,5 vuotta kun mun poikakaveri tappo itsensä, otti yliannostuksen heroiinia ja menehtyi.masennuin, pahasti. itse koitin kanssa pois lähtöä, tosin en huumeilla vaan kaikenmaailman muilla lääkkeillä ja viinalla. ei onnistunut, vituttaa..masentaa..jouduin teholle ja selvisin:/rakkkaan menetys vei mut niin alas että mä jouduin viime kesänä laitokseen hoitoon.ja nyt käyn kerran viikossa puhumassa psykologille. auttaako?ei..ei mua ainakaan. poikakaverini oli narkkari.. ja syy miks hän ehkä teki sen.. hän oli velkaa monella ja saanut ihmisiä peräänsä, kotona hänellä ei ollu mitenkään helppoa olla, vanhemmat joi jne.mutta olen kyllä vihainen. en voi tajuta miten ihminen jota rakastin jättää mut näin. ei ollu mitään viestiä eikä mitään. lähti sanomatta sanaakaan. itse olin silloin samassa rakennuksessa kun hän teki sen, mutta olin jo sammunut. eli silloin oli jonkinlaiset bileet menossa. yöllä tuli poliisi ja ambulanssi, joku joka oli tajunnut tilanteen oli soittanut apua. liian myöhään. mutta toivottavasti tässä on kaikki mitä halusit kuulla.. *voimia* kaikille...- abcdef
Kaverillani on läheiset lähteny yks toisensa jälkeen oman käden kautta.
Tee valintasi. Maailmassa on monta ystävää, sulla on mahiksia vaikka mihin. Vituttaa, jos taas menettää yhden ihmisen oman käden kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483