onko se hyvä auto.
mercedes
15
1313
Vastaukset
- MB Avantgarde
o se.
- NIM 84
no mersu w123-124 koriset on hienoja.MERSUN MÄ HANKKISIN KUN MULLA ON KORTTI.REKOTE JA RAHAA
- NIM 84
JA MERSUN E270CDIILLÄ.JA E-LUOKAN MERSUILLA AJAISIN.JA REKKAA.MÄ TYKKÄISIN AJAA.JA POSOTTAISIN SALLITTUJA NOPEUKSIA.JA MERSUT ENTISÖIDYT OVAT KOMEITA.60-LUVUN MERSUT JA 70-LUVUN,JA MERSUN ACTROS REKKA.ISOLLA HYTILLÄ.NIINIVIRRAN AUTOKALUSTOSSA AJAISIN MM MERSUA
- Toini
Jos unohdetaan nimestä tuo Benz-osa niin nimi on mitä ihanin: Mercedes.
Ajatteleppa tuota sanaa. Se on sukua englannin sanalle mercy ja ranskan sanalle merci. Alkuperä lienee latinan kielessä (mercedes = armoitettu, siunattu).
Minusta Mercedes on kaunein tytön nimi mitä katolinen traditio on koskaan keksinyt!- Koponen
Mitäs Toini meinaat tuosta?
- Toini
Koponen kirjoitti:
Hindustan on suomalaisittain erikoisen nostalgisen näköinen. Kun ensimmäisen kerran näin sellaisen matkallani Delhistä Bangaloreen tuli mieleeni vanhan setäni 50-luvun mallia ollut musta Mersu jostakin varhaisesta lapsuudestani 60-luvulta. Niitä oli siellä useitakin liikenteessä. Oli uskomattoman kuumaa ja ihmisvilinä oli käsittämätöntä!
Samalla matkallani näin myös dieselmoottorilla toimivia moottoripyöriä! En muista millään merkkiä, mutta se taisi olla jokin kaksiosainen brittiläinen merkki (olisiko ollut Harley Davidsson tai jokin vastaava?)
En ole missään Euroopan maassa nähnyt dieselmotskareita! - NIM84
Koponen kirjoitti:
HANKKISIN MERSU CEEN.JA OLISIN INTIASSA 2 VUOTTA JA TOISIN HINDUSTANIN.JA MÄ OLISIN INTIASSA 1 VUOSI-3 VUOTTA.HINDUSTAN EI OLE HUONOMPI KIESI.VOISIN TUODA INTIASTA SEMMOISEN.AMBASSADORIN
- Jep
Toini kirjoitti:
Hindustan on suomalaisittain erikoisen nostalgisen näköinen. Kun ensimmäisen kerran näin sellaisen matkallani Delhistä Bangaloreen tuli mieleeni vanhan setäni 50-luvun mallia ollut musta Mersu jostakin varhaisesta lapsuudestani 60-luvulta. Niitä oli siellä useitakin liikenteessä. Oli uskomattoman kuumaa ja ihmisvilinä oli käsittämätöntä!
Samalla matkallani näin myös dieselmoottorilla toimivia moottoripyöriä! En muista millään merkkiä, mutta se taisi olla jokin kaksiosainen brittiläinen merkki (olisiko ollut Harley Davidsson tai jokin vastaava?)
En ole missään Euroopan maassa nähnyt dieselmotskareita!Vanhaa engelsmannipyörää valmistetaan siellä lisenssillä.
Saa ostaa Suomessakin, ainakin joskus sai. Nakuprätkä kulki muistaaksena yli tuhat kilometriä tankillisella. - tenu
Mercedes olisi yleisempi nimi jos ei tulisi mielleyhtymiä, mm. kummityttöni nimeksi oli ehdolla mutta kun ei saata
- Pietu
ja pirun kestävä
- MB 260 E
Mercedes on paras!!
- Dsl
missä suhteessa paras?
Perustele. - Pietu
Dsl kirjoitti:
missä suhteessa paras?
Perustele.kestämään, pitämään hintansa, arvostus, imago ym.
- Jepsis
Pietu kirjoitti:
kestämään, pitämään hintansa, arvostus, imago ym.
Ei muuten ole paras kestämään. Muutama vuosi sitten tutkittiin autojen keski-ikää ja Volvo oli keskimäärin pari vuotta vanhempi kun se poistettiin liikenteestä. Ikä oli muistaakseni 19 vuotta Volvolla ja 17 vuotta Mersulla. Tosi nämä nykypelit kummallakaan merkillä eivät moista merkkipäivää näe.
- kiki.
Esim töissä meilklä on vuoden 2006 Sprinter, ja siinä esim seuraavat (vakiovarusteet) ovat tuntemattomia:
Sähköikkunat
Keskuslukitus
Ajotietokone
Ilmastointi
Säädettävän pääntuet
Automaattiset ajovalot
Kun taasen 2003 fiatissa on noi kaikki ja paljon lisää vielä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51775Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331260En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71940Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.87925Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20842Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?111751Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38698- 19696
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679