raha-automaattien palvelumaksut

-------------

Raha-automaateissa ei käsittääkseni kerrota missään vaiheessa, että rahatilanteen vilkaiseminen maksaa. Eikö se ole laitonta? Tajusin vasta tänään että toiminto maksaa (minulle kerrottiin asiasta). Olen siis maksanut palvelumaksuja tietämättäni siitä.

4

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennen allekirjoitusta

Kyllä se on mainittu muodossa tai toisessa siinä sopimuksessa, jonka allekirjoitit kortin saaadessasi.

Lukekaa, mitä allekirjoitatte, ettei tarvi itkeä.

• Aikanaan tovin pankkilainen

Eli haet mistä pankista tahansa kortin niin sopimuksessa johon olet laittanut nimesi alle, se on yhtenä kohtana mainittu. Yleensä aika pienellä ja jossain listassa johon nyt kukaan kiinnitä huomiota, mutta kyllä se siellä aina on.

Se nyt on kummiskin niin onnettoman pieni summa joka sieltä menee ja eipä nyt kukaan sitä tahtia tiliään katsele automaatilla, että se jossakin alkaisi tuntua.

Itse asiassa jos asia kartoitettaisiin, niin väitän että normaalia pikapankkikorttia/sirukorttia hakiessa 99% ihmisistä ei sen kummemmin sopimuspaperia lue. Siinä ei kuitenkaan ole suoraan sanoen mitään sen oleellisempaa, teknisiä juttuja ja itsestäänselvyyksiä jokaiselle joka nyt on sen ikäinen että pikapankkikortti taskusta löytyy...

• Tuo mainitaan pankin hinnastoissa. Yleisesti saldon (ja automaatista riippuen muutaman tapahtuman) saa ruudulle maksutta, mutta varsinainen tapahtumaote maksaa.

Voisi välillä katsoa niitä tiliotteita, jotta näkisi mitä tililtä on mennyt.

• mee mitään

Ei Handelsbanken ainakaan velo mitään viidestä ekasta nostosta/kk.

Vaihtakaa pankkia, älkääkä valittako!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe