Bemareita aletaan valmistaa Virossa.
Siitäkin tulee itäauto. HEHEE!!!
Bemareita Virosta
9
1055
Vastaukset
- Jacob Creutzfeltd
yhtä idässä kuin Viro. Täällä tehdyt autot ova siis myös itäautoja.
Mitäs niitä onkaan täällä tehty?
Saab, Talbot, Porsche....- gt
opel calibra
- gt
tehäänhän esim audi TT:tä ym. malleja unkarissa. Foordilla ollu suunitelmia jo jonkin aikaa kokoonpanotehtaasta venäjälle......... ei ne laatustandardit mihinkään laske!
- Topias
gt kirjoitti:
tehäänhän esim audi TT:tä ym. malleja unkarissa. Foordilla ollu suunitelmia jo jonkin aikaa kokoonpanotehtaasta venäjälle......... ei ne laatustandardit mihinkään laske!
Eikös jotakin Renaultin tila-autoa valmisteta Turkissa?
- ss
Topias kirjoitti:
Eikös jotakin Renaultin tila-autoa valmisteta Turkissa?
valmistuu Megane Break
- Paskaa myös Turkista
ss kirjoitti:
valmistuu Megane Break
...Se oli TM:n farmarivertailun voittaja.
- Viru
BEMARI BALTIASTA!!!! HAH HAH AHHA AHAHAHAHAAHAHA
- kaubamaja
BaltianMoscoWitsh
- M-Power
Tietämättömille tiedoks että niitä valmistetaan myös etelä-afrikassa!!! Ei se maa missä niitä valmistetaan merkkaa mitään!!! Se, millä standarteilla, niin se on se mikä määrää!!
ps. Nissan Almera made in England
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997004- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253971- 41959