Bemareita aletaan valmistaa Virossa.
Siitäkin tulee itäauto. HEHEE!!!
Bemareita Virosta
9
1052
Vastaukset
- Jacob Creutzfeltd
yhtä idässä kuin Viro. Täällä tehdyt autot ova siis myös itäautoja.
Mitäs niitä onkaan täällä tehty?
Saab, Talbot, Porsche....- gt
opel calibra
- gt
tehäänhän esim audi TT:tä ym. malleja unkarissa. Foordilla ollu suunitelmia jo jonkin aikaa kokoonpanotehtaasta venäjälle......... ei ne laatustandardit mihinkään laske!
- Topias
gt kirjoitti:
tehäänhän esim audi TT:tä ym. malleja unkarissa. Foordilla ollu suunitelmia jo jonkin aikaa kokoonpanotehtaasta venäjälle......... ei ne laatustandardit mihinkään laske!
Eikös jotakin Renaultin tila-autoa valmisteta Turkissa?
- ss
Topias kirjoitti:
Eikös jotakin Renaultin tila-autoa valmisteta Turkissa?
valmistuu Megane Break
- Paskaa myös Turkista
ss kirjoitti:
valmistuu Megane Break
...Se oli TM:n farmarivertailun voittaja.
- Viru
BEMARI BALTIASTA!!!! HAH HAH AHHA AHAHAHAHAAHAHA
- kaubamaja
BaltianMoscoWitsh
- M-Power
Tietämättömille tiedoks että niitä valmistetaan myös etelä-afrikassa!!! Ei se maa missä niitä valmistetaan merkkaa mitään!!! Se, millä standarteilla, niin se on se mikä määrää!!
ps. Nissan Almera made in England
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2199314
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k266138- 1044996
- 624886
- 863980
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753520- 583467
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592951Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262936- 432731