Halosen ainoa mahdollisuus on vedota kansaan ja kansalaisten tyytyväisyyteensä itseensä. Jos kansalaisten tyytymättömyys alkaa kasvamaan entistäkin suuremmaksi, kuten uhkaa käydä, Halonen on suurissa vaikeuksissa kun tukea ei näytä tulevan akateemisesta tutkijamaailmasta. UPI:n kriittisyys leviää muihinkin tutkimuslaitoksiin ja Haloseen aletaan suhtautumaan entistäkin kriittisemmin, joten Halosen ainoa mahdollisuus on yrittää pitää yllä kansalaisten suurta tyytyväisyyttä itseensä. Se on ainoa asia, johon Halonen voi vedota. Tämä on nähty tälläkin palstalla mantraajan toimesta. Halosta ei puolusteta millään muulla keinolla kuin tyytyväisten osuudella.
Halosen ainoa mahdollisuus on tämä!
5
127
Vastaukset
- nouseen ja nousee
mihin sitten haloslaiset vetoavat?
- noussut
77 prosenttia edellisestä gallupista. miten paljon se nouseekaan seuraavassa gallupissa?
- normaalia kakkos-
kauden lopahtamista. Silloin se kuuluu kuvioon kuin nenä päähän. Vetoavat Bushinkin kannatukseen, jonka th kuitenkin peittoaa. Kyllähän me jo vassukat tunnemme ja niiden ajatuksenjuoksun. Sairas-sairaampi-poikkeava oikeistolainen, vaikka eduskunta olisi miten oikeistolainen. Vassukan vinkkelistä maailma on kallellaan kohti kotipesää.
noussut kirjoitti:
77 prosenttia edellisestä gallupista. miten paljon se nouseekaan seuraavassa gallupissa?
Ja sisälukutaitoa!!!
"Haloseen tyytymättömien osuus noussut 77 prosenttia edellisestä gallup otannasta.
---että tuo kaveri on huikeasti PIHALLA!- Vilhon poika
normaalia kakkos- kirjoitti:
kauden lopahtamista. Silloin se kuuluu kuvioon kuin nenä päähän. Vetoavat Bushinkin kannatukseen, jonka th kuitenkin peittoaa. Kyllähän me jo vassukat tunnemme ja niiden ajatuksenjuoksun. Sairas-sairaampi-poikkeava oikeistolainen, vaikka eduskunta olisi miten oikeistolainen. Vassukan vinkkelistä maailma on kallellaan kohti kotipesää.
Täällä hyörii pari vasemmiston edustajaa, kenties itse presidentti, milloin taulujen järjestelemiseltä kerkiää, ja tietysti Cöppe, joka on julistautunut kuolemaansa asti Haloskan ihailijaksi ja puolustajaksi. Mutta kun se ei oikein riitä. Älyä ja tasoa puuttuu. Niin Halosen kannattajilta, kuin itse idolilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953809
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473185Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002817- 1342477
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080