OLkaa ystävällisiä älkääkä mainostako tähän ketjuun, vastatkaa vain. Muutenkin voitaisiin tehdä niin, että tässä ketjussa ei neuvota ketään ellei apua erikseen kysytä.
Mitä lisäravinteita käytät ja miksi?
Itselläni on kierroksessa FAST whey3 ja FAST maito90. Näitä on hyvin saatavilla ja tuotteet potkivat mulla tarpeeksi hyvin. Käyttötarkoitus: lisäproteiiniksi välipaloille ja proteiininlähteeksi palkkarissa.
Gallup lisäravinteista
42
1877
Vastaukset
- Timppa*
Moi!
* Palautusjuomana erästä heraproteiinia, jossa 60 g:ssa 32g proteiinia, 25g hiilihydraatteja ja 3g kreatiinimonohydraattia. Maistuu hyvälle ja toimii palautusjuomana erinomaisesti. Teen siitä protsku-paukun viimeistään puolen tunnin sisään treenien päättymisestä ja se on suorastaan nautinto juoda, koska se maistuu niin herkulliselta.
* Kreatiinipyruvaattia, on muuten tosi tehokas ravintolisä! Kasvattaa tiukkaa lihasmassaa ja antaa potkua harjoitteluun. Se polttaa myös rasvaa. Kreatiinipyruvaatti on minun suosikki lisäravinne...kandee kokeilla. Esim. 300g purkista saa 60 annosta. Kerran päivässä otetaan, ei tarvitse tankkausjaksoa ja imeytyy 5 kertaa tehokkaammin kuin monohydraatti. Ensin epäilin tuota "5 kertaa paremmin"-juttua mutta kyllä se vain siltä tuntuu ja myös näyttää. Vapaapäivinä sitä otetaan aamulla tyhjään vatsaan ja treenipäivinä 45 min ennen treenejä.
* Monivitamiinitabletteja, jotka sisältävät Ginseng-juurta. Ne piristävät mukavasti ja tottakai on tärkeää saada monipuolisesti vitamiineja ja hivenaineita. Niitä syömällä tulee varmistettua se, että saan vitskuja joka päivä tarpeeksi. Lihasmassan ja voiman hankinnassa se on asia, josta ei voi lipsua yhtään. Mm.proteiinisynteesi, aineenvaihdunta yleensä ja monet muut asiat kehityksessä vaativat vitamiineja ja hivenaineita. Se tehostaa muiden lisäravinteiden imeytymistä ja niistä saatavaa hyötyä eli kannattaa ehdottomasti syödä monivitamiineja.
Siinäpä ne kolme eri lisäravinnetta, joita käytän. Hyvin pelittää, eikä kehitys ole pysähtynyt, vaan kuukausi kuukaudelta lihas&voimat kasvavat.- -Bosse-
Johan olikin mielenkiintoinen ja erilainen lista. Tottakai voi tuotteiden merkit mainita, mutta lähinnä tarkoitin, että mitään merkkiä ei tuputeta kenellekkään.
- Timppa*
-Bosse- kirjoitti:
Johan olikin mielenkiintoinen ja erilainen lista. Tottakai voi tuotteiden merkit mainita, mutta lähinnä tarkoitin, että mitään merkkiä ei tuputeta kenellekkään.
Palautumisprotsku, Nature's Best. Racovery/hera.
Kreatiinipyruvaatti, Leader Sports Nutrition
Monivitamiini, Gerimax Plus
Tosi hvyin ovat toimineet kaikki... Kun syö kolmen tunnin välein ja joka ateriassa (6 ateriaa päivässä) on protskua 20-30 g, niin minun mielestäni ei tarvitse muita proteiinijauheita kuin vain palautumisjuoma tarpeisiin. Olen käyttänyt 13-vuotta lisäravinteita. Kaikki maailman HMB:t, ZMA:t, Tribulukset, Dibencozidet, hienot yrtit super-molekyylit ovat osoittautuneet hyödyttömiksi. Ilman niitä pärjää ihan varmasti ja säästää rahaa ja hermoja. Eipähän tarvitse pettää itseään kun ei ostele sellaisia. Kolme lisäravinnetta riittää minulle ja kehitys on jatkuvaa ympäri vuoden. :) - -Bosse-
Timppa* kirjoitti:
Tosi hvyin ovat toimineet kaikki... Kun syö kolmen tunnin välein ja joka ateriassa (6 ateriaa päivässä) on protskua 20-30 g, niin minun mielestäni ei tarvitse muita proteiinijauheita kuin vain palautumisjuoma tarpeisiin. Olen käyttänyt 13-vuotta lisäravinteita. Kaikki maailman HMB:t, ZMA:t, Tribulukset, Dibencozidet, hienot yrtit super-molekyylit ovat osoittautuneet hyödyttömiksi. Ilman niitä pärjää ihan varmasti ja säästää rahaa ja hermoja. Eipähän tarvitse pettää itseään kun ei ostele sellaisia. Kolme lisäravinnetta riittää minulle ja kehitys on jatkuvaa ympäri vuoden. :)Olen kyllä samaa mieltä. Itsekkin käytän vain palautumiseen ja lisäproteiiniksi kun tuo syöminen pakkaa olemaan hieman pakkopullaa välillä.
- rahaa
Timppa* kirjoitti:
Tosi hvyin ovat toimineet kaikki... Kun syö kolmen tunnin välein ja joka ateriassa (6 ateriaa päivässä) on protskua 20-30 g, niin minun mielestäni ei tarvitse muita proteiinijauheita kuin vain palautumisjuoma tarpeisiin. Olen käyttänyt 13-vuotta lisäravinteita. Kaikki maailman HMB:t, ZMA:t, Tribulukset, Dibencozidet, hienot yrtit super-molekyylit ovat osoittautuneet hyödyttömiksi. Ilman niitä pärjää ihan varmasti ja säästää rahaa ja hermoja. Eipähän tarvitse pettää itseään kun ei ostele sellaisia. Kolme lisäravinnetta riittää minulle ja kehitys on jatkuvaa ympäri vuoden. :)"Ilman niitä pärjää ihan varmasti ja säästää rahaa ja hermoja."
Näin on. Mielestäni voisit säästä vielä tuossa palkkarissakin rahaa koska markkinoilla on edullisempiakin vaihtoehtoja ;-) - Timppa*
rahaa kirjoitti:
"Ilman niitä pärjää ihan varmasti ja säästää rahaa ja hermoja."
Näin on. Mielestäni voisit säästä vielä tuossa palkkarissakin rahaa koska markkinoilla on edullisempiakin vaihtoehtoja ;-)Näin on. Vaihtelen usein merkkiä. Palautumisprotskuina on ollut Fastia, Nature's Best:iä ja siis varmaan kaikkia merkkejä mitä kotimaisissa luontaistuotekaupoissa ja nettikaupoissa myydään. Täytyy olla rehellinen ja sanoa, että en ole huomannut niissä juurikaan eroja. Jotkut ovat ehkä paremman makuisia kuin toiset mutta lihakset tykkää jokaisesta niistä. Kunhan se hera on laadukasta eli "oikein" käsiteltyä.
- jotka toimii paremmin kuin ...
Timppa* kirjoitti:
Tosi hvyin ovat toimineet kaikki... Kun syö kolmen tunnin välein ja joka ateriassa (6 ateriaa päivässä) on protskua 20-30 g, niin minun mielestäni ei tarvitse muita proteiinijauheita kuin vain palautumisjuoma tarpeisiin. Olen käyttänyt 13-vuotta lisäravinteita. Kaikki maailman HMB:t, ZMA:t, Tribulukset, Dibencozidet, hienot yrtit super-molekyylit ovat osoittautuneet hyödyttömiksi. Ilman niitä pärjää ihan varmasti ja säästää rahaa ja hermoja. Eipähän tarvitse pettää itseään kun ei ostele sellaisia. Kolme lisäravinnetta riittää minulle ja kehitys on jatkuvaa ympäri vuoden. :)1.tuote:
SKIP Promax (kananmunaproteiini,maito,hera)
sekoittuu veteen pelkällä lusikalla korkean
laadun vuoksi. alle 0,5% rasvaa.
3xpäivässä 1dl/kerralla. (tehokkaampi kuin 6xpäivässä 1dl perusheraa,itse kokeillut)
2.tuote:
SKIP MEGAFORCE (markkinoiden vahvin vitamiinivalmiste)
3.tuote:
SKIP TOP FUEL (tehokkain palautusjuoma)
käy myös tankkausjuomaksi. imeytyvyys huippuluokkaa johtuen mm. ruuansulatus entsyymeistä.
Noilla 3tuotteella olen saanut ihmeitä aikaan,
mitä ei juurikaan tapahtunut muilla edellä mainituilla merkeillä,valitettavasti.
KOKEILEMALLA SE SELVIÄÄ!!! - Anonyymi
jotka toimii paremmin kuin ... kirjoitti:
1.tuote:
SKIP Promax (kananmunaproteiini,maito,hera)
sekoittuu veteen pelkällä lusikalla korkean
laadun vuoksi. alle 0,5% rasvaa.
3xpäivässä 1dl/kerralla. (tehokkaampi kuin 6xpäivässä 1dl perusheraa,itse kokeillut)
2.tuote:
SKIP MEGAFORCE (markkinoiden vahvin vitamiinivalmiste)
3.tuote:
SKIP TOP FUEL (tehokkain palautusjuoma)
käy myös tankkausjuomaksi. imeytyvyys huippuluokkaa johtuen mm. ruuansulatus entsyymeistä.
Noilla 3tuotteella olen saanut ihmeitä aikaan,
mitä ei juurikaan tapahtunut muilla edellä mainituilla merkeillä,valitettavasti.
KOKEILEMALLA SE SELVIÄÄ!!!Skip on huipputuote, mutta harva siitä silti vieläkään tietää, tuollakin joku luuli, että on kyse jostain uutuustuotteesta. https://keskustelu.suomi24.fi/t/16522194/skip-mega-force-vitamiini Mainonta on tainnut olla aika pientä Skipin osalta.
- fastia kanssa
Samoin Fastia käytössä, saa jokapaikasta ja kattavin sarja.
- -Bosse-
Kerro nyt sitten mitä tuotteita käytät ja mihin tarkoitukseen..
- vastaus.u
-Bosse- kirjoitti:
Kerro nyt sitten mitä tuotteita käytät ja mihin tarkoitukseen..
vaihtelen sen redlinen palautusjuomia. olen koittanut muscle , mass2, reco2 ja itse sekoittamalla whey3 malto6. en ole eroa huomannut joten pysyn muscle :ssa. ht-r testaamatta kun sitä ei tuossa lähikaupassa ole. saako sitä jostain nettikaupasta?
- -Bosse-
vastaus.u kirjoitti:
vaihtelen sen redlinen palautusjuomia. olen koittanut muscle , mass2, reco2 ja itse sekoittamalla whey3 malto6. en ole eroa huomannut joten pysyn muscle :ssa. ht-r testaamatta kun sitä ei tuossa lähikaupassa ole. saako sitä jostain nettikaupasta?
Saa sitä netistäkin tilattua, mutta sitä löytyy myös luontaistuotekaupoista.
- mukaan sitten
vastaus.u kirjoitti:
Jos et eroa ole huomannut niin kannatta varmaan mennä halvimman tuotteen mukaan? Huomaat ainakin eron lompakossasi. Whey3:ssa on konsentraattia eniten joten voisit kokeilla jopa pelkkää konsentraattia maltoa.
- pohdintaa
Fast Whey3 on kolmen eri proteiinilähteen sekoitus: konsentraatti, isolaatti ja hydrolysaatti. Isolaatti ja hydrolysaatti sisältävät rasvaa gramman verran. Func Foodin konsentraateissa on rasvaa 9-11g. Whey3:ssa on rasvaa 8g. Tästä voisi jo päätellä että konsentraatin osuus on melko selvä. Whey3 maksaa pikkupussissa 27,8€/kg.
Maustettua konsentraattia saa fastilta hintaan 19,8€/kg ja esim. Evolutionilta hintaan 17,8€/kg. Näistä tosin itse suosisin Evon heraa koska on halvempi ja rasvaa- -Bosse-
Olen kyllä perillä lisäravinteiden myyntihinnoista ja olen kokeillut myös UFS tuotteita.Tällä hetkellä menee FASTia ja saatavuus on hyvä.
En välitä noin pienistä rasvan heittelyistä eikä hinnoissakaan ole niin suurta eroa.whey3:sen tilalla olen käyttänyt myös hera80. Kiitos vastauksesta. - dfvdfvf
-Bosse- kirjoitti:
Olen kyllä perillä lisäravinteiden myyntihinnoista ja olen kokeillut myös UFS tuotteita.Tällä hetkellä menee FASTia ja saatavuus on hyvä.
En välitä noin pienistä rasvan heittelyistä eikä hinnoissakaan ole niin suurta eroa.whey3:sen tilalla olen käyttänyt myös hera80. Kiitos vastauksesta.kannattaa muistaa, ettei rasva ole paha asia, mutta laktoosi on. ufs wheyssä on YLI 30% enemmän laktoosia kuin hera80:ssä, eli se ei kelpaa kovinkaan monelle herkkävataiselle ja kertoo tuotteen heikommasta laadusta. hera80 vastaava tuote on American prowhey, siinä on myös alhainen määrä laktoosia ja hintakin on 9,90€. ylivoimainen voittaja verrattuna ufs:n laktoosipitoiseen konsentraattiin.
- -Bosse-
dfvdfvf kirjoitti:
kannattaa muistaa, ettei rasva ole paha asia, mutta laktoosi on. ufs wheyssä on YLI 30% enemmän laktoosia kuin hera80:ssä, eli se ei kelpaa kovinkaan monelle herkkävataiselle ja kertoo tuotteen heikommasta laadusta. hera80 vastaava tuote on American prowhey, siinä on myös alhainen määrä laktoosia ja hintakin on 9,90€. ylivoimainen voittaja verrattuna ufs:n laktoosipitoiseen konsentraattiin.
FAST Hera80 on mielestäni hyvä tuote samoin FAST whey3 joten en näe syytä lähteä vaihtamaan.
- intolerantikko
dfvdfvf kirjoitti:
kannattaa muistaa, ettei rasva ole paha asia, mutta laktoosi on. ufs wheyssä on YLI 30% enemmän laktoosia kuin hera80:ssä, eli se ei kelpaa kovinkaan monelle herkkävataiselle ja kertoo tuotteen heikommasta laadusta. hera80 vastaava tuote on American prowhey, siinä on myös alhainen määrä laktoosia ja hintakin on 9,90€. ylivoimainen voittaja verrattuna ufs:n laktoosipitoiseen konsentraattiin.
Jos on herkkävatsainen niin gramman ero ei auta mitään. Silloin pitää olla käytännössä laktoositon jauhe, esim. Ion92.
- haluan tietää
-Bosse- kirjoitti:
FAST Hera80 on mielestäni hyvä tuote samoin FAST whey3 joten en näe syytä lähteä vaihtamaan.
Miksi Fast hera80 ja Fast Whey3 ovat hyviä tuotteita?
Hera80, markkinoilla on tuotteita jotka maksaa vähemmän, sisältää enemmän proteiinia ja vähemmän rasvaa laktoosien ollessa käytännössä samalla tasolla. Mutta suurin juttu on kyllä tuo hinta! Maustamaton maksaa edullisimmillaan 15€/kg kun esim. Uffella ollaan kympissä! Mitä sellaista hyvää tuotteessa on miksi maksaisin siitä noin paljon enemmän!
Whey3, tuotteessa on suurimmaksi osaksi konsentraattia, silti hinta on samaa tasoa jopa pelkän isolaattijauheen kanssa??? Tässäkin on isolaattia ja jopa hydrolysaattia, mutta näiden laatujen ominaisuudet eivät oikein pääse esille kun konsentraatin osuus on niin iso. Pelkkää maustettua konsentraattia saa alle 20€/kg, kun tämä maksaa 27,8€/kg pikkupussissa. Kerro vastaus tähän! - -Bosse-
haluan tietää kirjoitti:
Miksi Fast hera80 ja Fast Whey3 ovat hyviä tuotteita?
Hera80, markkinoilla on tuotteita jotka maksaa vähemmän, sisältää enemmän proteiinia ja vähemmän rasvaa laktoosien ollessa käytännössä samalla tasolla. Mutta suurin juttu on kyllä tuo hinta! Maustamaton maksaa edullisimmillaan 15€/kg kun esim. Uffella ollaan kympissä! Mitä sellaista hyvää tuotteessa on miksi maksaisin siitä noin paljon enemmän!
Whey3, tuotteessa on suurimmaksi osaksi konsentraattia, silti hinta on samaa tasoa jopa pelkän isolaattijauheen kanssa??? Tässäkin on isolaattia ja jopa hydrolysaattia, mutta näiden laatujen ominaisuudet eivät oikein pääse esille kun konsentraatin osuus on niin iso. Pelkkää maustettua konsentraattia saa alle 20€/kg, kun tämä maksaa 27,8€/kg pikkupussissa. Kerro vastaus tähän!Hankin tuotteet samalla kun käyn ruokakaupassa. FASTin Pakkaus on hyvä ja tuotteet potkii. Laatu on kohdallaan ja hinnatkaan ei ole pahoja.
En jaksa lähteä vaihtamaan hyväksi havaittua johonkin muuhun. - on tyhmää
-Bosse- kirjoitti:
Hankin tuotteet samalla kun käyn ruokakaupassa. FASTin Pakkaus on hyvä ja tuotteet potkii. Laatu on kohdallaan ja hinnatkaan ei ole pahoja.
En jaksa lähteä vaihtamaan hyväksi havaittua johonkin muuhun.Fastin tuotteet nyt ei potki yhtään sen kummemmin kuin muidenkaan vastaavat tuotteet. Ei se aminohappo tiedä onko se Fastin pussissa vai Uffen pussissa. Sä olet amatöörimäisesti lukenut ja uskonut mainoksia liikaa :-) Laatu on kohdallaan? Mitä tarkoitat laadulla? Jos katsotaan esim. Hera80:nen rasvaa niin sitä on huomattavati enemmän mitä eräissä muissa tuotteissa. Laktoosia on vähän, mutta gramma enemmän on käytännössä yhdentekevää. Proteiinia tuossa on 76% kun muissa on 78-81%.
HINTA. Et jaksa vaihtaa vaikka säästäisit huikeasti rahaa vuodessa? Ei ole varmaan iso homma kerran kahdessa kuukaudessa hakea postista pakettia tai asioide paikkakunnan mahdollisesti jossain alan liikkeessä. Laiskuus on tyhmää.
Sun perustelu oli siis vain se että sä et jaksa vaivautua mihinkään muuhun lol :D Tuossa piilee yksi Fastin menestyksen avaimista. Monet ajattelee samalla tavalla että ei jaksa vaivautua. Jos fastia ei olisi joka paikassa myynnissä vaan porukka joutuisi vähän katsomaan mitä valitsee niin jokainen tekisi samalla enemmän vertailua.
- Nikke-
Vaihtelen usein mitä käytän ja mistä ostan, mutta tällä hetkellä menossa:
lisäproteiini: fast hera80
oli edellisesti tilauksesta vielä jäljellä. ihan ok tavaraa.
palautusjuoma: sportlife recovery
pirun hyvän makuinen ja tuntuu toimivat. Hintakaan ei paha.
yöproteiini: sportlife nighttime
hyvä maku ja hinta/laatusuhde.
kreatiini pyruvaatti: sportlife kreatiini pyruvaatti
edullinen ja tuntuu toimivan.
apteeksta: monivita ja omega- joopa joo
Fast Hera80, ihan ok tavaraa, mutta oli sitten maustettua tai ei niin edullisemminkin saa ja vähemmällä rasvalla.
Yöproteiini, tuohan maksaa 26,6€/kg!! Eikä tuo ole edes pelkkää maitoproteiinia vaan mukana on myös heraa. Saat Fastilta pelkkää maitoproteiinia halvemmalla (23€/kg) puhumattakaan UFS Caseiinista (alle 20€/kg). Ja näissä on laktoosia alle gramma kun tuossa Sportlifessä on ainakin hiilaria 4g
Tuo Pyruvaatti on ok, vaikka ei olekkaan Creapurea, mutta jos haluat maustetun version tuosta niin tsekkaan Evon CRP. - -Bosse-
joopa joo kirjoitti:
Fast Hera80, ihan ok tavaraa, mutta oli sitten maustettua tai ei niin edullisemminkin saa ja vähemmällä rasvalla.
Yöproteiini, tuohan maksaa 26,6€/kg!! Eikä tuo ole edes pelkkää maitoproteiinia vaan mukana on myös heraa. Saat Fastilta pelkkää maitoproteiinia halvemmalla (23€/kg) puhumattakaan UFS Caseiinista (alle 20€/kg). Ja näissä on laktoosia alle gramma kun tuossa Sportlifessä on ainakin hiilaria 4g
Tuo Pyruvaatti on ok, vaikka ei olekkaan Creapurea, mutta jos haluat maustetun version tuosta niin tsekkaan Evon CRP.Jos pysyttäisiin aiheessa eli mitä lisäravinteita käytät ja mihin tarkoitukseen. Tässä ketjussa ei ole tarkoitus tyrkyttää mitään kenellekkään tai ohjata ketään hinnoissa jos sellaista ei erikseen pyydetä.
- weider---
-Bosse- kirjoitti:
Jos pysyttäisiin aiheessa eli mitä lisäravinteita käytät ja mihin tarkoitukseen. Tässä ketjussa ei ole tarkoitus tyrkyttää mitään kenellekkään tai ohjata ketään hinnoissa jos sellaista ei erikseen pyydetä.
Ja lisäisin vielä tuohon, että ei mitään vertailuja sillä niitä on jo nähty tarpeeksi. Jos nyt vaan vastaillaan tähän kaverin asialliseen threadiin ja ollaan kerrankin kinastelamatta. ok?
- Nikke-
joopa joo kirjoitti:
Tuo Pyruvaatti on ok, vaikka ei olekkaan Creapurea, mutta jos haluat maustetun version tuosta niin tsekkaan Evon CRP.Eipä noissa "yöproteiineissa" suurta hintaeroa ole ja eihän pelkää raakakaseiinia oikeen voi edes yöproteiiniksi kutsua. Eikä oikeen jaksa alkaa itse jotain kaseiinia maustamaan. Yksi hyvä vaihto ehto on kanssa American Pro Slow.
Jokainen tyylillään :) - olla pyytämättäkin
-Bosse- kirjoitti:
Jos pysyttäisiin aiheessa eli mitä lisäravinteita käytät ja mihin tarkoitukseen. Tässä ketjussa ei ole tarkoitus tyrkyttää mitään kenellekkään tai ohjata ketään hinnoissa jos sellaista ei erikseen pyydetä.
Kaveri perusteli ostoksiaan hyvällä hinta-laatusuhteella joten olisi perin epäreilua olematte kertomatta jos muitakin vaihtoehtoja noilla kriteereillä on markkinoilla. Kyse ei ole mistään tyrkytyksestä vaan avuliaisuudesta. Mua ainakin vituttaisi jos kertoisin käyttäväni XXX heraa jossa hyvä hinta-laatusuhde (15€/kg) ja sitten joku jättäisi kertomatta että markkinoilla on myös vastaavaa heraa hintaan 10€/kg. Se on sitten jokaisen oma asia mitä tuolla tiedolla tekee.
- to tango
weider--- kirjoitti:
Ja lisäisin vielä tuohon, että ei mitään vertailuja sillä niitä on jo nähty tarpeeksi. Jos nyt vaan vastaillaan tähän kaverin asialliseen threadiin ja ollaan kerrankin kinastelamatta. ok?
Kinasteluun tarvitaan aina kaksi vähintään. Jos joku kommentoi niin antakaan sen kommenttiviestin olla "rauhassa" ellei siihen ole mitään asiallista lisättävää!!!
- on sitä yöproteiinia!
Nikke- kirjoitti:
Eipä noissa "yöproteiineissa" suurta hintaeroa ole ja eihän pelkää raakakaseiinia oikeen voi edes yöproteiiniksi kutsua. Eikä oikeen jaksa alkaa itse jotain kaseiinia maustamaan. Yksi hyvä vaihto ehto on kanssa American Pro Slow.
Jokainen tyylillään :)Kyllähän noissa maitoproteiineissakin suuria hintaeroja on. Toisin kuin heroissa noissa ei ole edes suuria laatueroja joten hinnalla on väliä. Kaseiini juuri on sitä "oikeaa" yöproteiinia koska se imeytyy kaikkein hitaimmin, hitaammin mitä maitoproteiini jossa on aina se 20% heraa mukana!
- -Bosse-
olla pyytämättäkin kirjoitti:
Kaveri perusteli ostoksiaan hyvällä hinta-laatusuhteella joten olisi perin epäreilua olematte kertomatta jos muitakin vaihtoehtoja noilla kriteereillä on markkinoilla. Kyse ei ole mistään tyrkytyksestä vaan avuliaisuudesta. Mua ainakin vituttaisi jos kertoisin käyttäväni XXX heraa jossa hyvä hinta-laatusuhde (15€/kg) ja sitten joku jättäisi kertomatta että markkinoilla on myös vastaavaa heraa hintaan 10€/kg. Se on sitten jokaisen oma asia mitä tuolla tiedolla tekee.
Mutta mainosta jossain toisessa ketjussa ole hyvä.
- -Bosse-
to tango kirjoitti:
Kinasteluun tarvitaan aina kaksi vähintään. Jos joku kommentoi niin antakaan sen kommenttiviestin olla "rauhassa" ellei siihen ole mitään asiallista lisättävää!!!
Oikeassa olet, mutta kyllä tällä palstalla kinastelijoita riittää.
- weider---
on sitä yöproteiinia! kirjoitti:
Kyllähän noissa maitoproteiineissakin suuria hintaeroja on. Toisin kuin heroissa noissa ei ole edes suuria laatueroja joten hinnalla on väliä. Kaseiini juuri on sitä "oikeaa" yöproteiinia koska se imeytyy kaikkein hitaimmin, hitaammin mitä maitoproteiini jossa on aina se 20% heraa mukana!
Ei ole mitään tekoa käytännön kanssa käytätkö maitoproteiinia vai kaseiinia. Ei sitä eroa ainakaan tuloksissa näe.
- weider---
UFS whey ja UFS casein ja Twinlab daily one.
Perusproteiiniksi ja palkkarissa nuo menee. Vita/mineraalit aamulla.
UFS ion92 on myös hyvin tuttu tuote ja kohtuu hyvä sellainen.
FAST tuotteista olen käyttänyt hera80:ntä ,soija90:ntä ,maito90:ntä whey3;sta,whey :aa,FAST kreatiinia ja joskus aikojen saatossa massaa silloin kun se vielä kulki sillä nimellä. Nykyään se on mass2. Muscle tuotetta kokeilin myös mutta jostain syystä se ei sopinut vatsalleni.Ihmettelen sitä vieläkin kun mulla ei edes ole herkkä vatsa. Tiedä sitten mikä siinä oli vikana.
Olen käyttänyt myös weiderin,leaderin ja sportlifen tuotteita "hyvällä" menestyksellä. - Voimakarhu
Minä käytän ufs kaseiinia ja hera80 sulassa sovussa. Eivät ole vielä tapelleet vatsassani. :D
- wink.
Jos jo kerran asioit Uffen kanssa niin mikset vertailisi tuota Hera80:ntä jauhoa riippuen onko se maustamatonta UFS Whey'hin tai jos maustettua Evolution Whey2:een ;-) On nimittäin eroa hinnassa ja sisällössä...
- Maggon
sportlife whey100
fast malto
American Mass Blast
sportlife nighttime
sportlife creatine
optimum Super Multi Pak
optimum optivites
Kaikki tarpeellinen ja laadukkaat tuotteet. - Stewe
Methandrostenolone 5mg, 6 tabuu päivässä, 1 tabletti aamulla, 1 puoliltapäivin, 1 iltapäivällä, 2 ennen treenejä/alkuillasta, 1 ennen nukkumaan menoa. Sitten vedän kaksi protskupirtelöä päivässä, Hera 80 toimii riittävän hyvin ja maistuu hyvälle. Sitten kerran viikossa otan Sustaa ja Winstrolia. Provironia kans aina silloin tällöin tulee napsittua. Kun joulu koittaa, niin otan kunnon Anadrol kuurin, koska jouluna tulee syötyä paljon, niin saa kaloreistakin kaiken hyödyn irti kun ottaa Anadrolia kuukauden jakson siinä joulun pyhinä. Monivitamiinenja vedän ympäri vuoden. Syön aspiriinia joka kolmas päivä/yksi tabletti, niin ei pääse veri saostumaan liikaa. Käyttötarkoitus kaikilla mainitsemillani lisäravinteilla on hankkia lisää lihasta ja voimaa ja siitä tulee mielettömän hyvä fiilis !!
- -Bosse-
Johan on tropit sulla. En kyllä itse lähtisi tuolle linjalle, mutta en tuomitse.
- Stewe
-Bosse- kirjoitti:
Johan on tropit sulla. En kyllä itse lähtisi tuolle linjalle, mutta en tuomitse.
Vain pieniä määriä, niin homma ei karkaa käsistä ja kroppa pysyy pitkään kiinteänä, vaikka pitäisi välillä parikin vuotta taukoa roinasta. Sitten tauolla on muistettava, että pitää hyvää huolta ruokavaliosta ja muistaa treenata yhtä kovaa kuin roinienkin kanssa. Niin se kroppa pysyy kunnossa ja korvien väli myös.
- -Bosse-
Stewe kirjoitti:
Vain pieniä määriä, niin homma ei karkaa käsistä ja kroppa pysyy pitkään kiinteänä, vaikka pitäisi välillä parikin vuotta taukoa roinasta. Sitten tauolla on muistettava, että pitää hyvää huolta ruokavaliosta ja muistaa treenata yhtä kovaa kuin roinienkin kanssa. Niin se kroppa pysyy kunnossa ja korvien väli myös.
Taitaa maksaa aika paljon?
- Stewe
-Bosse- kirjoitti:
Taitaa maksaa aika paljon?
..mitkä asiat ovat tärkeitä elämässä ? Mulle kehonrakennus on tärkeää ja siksi satsaan itseeni rahaa ostamalla ks.tuotteita. Tuhat euroa vuodessa roinaan ei ole paha ! Vedän kaksi kuuria vuodessa ja joskus pidän jopa kaksi vuotta taukoa. Kuurit joulukuu-helmikuu ja kesäkuu-elokuu eli kaksi 3kk:n kuuria vuodessa on n.1000 €. Sitten joskus on välivuosi tai kaksikin, niin silloin ei kulu rahaa sellaisiin ollenkaan, vaan pelkkään proteiiniin ja vitamiineihin.
- Anonyymi
Riippuu paljon myös proteiinien laadusta, kannattaa esim välttää kaupoissa myytäviä proteiinijauheita ja patukoita koska ne ovat yleensä laadultaan suht vaatimattomia, suotta vaan monen mahaa sotkevat ja haittaavat normaalia ruuansulatusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808