Onko kukaan ollut yhtä tyhmä kun minä?
Otin alkoholia ja Norgesic-tabletteja yhdessä monena iltana kun en saanut unta, niiden ottamisen jälkeen uni sitten tuli. Jonain iltana otin 1 ja toisena taas 2 tablettia yön aikana. Olo oli kyllä muutaman päivän "kuurin" jälkeen tosi paha, oksetusta, vapinaa. Nyt pelkään että olen pilannut maksani. Onko kukaan tehnyt samaa tyhmyyttä ja selvinnyt pelkällä säikähdyksellä? Olisin tosi kiitollinen asiallisista kommenteista.
Norgesic ja alkoholi
4
15419
Vastaukset
- hätä
Ei se maksa noin pienistä poksahda. Tuskin edes maksa-arvot on mainittavasti muuttuneet tuon johdosta.
- Ensihoitaja Tre
Oletko oikeasti noin tyhmä, vai onko pitänyt harjoitella? Kun saa uusia lääkkeitä, olisi hyvä tutustua lääkkeen tuoteselosteeseen... siellä kun tuppaa olemaan tärkeääkin tietoa.
"Moottoriajoneuvon kuljettamista ja tarkkuutta vaativien laitteiden käyttöä tulee välttää etenkin hoidon alkuvaiheessa, koska lääke voi väsyttää. Alkoholin käyttöä lääkityksen aikana on syytä välttää." - Harmillista
Mites jos ei voi välttää sitä alkoholin käyttöä?
- hijaccer
No, ei haittaa, ehkä kunnon yliannostus alkoholi vois tuottaa hengityslaman mutta ei yleistä. En kehota kokeileen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897