Onko kukaan ollut yhtä tyhmä kun minä?
Otin alkoholia ja Norgesic-tabletteja yhdessä monena iltana kun en saanut unta, niiden ottamisen jälkeen uni sitten tuli. Jonain iltana otin 1 ja toisena taas 2 tablettia yön aikana. Olo oli kyllä muutaman päivän "kuurin" jälkeen tosi paha, oksetusta, vapinaa. Nyt pelkään että olen pilannut maksani. Onko kukaan tehnyt samaa tyhmyyttä ja selvinnyt pelkällä säikähdyksellä? Olisin tosi kiitollinen asiallisista kommenteista.
Norgesic ja alkoholi
4
16949
Vastaukset
- hätä
Ei se maksa noin pienistä poksahda. Tuskin edes maksa-arvot on mainittavasti muuttuneet tuon johdosta.
- Ensihoitaja Tre
Oletko oikeasti noin tyhmä, vai onko pitänyt harjoitella? Kun saa uusia lääkkeitä, olisi hyvä tutustua lääkkeen tuoteselosteeseen... siellä kun tuppaa olemaan tärkeääkin tietoa.
"Moottoriajoneuvon kuljettamista ja tarkkuutta vaativien laitteiden käyttöä tulee välttää etenkin hoidon alkuvaiheessa, koska lääke voi väsyttää. Alkoholin käyttöä lääkityksen aikana on syytä välttää." - Harmillista
Mites jos ei voi välttää sitä alkoholin käyttöä?
- hijaccer
No, ei haittaa, ehkä kunnon yliannostus alkoholi vois tuottaa hengityslaman mutta ei yleistä. En kehota kokeileen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505217Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753010Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2981549Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751184Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781136Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711054
- 49944