eli numero tuntematon.mistä pystyy kysymään kuka on soitellu tuntemattomasta numerosta??vai saako sitä selville??
Miten saan tietää kuka soitti??
4
3482
Vastaukset
- dollarihymy
se numero on tuntematon.... eli et saa tietää.. viranomaiset saavat mutta tavalliset pulliaiset ei... vaikka sinne numerotiedusteluun soittas ja kysyís, ne eivät näe niitä tietoja. usein jengi luulee et ne kusettaa mutta kun tietosuojalaki määrää mitä tietoja ihmisistä saa ja voi antaa. jos joku haluaa, että se numero on salainen niin sit se on salainen. voihan se olla myös prepaid, joten et sitäkään pysty selvittämään kenen numero se on! Sorry vaan!
- juuso_
Puheluoperaattorit (Elisa, Sonera, Saunalahti jne.)
kyllä sen näkee, mutta eivät kerro.
Soittajalla on ollut numeron näytön esto päällä.
---
Jos noita puheluja tulee häiritsevästi (paljon), niin sitten pitää tehdä ilmoitus poliisille.
Ei sieltäkään kerrota kuka soitteli, vaan napataan häirikkö kiinni.
Ja sitten kai mennään oikeuteen...- Näin käynyt
Kyllä poliisi kertoo kuka soittelija on ollut, ainakin minun tapauksessani kertoi.
Sitten kysyttiin haluanko että hänet otetaan poliisin juttusille vai ei.
Minä annoin olla, koska häirikkösoitot olivat jo siinä vaiheessa loppuneet. - plää,plää
Näin käynyt kirjoitti:
Kyllä poliisi kertoo kuka soittelija on ollut, ainakin minun tapauksessani kertoi.
Sitten kysyttiin haluanko että hänet otetaan poliisin juttusille vai ei.
Minä annoin olla, koska häirikkösoitot olivat jo siinä vaiheessa loppuneet.Voihan niitä omia sotkuja ehkä selvitellä ihan henkilökohtaisella tasollakin?Rahan tuhlausta koko homma.(oikeudenkäynti puheluista)En puolustele täällä itseäni,koska en soittele kun elämiseen ja arkeen liittyviä puheluita sekä parille ystävälle.Mutta näin ulkopuolisena toteaisin,että älkää hankkiko koko ajan ihmissuhteissa hankaluuksia ja hankalia tilanteita,koska kaikki kärjistyy ja henkilöt hermostuu.Ihmissuhteisskin pitäisi miettiä,mitä on välttämätöntä kertoa ja mikä ei.Saatikka vainota.Kyllä suora puhe pitäisi terveen ihmisen tajuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646548
- 531923
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441691- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501044Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897