Vuoden vitsi: SDP ajaa pieniosaisten asiaa.

jenny_

Jos joku itsensä duunariksi katsova äänestää demareita siinä toivossa että asiat paranisivat, ei voi muuta kun sääliä.

KÄYTTÄKÄÄ IHMISET NIITÄ AIVOJA JOTKA TEILLE ON ANNETTU! Demareita ei kiinnosta kenenkään muun kuin oma etu! Taas luvataan 9 hyvää ja 10 kaunista mutta sama meno jatkuu jälleen vaalien jälkeen.

Mä en kestä jos Suomessa on vuoden päästä pääministerinä demari....

20

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö rukka

Duunarina suosittelen sinulle maalaisliiton ehdokkaan äänestämista (tunnetaan myös Kepu). He ajavat sinun työteliään mutta pienipalkkaisen asiaa. Tai äänestä vihreitä - tätä rangaistusveroja ja köyhiä kyykyttävää puoluetta (itse puoluejäsenet elävät ilmeisen mukavasti). Paras vaihtoehto sinulle on äänestää Kokoomusta. Näin varmistat, että sinun työläisen etuja ajaa sinua lämpimästi tukeva ryhmä.

• Valtion Virasto

..kansa köyhäksi ja sitten tehdään se tuista riippuvaiseksi. Sitä on sosialidemokratia!

• jne...
        Valtion Virasto kirjoitti:

..kansa köyhäksi ja sitten tehdään se tuista riippuvaiseksi. Sitä on sosialidemokratia!

ovat kautta Suomen historian kuuluneet keskustan vastuulle.

• jenny_

Mun isä äänestää yleensä kepua joten hän ei paljo mun mielipiteisiin vaikuta. kokoomus ei saa sen takia niin paljon kannatusta vaaleissa kuin demarit, koska kokoomuslaiset eivät lupaa kuuta taivaalta, koska kuun lupaaminen on silkkaa petosta!

• vaan he
        jenny_ kirjoitti:

Mun isä äänestää yleensä kepua joten hän ei paljo mun mielipiteisiin vaikuta. kokoomus ei saa sen takia niin paljon kannatusta vaaleissa kuin demarit, koska kokoomuslaiset eivät lupaa kuuta taivaalta, koska kuun lupaaminen on silkkaa petosta!

ottaa omin lupinensa.

• se on nähty

Tämä puolue lupailee elntarvikevirastoja sun muuta jotta rahvas menee vipuun. Harmi että näitä vedettäviä on paljon. JOKAINEN AIKAANSA SEURAAVA EI ÄÄNESTÄ TÄTÄ HÄIKÄILEMÄTÖNTÄ JA RÖYHKEÄÄ PORUKKAA, JONKA ELIITTI MUODOSTUU MILJONÄÄREISTÄ. ( jA ÄÄNESTÄJIEN KUSTANNUKSELLA)

• Kepulandian ketokiila

Suomessa on keskustavetoinen (vastuussa oleva) hallitus ja kaikki hyvin. Jos jokin Suomessa on mielestäsi pielessä niin kysy asiasta keskustan edustajilta.

• isäsi

kertonut sinulle, että demarit ovat oman edun ajajia? Miten sinun asiasi on pois tolaltaan. Mitä tämä hallitus on tehnyt tai jättänyt tekemättä, että sinulla on paha olla. Kysyppä vielä isältäsi kun hän selviää,mikä puolue olisi parempi ajamaan sinun asiaoitasi, että he myös täyttävät lupauksensa?

• Valitettavasti.

Asia on valitettavasti juuri noin kuin sanoit. Kurjistetaan kansaa minkä kyetään ja sitten ennen vaaleja luvataan kuuta taivaalta. Ja riittävästi löytyy taas tyhmiä, jotka äänestää tuota sakkia!

...Niin ja sitten laitetaan se eniten SAK:ssa piiloapua demareille antanut hienoon virkaan, ei sillä nyt niin väliä, että onko koulutusta ja kokemusta! Veroistahan ne maksetaan ministerienkin palkat. Kyllä kansa maksaa!

• K * * * pettää aina ja ikui...

demarit eivät poikkea muista puolueista. Kerro se puolue, joka on pitänyt vaalilupauksena.

• työväenpresidentti*

SWN. että sikäli.

• vaikuttaakin niin julistajahörhön tekstiltä

• jenny_

..että SDP ei ole mikään sosialistipuolue. mikä on sosialistipuolue joka hyväksyy fortumin optiot tai irtisanoo tuhansia duunareita? oikeasti, jos sosialismia haluat, äänestä ennemmin vaikka vasemmistoliittoa kuin demareita. demareiden äänestäminen hidastaa tämän yhteiskunnan kehitystä. mielelläni soisin vasemmistoliitolle enemmän pakkoja eduskuntaan ja vastaavasti demarien paikat vähenisivät.

• Jari Lindström/PS
        jenny_ kirjoitti:

..että SDP ei ole mikään sosialistipuolue. mikä on sosialistipuolue joka hyväksyy fortumin optiot tai irtisanoo tuhansia duunareita? oikeasti, jos sosialismia haluat, äänestä ennemmin vaikka vasemmistoliittoa kuin demareita. demareiden äänestäminen hidastaa tämän yhteiskunnan kehitystä. mielelläni soisin vasemmistoliitolle enemmän pakkoja eduskuntaan ja vastaavasti demarien paikat vähenisivät.

SDP ei ole enää aikoihin ollut mikään pienen ihmisen puolue.SDP on oikeistopuolue ,joka kuvittelee olevansa työväenpuolue. Puheet ja teot ovat täysin ristiriidassa keskenään. Itse duunarina olen todella pettynyt demarien politiikkaan ja en ole todellakaan ainoa!EX-Kotikaupunkini Kuusankoski on aina ollut demarien temmellyskenttä ja alueen kansanedustaja on ollut useimmiten demari. Niin tälläkin hetkellä. Mutta ei ole enää näitten vaalien jälkeen. Miksi? Demarit ovat unohtaneet tärkeimmän kannattajakuntansa ja myyneet aatteensa rahalle. Nykyisen demarijohdon puheet ovat suurta rahaa ja yrityksiä lipovia. Ihminen siinä on vain unohtunut.Ja se maksaa demareille vaaleissa paljon. Eläkeläisten kohtelu on ollut törkeää. Säästää toki pitää, mutta mistä ja keneltä? Niiltä kaikkein köyhimmiltä ja puolustuskyvyttömiltä. Ja sitten kehdataan vielä pokkana väittää ,että tässä ajetaan tavallisen kansan asiaa.

• niinkö luulet
        jenny_ kirjoitti:

että demarit sanoo irti tuhansia työläisiä!
        Tämä on minulle ainakin aivan uutta. Nyt taisi mennä pohja viestiltäsi.

• jenny_
        niinkö luulet kirjoitti:

että demarit sanoo irti tuhansia työläisiä!
        Tämä on minulle ainakin aivan uutta. Nyt taisi mennä pohja viestiltäsi.

..juuri näin kävi, kun UPM:n demarihallitus päätti irtisanoa 3000 paperityöläistä.

• IAFIH=O

Hullua, mutta näinhän se menee. SDP ei haluakaan, että ihmisillä menisi hyvin! He hyötyvät siitä, että lupailevat erilaisia armopaloja ahdingossa (eli heidän talutusnuorassa) oleville äänestäjille! Tosin tärkeintä on vain luvata armopaloja eikä vaalien välillä niin väliä, että jääkö lupaukset lunastamatta.

Ainoa, johon sdp:llä oikeasti riittää rahaa on eliitin leluihin, virkoihin ja palkkoihin sekä kaikenkarvaisten maahanmuuttajien asioiden hoitamiseen.

• maammeko on oma

kaikki lait pitäs olla kokokansan päätettävissä.kaiksta lakiesityksistä kansanäänestys internetillä ,varmaan helppo järjestää tai kännykällä.sitten vasta olisimme tasa-arvossa.
      on se pikkasen eriasia jos asiasta päättää 5 miljoonaa henkilöä, kuin että asiosta päätää 300 sataa henkilöä.heh
      vai voiko joku väittää vastaan ,:)

• A B M

Olen kanssasi täysin samaa mieltä.

• äänestää

Vaikuta vaaleissa, niin ei ole demari pääministerinä shittiä puhumassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2767
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2316
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2288
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2206
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1997
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      1983
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1741
    Aihe