Muistaako kukaan vielä?:)

NiCodemus

Kyllä.. olen friikki ja katsonut jokaisen jakson selviytyjistä ihan ekasta tuotantokaudesta lähtien ja nyt kuitenkin mennään jo kympissä.. =D
En tosiaan vois kuvitellakaan missaavani yhtäkään jaksoa.. En ole lapsi ja minulla on elämä, vaan täällä kirjoittelee 20 jäbä..

Nyt piäni gallup kehiin ja kyselenkin kuinka moni muistaa vielä vanhoja tyyppejä? Kaikkien aikojen lempparit kehiin!=D

Ite muistan melki kaikki ja lemppareita ollut useita, listaan tähän nyt tuotantokausi kerrallaan..

1. Colleen,Jenna.L Greg
2. Elisabeth,Alicia,Jeff
3. Lindsey,Kim.P,Brandon, Silas
4. Sarah,Tammy,John,Vecepia
5. Erin,Jed,Tanya
6. Heidi,Jenna.M,Alex,Ryan
7. Tijuana,Shawn,Nicole
8. Alicia,Jenna.M,
9. Eliza,Julie,John.K,Leann
10. Steph,Jenn,Angie

5

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama täällä

      Toden totta. Yhtään jaksoa ei ole välistä jäänyt. On vain niin koukuttava sarja. En itsekään ole lapsi ja elämäkin aika sisältörikas :D ja myös 20 v äijä.

      Ehdottomasti kaikkein kovin äijä ikinä on/oli Rupert. Aivan mahtava ja sympaattinen kaveri. Omaa kisaansa ei voittanut, mutta onneksi voitti sen miltsin, jonka katsojat saivat äänestää.

      Naisista ehdottomasti paras on kympissä ja 11. kaudella ollut Stephanie. On siinä sitten HEMAISEVA ja fiksu ilmestys. Siinä jo tarpeeksi syytä katsoa sarjaa.

      Kyllä he kaksi ovat ehdottomasti parhaat ikinä. Toki muita hyviä on myös. Esim. Tom joka vissiin 2. kaudella ja All-Starsissa oli. Omaperäinen kaveri oli!

      Myös Rob joka oli 6.ssa (?) ja All-Starsissa oli myös hauska. Kuten Probst sanoi;"Ovelin pelaaja koskaan, joka ei ole vain voittanut".

      Siinä nyt melkeinpä parhaat näin äkkiseltään.

      Mutta ei voi muuta sanoa kuin älytön sarja. Lisää kausia vaan. Tää 10. kausi on muuten ehdottomasti paras koskaan. Jotenkin paljon aggressiivisempaa ja erilaista menoa.

      • NiCodemus

        Myönnän olen yllättynyt ku joku muukin "vanhempi" jätkä seuraa kyseistä sarjaa, mutta niin hienoa, yee!!;)

        Hyvä ettei eilen itku päässy kun Steph äänestettiin pois, nyt jäljellä ei oo oikeen ketään jonka toivoisin voittavan.. Jenn sais viedä potin vaan ja ainostaan six,koska uskon tytön pelaamisen olevan vasta vaihees,eikä se oo päässy näyttään vielä kynsiään..ehkä!=)

        Oon kovasti koittanu haalia joka Survivor-sivua jos vaikka joltain sivulta sais ladattua kyseisen sarjan tuotantokausia, se ois niiin bueno!=)


    • heikka23

      itsekkin olen seurannut lähesjoka jakson , sillä olen hulluna realityohjelmiin...eikös nyt ole menossa suomessa vasta 9 kausi, sillä ekaa ei vissiin näytetty? vai olenko väärässä?
      tässä omat lempparini:

      1.) Borneo: en ole nähnyt...
      2.) Outback: COLBY, Amber ja Nick
      3.) Africa: LEX, Ethan ja Tom
      4.) Marquesas: ROB, Kathy ja Tammy
      5.) Thailand: ROBB ja Helen ( tämä kausi jäänyt huonoiten mieleen)
      6.) Amazon: ALEX ja Jenna
      7.) Panama: RUPERT, Burton, Andrew ja Darrah
      8.) All-stars: ROB, RUPERT, ja Lex
      9.) Vanuatu: Chad, Julie, John P, ja Leann
      10.) Palau: STEPHANIE ja Tom

      varmaankin unohdin jonkun todella tärkeän...
      :) olipa hauska muistella vanhoja...

    • nimeni on pertti

      1. Richard, Gervase, Rudy
      2. Jeff, Colby
      3. Ethan, Tom, Lex
      4. Sean, Rob
      5. Clay, Ted
      6. Rob, Deena
      7. Rupert, Sandra, Jon
      8. Rob, Rob, Richard, Rupert, Tom
      9. Rory
      10. Ian, Angie
      11. Brian, Rafe, Judd, man
      12. Shane, Terry, Dan, Cirie

    • Unski-swan

      Rupert ja Sandra Pearl Islandilta, Rupert All Starstista!
      Ei tainnut olla kovin suuri yllätys, että Rupertin merirosvoilut Pearl Islandin alussa jäi kaikkien mieleen, vai onko joku jo unohtanut?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe