Lähteistä ja linkittelystä

--Antti

Kaikki evot aina valittavat, jos linkiksi laittaa sivun, jossa on tois(t)en kressu(je)n aineistoa ja raamatunjakeita. Sanovat ettei jaksa edes lukea semmosta roskaa. Yhtälailla siellä on todisteita kuin evojen antamilla sivuilla. Kyllähän tekin (evot) annatte meille kressuille todisteeksi linkkejä, joissa on toisten evojen keräämiä todisteita. Ja me valitetaan niistä.
Eli kressut eivät luota evosivustoihin, eivätkä evot kressusivustoihin. Kannattaako siis tämmöinen linkittely omaa 'etua' ajaviin sivustoihin lopettaa?

Antakaa mielipiteitä

4

333

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lopeteta

Hamaan,, joko maailman loppuun tai kehityksen seuraaville tasoille linkittelyä, kiitos.

• Tieteellisiin, tai yliopistojen itse lähteinään käyttämiin lähteisiin voi useimmiten luottaa.

Sen sijaan kretiinien kannattaa se linkittäminen lopettaa: on ainoastaan säälittävää, jos ihminen ei kykene tekemään eroa tutkitun tiedon ja hevonpaskan välillä, vaan pyrkii kumoamaan tieteen tuloksia jonkun varareinikaisen kotisivuilla.

Kretiinien lähdesivut ovat valitettavasti lähinnä pelkkää mutupohjaista roskaa ml. AiG ja kaikenmaailman ID-sivut - puhumattakaan sitten vielä säälittävämmistä kyhäelmistä kuten peltosen, pälikön, harunyahuan, tjt:n, teemun tms. kotisivut, joille voi rauhassa nauraa ja joiden tieteellinen painoarvo lähestyy nollaa.

Itse en noita sivuja todellakaan jaksa enää edes lukea. Eikä siihen ole mitään tarvettakaan - palaan niihin sitten, joskus jos oikeasti aihetta ilmenee. Nykyisin sellaista syytä ei ole näkyvissäkään.

• uskossa tänään

-sokea luottaminen ihmisjärkeen ja sen tuottamiin päätelmiin voivat myös johtaa sinut täydellisesti harhaan..ihminen on aina kuvitellut olevansa Jumalaa suurempi ja ylpeydessään langennut kuvittelemaan itsestään liian suuria !
        -samoin kävi taivaassakin kun Luciferus kuvitteli kanssa, itsestään, liikoja, niinpä saamme yhdessä nyt kärsiä, siitä, että;
        olemme itse langenneet poies Jumalan yhteydestä ja meillä on kiusanamme vielä langennut enkeliruhtinaskin..
        -sanotaan että ajatusten ja mielitekojen kautta hän vaikuttaa,samoin Jumalakin..kumpaa Herraa antaudut tottelemaan? kenen ohjeita kuuntelet?
        -Jumalan teot ja perkeleen teot näkyvät hyvin selkeästi ihmisten elämässä, tänä päivänä, vaikka kumpaakaan Herraa emme välttämättä näe, silmillämme! Mutta teot näkyvät!
        -ihminen on vapaatahtoinen siinä, mielessä että voi itse päättää, kumpaako Herraa antautuu, tottelemaan ja siitähän se sitten menee, eteenpäin
        -ehkäpä ajattelet olevasti niin fiksu että et tarvitse kumpaakaan, mutta tosiasia on se että jompaa, kumpaa palvelet!
        -oletko lukenut seuraavan teoksen;LUOMINEN VAI EVOLUUTIO/UNOHDETTU GENESIS Pekka Reinikaisen kirjoittama tai toimittama, teos, jos et ole kannattaisi, tutustua !

• Tavoitteeton
        uskossa tänään kirjoitti:

-sokea luottaminen ihmisjärkeen ja sen tuottamiin päätelmiin voivat myös johtaa sinut täydellisesti harhaan..ihminen on aina kuvitellut olevansa Jumalaa suurempi ja ylpeydessään langennut kuvittelemaan itsestään liian suuria !
        -samoin kävi taivaassakin kun Luciferus kuvitteli kanssa, itsestään, liikoja, niinpä saamme yhdessä nyt kärsiä, siitä, että;
        olemme itse langenneet poies Jumalan yhteydestä ja meillä on kiusanamme vielä langennut enkeliruhtinaskin..
        -sanotaan että ajatusten ja mielitekojen kautta hän vaikuttaa,samoin Jumalakin..kumpaa Herraa antaudut tottelemaan? kenen ohjeita kuuntelet?
        -Jumalan teot ja perkeleen teot näkyvät hyvin selkeästi ihmisten elämässä, tänä päivänä, vaikka kumpaakaan Herraa emme välttämättä näe, silmillämme! Mutta teot näkyvät!
        -ihminen on vapaatahtoinen siinä, mielessä että voi itse päättää, kumpaako Herraa antautuu, tottelemaan ja siitähän se sitten menee, eteenpäin
        -ehkäpä ajattelet olevasti niin fiksu että et tarvitse kumpaakaan, mutta tosiasia on se että jompaa, kumpaa palvelet!
        -oletko lukenut seuraavan teoksen;LUOMINEN VAI EVOLUUTIO/UNOHDETTU GENESIS Pekka Reinikaisen kirjoittama tai toimittama, teos, jos et ole kannattaisi, tutustua !

Viimeistä väitettäsi lukkunottamatta kaikki nuo väitteesi olettivat, että Raamattu on totta. Unohdit perustella miksi niin olisi. Kunnes sen teet, ei väitteitäsi ole mitään mieltä ottaa vakavasti.

Mitä tuohon viimeiseen tulee, niin ko. kirja on tieteellisiltä väitteiltään osoitettu täydeksi huuhaaksi tälläkin palstalla vaikka kuinka monta kertaa, joten eipä siihen juuri aikaa kannata tuhlata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      60
      4823
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      68
      3915
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      3482
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      114
      3121
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2934
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2608
    7. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2246
    8. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      256
      2162
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1933
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108