Taas viesti poistettu! Haloo Zamio!

mikä on homman nimi?

Mikä tässä osastossa oikein mättää? Ensin poistetaan ihan täysin asiallinen ja sääntöjen mukainen keskustelu, sitten kun siitä laittaa kyselyn niin sekin poistetaan!!!!

Kuka täällä oikein noita poistattaa, poistatko sinä itse vai onko se jonkun kettuilijan toimesta ja jos on niin voisitko ottaa selvää? Tää nimittäin alkaa vähitellen kyrsimään, ei vaan mua vaan on täällä muitakin joiden viestejä, asiallisia HUOM!, on turhaan poisteltu.

Joku näköjään tykkää tehdä kiusaa poistattamalla muiden viestejä!

Tai jos sinä olet vastuussa viestien poistosta niin oliskohan sit aika vaihtaa sefua sellaiseen joka olis tasapuolinen kaikkia kohtaan eikä suosi eräitä ja sorsi toisia!!!

8

1006

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alotappas nyt miehen logiikkaan kuuluva keskustelu,niin saa kyllä jäädä palstalle.

      Mukavaa illanköllykkää t.Zamio :)

      • ei varmasti jää

        Ensinnäkin mun keskustelut ei ole ollu mitään pornojuttuja vaan täysin sääntöjen mukaisia, siks toiseks jos täällä eräät vakkarit saa keskustella kahdestaan niin miksi toiset ei sitten saisi? Mä en tule tähän palstalle kirjoittamaan enää mitään tän jälkeen, en miehen logiikkaan kuuluvaa enkä mitään muutakaan! Ja aion kyll levittää sanaa tän palstan ahdasmielisyydestä niin että goodbye, katotaan miten paljon täällä on porukkaa puolen vuoden jälkeen..veikkaan kaks..


      • DC.
        ei varmasti jää kirjoitti:

        Ensinnäkin mun keskustelut ei ole ollu mitään pornojuttuja vaan täysin sääntöjen mukaisia, siks toiseks jos täällä eräät vakkarit saa keskustella kahdestaan niin miksi toiset ei sitten saisi? Mä en tule tähän palstalle kirjoittamaan enää mitään tän jälkeen, en miehen logiikkaan kuuluvaa enkä mitään muutakaan! Ja aion kyll levittää sanaa tän palstan ahdasmielisyydestä niin että goodbye, katotaan miten paljon täällä on porukkaa puolen vuoden jälkeen..veikkaan kaks..

        Mitä se sun keskustelu sitten koski? Mihin se liittyi? Voithan sä kirjoittaa palautetta ylläpidolle ja kertoa heidän mielipiteensä asiaan siitä oliko sun viesti miehen logiikka osioon sopiva.


      • feikki.

        Onko siinä joku prosenttiluku että viestin täytyy liittyä miehen logiikkaan? Jos on niin mikähän se mahtaa olla? Olisiko 70-90%????
        Vai täytyykö olla satanen.
        Entä tietääkö rajat siitä kun viesti poistetaan?

        Olisiko mahdollista että laitat ihan helvetin tarkat ohjeet tälle palstalle kirjoittelusta.
        Nimittäin siksi, että epäilen sinun olevan nainen jolla "lieviä" vaikeuksia miesten kanssa.


      • ihme hiippari
        feikki. kirjoitti:

        Onko siinä joku prosenttiluku että viestin täytyy liittyä miehen logiikkaan? Jos on niin mikähän se mahtaa olla? Olisiko 70-90%????
        Vai täytyykö olla satanen.
        Entä tietääkö rajat siitä kun viesti poistetaan?

        Olisiko mahdollista että laitat ihan helvetin tarkat ohjeet tälle palstalle kirjoittelusta.
        Nimittäin siksi, että epäilen sinun olevan nainen jolla "lieviä" vaikeuksia miesten kanssa.

        Jos nyt otetaan esimerkiksi palsta nimeltä "naisen logiikka" niin voi kyllä sanoa että Zamio antaa julkaista paljon enemmän asiattomiakin viestiä kuin kyseisessä palstalla. Eli jos ette osaa kirjoittaa provosoimatta kumpaakaan sukupuolta niin ÄLKÄÄ SITTEN KIRJOITTAKO saatanan puupäät!


    • DC.

      ootko varma että se viesti edes tuli tänne näkyville? Ei ne täällä suomi24:ssäkään satavarmasti aina toimi!

    • poistetaanko tämäkin?

      Siis mitä? Poisteleeko joku muu kuin ylläpito näitä viestejä? Taidan olla vähän tyhmä kun en ymmärrä.

      Itsekin nimittäin olen lähettänyt asiallisia viestejä johonkin ketjuihin ja kun olen käynyt tsekkaamassa myöhemmin, että mites keskustelu on edennyt, niin olen huomannut, että puolet viesteistä on kadonnut. Tosi outoa.

      Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi epäasialliset viestit, mutta itse kyllä pyrin kirjoittamaan ihan normaalisti ilman provokaatioita.

      • nimimerkityksetön

        , siis uskallat ilmoittaa eriävän mielipiteesi , ihan näytöllä, asiasta kuten sivujen toimivuus tai tekniset vastaukset niin niinhän lähtee kuten varmaan tämäkin. oikeassa elämässä nämä poistelijat eivät pääse toteuttamaan itseään vaan täällä piilossa tekevät sen. Olisi kiva tavata naamakkain siis ihan oikeassa elämässä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe