Näinä lähes kolmena vuotena jona olen huuhaalla pyörinyt, on rakastuminen ollut väistämätön asia.
Nyt ajattelin että olis aika paljastaa rakkauteni kohde, jos toinen osapuoli sitä ei ehkä ole huomannut.
Mutta kaikki ei tahdo mahtua pieneen sydämeen. Siksi olen nyt pakahtumisen partaalla ja näin kevennän edes hiukan sydäntäni teille.
Jos jonkun rakkaan nimi on jäänyt listalta pois, niin hän saattaa sitten olla se kaikista rakkain :=))))
Näin annan rakkaani nimet julki(ei ole rakastumisjärjestyksessä, kun en jaksa muistaa milloin lempi ketäkin kohtaan leimahti):
laardibonantza
nylkkäri
perskuti
ben stjatkel
otso
maltti
roirohkea
man of mystery
työn orja
charlie chaplin
harttevainaa
savorules
jeffjeff
ykköskolli
nikkilä
pervokki
galileoo
köpä w sorsaposki
sun horse
p af grönroht
pekkala
nw4ever
alien
mikaelpoju
Menen nyt vielä aurinkoon vähäks aikaa, ja tulen lukemaan, onko kukaan tuntenut samoin minua kohtaan. Jos ei ole, niin pyyhin heti nimen listalta :=)))
Ja jos joku puuttuu, rakkaus voi olla vasta silloin orastavassa vaiheessa :=))))
Julkinen rakkaudentunnustus
94
4181
Vastaukset
- sola"
no en kyllä ihmettele yhtään, on täällä niin ihania miehiä..ainakin yksi erityisesti... ;)
- yksitypy
sä näköjään veit mun yhden rakkauden, mutta riittääpäs noita onneks vielä :=))))
- sola"
SavoRULES kirjoitti:
Et kai, sehän vasta olisikin outoa kun tunne olisi kerrankin molemminpuolinen. ;-)
no tietenkin Sinua muru :)
- sola"
yksitypy kirjoitti:
sä näköjään veit mun yhden rakkauden, mutta riittääpäs noita onneks vielä :=))))
mutta kaitpa joku parikymmentä äijää vastaa niinku yhtä Rulesia... ;)
- yksitypy
sola" kirjoitti:
mutta kaitpa joku parikymmentä äijää vastaa niinku yhtä Rulesia... ;)
taitaa sulla ollakin, jos vielä epäilet et ihan parikymmentä äijää vastaa yhtä Rulesia :=))))
Hmmm... alkaapas muakin vähän kiinnostamaan tämä Rules :=)))) - sola"
yksitypy kirjoitti:
taitaa sulla ollakin, jos vielä epäilet et ihan parikymmentä äijää vastaa yhtä Rulesia :=))))
Hmmm... alkaapas muakin vähän kiinnostamaan tämä Rules :=))))se on mun ja siitä ei neuvotella.
Hitsi, kun meninkin kertomaan, miten hyvä se on... :D - yksitypy
sola" kirjoitti:
se on mun ja siitä ei neuvotella.
Hitsi, kun meninkin kertomaan, miten hyvä se on... :Dmuuten ihan kaikkee kertoa. Täällä on nääs muitakin tuollaisista miehistä kiinnostuneita naisia melkoinen liuta :=))))
- sola"
yksitypy kirjoitti:
muuten ihan kaikkee kertoa. Täällä on nääs muitakin tuollaisista miehistä kiinnostuneita naisia melkoinen liuta :=))))
mut tuskinpa murua muut kiinnostaa Solan sulojen jälkeen..eikä se enää sitte jaksaiskaan... ;)
- galileoo
mutta samoin ihmettelen päätymistäni k.o. listalle.
- yksitypy
sellaista Galileo Galilei sinä ihana tähtitieteilijä ja fyysikko. Olen ollut aina hulluna sinuun :=))))
- galileoo
yksitypy kirjoitti:
sellaista Galileo Galilei sinä ihana tähtitieteilijä ja fyysikko. Olen ollut aina hulluna sinuun :=))))
kunniasta ja arvon arvonannosta.jään sulattelemaan saamaani perusteluita. kiitän ja kumarran yritän olla luottamuksen arvoinen.
- yksitypy
galileoo kirjoitti:
kunniasta ja arvon arvonannosta.jään sulattelemaan saamaani perusteluita. kiitän ja kumarran yritän olla luottamuksen arvoinen.
galileoo :=))) Kunhan vaan muistat, että meidän lempi leiskuu jatkossakin. Ja muuteen.. senverran sanon vaan että uskollinen kyllä sit oot mulle. Se riittää :=))))
- rakastan...
minäkin,oletkos eppäillyt.
- aliisa
ole onnellinen...kuka mulle sanoisi noin huuhaalla :)
- yksitypy
tuo vastaus. Sen pitää olla julkisella nikillä.
Rehellisyys ennenkaikkea rakkaudessa oltava :=))))
- nylkkäri
minuun voi rakastua
vaikka kyllä sinä olet NAINEN jonka jokainen mies tahtoisi omakseen. - typyn oikea..
Tässähän tämä, älä turhaan muualle vilkuile..
Näin oman nimeni ja sen jälkeen lasini huurtuivat,tunnetila oli aivan uskomaton, jotten sanoisi kylmän huurteinen:=))
Join pois, lisää jois jos vain ois:=))
Tässä nämä kaipauksen siivittämät sanat jotka tuli enimmäisenä mieleen:=)- yksitypy
minä jos tuossa ylempänä eräälle sanoin, et ei mitään puskista huuteluja. Julkinen tunnustus vain on aito. Siinä otetaan miehestä mitta :=)))
- Nylkkäri
Tais palautua mun kyky
sydän hakkaa korvat soi
kun ilta saapuu ja silmät suljen
niin aatoksissain luokses kuljen
sut syliin otan ja höyhensaareen
kannan ja unen kauniin tulla annan.- yksitypy
muistan kun lempeni siinuun roihahti
kädet tärisi ja sydämmeni väpätti.
Nyt meinaa tuo vieras nainen sinut minulta viedä
oliskohan se suuren onnemme tiellä :=))))))
- SydäN-Ystävä
sua typy,on sulla ollut varmaan ihan kauheaa, olla jatkuvasti rakastunut ;))tässäpä laitan sulle vara sydämmiä,ettet ihan pakahtuisi ♥♥♥♥jokohan riittäs...no kerta kiellon päälle vielä ♥♥♥♥ :))
- yksitypy
noista sydämmistä. Riittää taas vähäks aikaa. Kohta olis pakannut olemaan sydämen laajentuma :=)))
- CharlieChaplin
ja kohta tulen purasen sua pepusta....
- yksitypy
sinä aina tahdot vaan pepusta puraista :=)))
Siksi kait olenkin niin hulluna sinuun. Se todistaa sinun aidon rakkautesi :=))))
- Ben_Sjatkel
mielissäni... Mutta nimeni on Ben Sjatkel...
Puss på Dej, tjejen...
Bengt- yksitypy
tuo kirjoitusvirhe :=((
Mutta tiesit että sua tarkoitin. Toista Beniä ei mun maailmassa ole koskaan ollut, eikä tule olemaan :=))
Pus sinnekin :=)))
- Kaino-Eino
ZÄPINÄT !!!!!!!!!!
- yksitypy
uusi rakkauteni siellä. Tunnen taas uuden lemmenpoltteen.
Tykkään kaikenlaisesta säpinästä. Meillä tulee olemaan kivaa yhdessä :=)))
Kyllä tällä palstalla on sitten ihania ihmisiä.
Nythän on kuitenkin niin että minä tunnen lämpöä erästä solaa kohtaa ja uskoakseni tunne on molemminpuolinen. Koska olen jämpti jätkä enkä pyöri vieraissa on minun siis pysyttävä nykyisen kultaseni rinnalla(ei nyt sentään rinnanpäällä)
Kunnioittaen Savotsuruletsu, Savon kingi ja keisarikunnan ylipäällikkö- yksitypy
mutta tiesin etten teitä kaikkia voi millään saada itselleni :=(((
Ole kuitenkin onnellinen solan kanssa. Mutta jos sola lakkaa kiinnostamasta, niin muista että minä olen aina täällä sinua varten :=))))
- maltti
olen ihastunut moneen nikkiin,,, mainitsen niistä muutaman...
Kipparin oma
ex_er
sade ja
ykstypy
ym....ym- yksitypy
missäs on sinun maltti?
Nooh... hyvä on. Suostun jakamaan sinut noiden kaikkien naisten kans. Vuoropäivin tietenkin.
Ei mitään kimppakivaa :=))))) - nylkkäri
en luettele nimiä mutta samat tuntuvat olevan
- yksitypy
ovat pitkäaikaisinpia rakkauksiani. Miten saatoin unohtaa listalta!!
Ehkä siksi, kun ei ole Uunoo ja Simoa näkyillyt aikoihin. Missä lie Uunokin muiden mummojen kans peuhaamassa taas :=(((- Uuno93v
Taisit jo häipätä nukkumaan. Kiitti palio kun muistit mut ja Simonki. Oltiin Simon kans rapujahdissa Huuhaalammella.. just tultiin vasta pois.
Siä on rapuja ihan niin että kuhina kuuluu pintaan asti.
Varman kana päästi eilen kylmän munan ja nimpä se pääs syöttilihaksi haaveihin.
Rapuu nousee siihen tahtiin että huomenna Simo vie niitä syrppykopallisen Huuhaa-Hotellin keittiölle.
Mä jouduin tekeen kalsareista väliaikasen rapujen säilytyspaikan. Lahkeet vaan solmuun alapäistä ja puntit täyteen rapuja. Lopuksi viä vyötärönauha kireeksi niin sielähän pysyvät.
Koko höskä sitten lammen pohjaan ja kivi narulla kii ankkuriksi.
Vitsit..Sepalus jäi kyllä tukkimata! No kai siä ees muutama pysyy aamuun asti.
Sää ja Quu ootte meidän iki-ihastukset. Me sovitaan joka päivä kumpi teistä on kumman kulta kullonki. Ei täälä mummojen perässä tartte juosta ku on teitä nuoria ja niin nättejä ihanaisimpia naisia mitä vain ajatella saattaa.
Nyt tarttee munki mennä koisimaan. Hyvää yötä! - kipparinoma
Uuno93v kirjoitti:
Taisit jo häipätä nukkumaan. Kiitti palio kun muistit mut ja Simonki. Oltiin Simon kans rapujahdissa Huuhaalammella.. just tultiin vasta pois.
Rapuu nousee siihen tahtiin että huomenna Simo vie niitä syrppykopallisen Huuhaa-Hotellin keittiölle.
Mä jouduin tekeen kalsareista väliaikasen rapujen säilytyspaikan. Lahkeet vaan solmuun alapäistä ja puntit täyteen rapuja. Lopuksi viä vyötärönauha kireeksi niin sielähän pysyvät.
Sää ja Quu ootte meidän iki-ihastukset. Me sovitaan joka päivä kumpi teistä on kumman kulta kullonki. Ei täälä mummojen perässä tartte juosta ku on teitä nuoria ja niin nättejä ihanaisimpia naisia mitä vain ajatella saattaa.
Nyt tarttee munki mennä koisimaan. Hyvää yötä!huolesta sekas, kun teitä kumpaakaan ei ole näkynyt aikoihin...Huoh...Ei noin saa tehdä vaatimattomalle ja viattomalle malaishoidolle:o/
- Uuno93v
kipparinoma kirjoitti:
huolesta sekas, kun teitä kumpaakaan ei ole näkynyt aikoihin...Huoh...Ei noin saa tehdä vaatimattomalle ja viattomalle malaishoidolle:o/
Katoppa.. mä just lukasin sun ketjua ja nyt ootkin siinä.. on tää ihme juttu tää netti!
Mä niin harvoin käyn täälä nykysin kun on noita aktiviteetteja joka lähtöön.
Enempi menny valmiiden juttujen lukemiseksi.
En mä silti oo unohtanu sua. Nytki katoin illalla taivaan kultaista quuta ja tulit oitis mieleen.
Komeesti paistoiki! - kipparinoma
Uuno93v kirjoitti:
Katoppa.. mä just lukasin sun ketjua ja nyt ootkin siinä.. on tää ihme juttu tää netti!
Mä niin harvoin käyn täälä nykysin kun on noita aktiviteetteja joka lähtöön.
Enempi menny valmiiden juttujen lukemiseksi.
En mä silti oo unohtanu sua. Nytki katoin illalla taivaan kultaista quuta ja tulit oitis mieleen.
Komeesti paistoiki!Mä qurkkasin just...kuuta;o)))
Hyvä on ettet ole unohtanut...no on se hyvä..erittäin hyvä siis;o)))
Minullakin on aivan kamalasti aktiviteettiä....Työ vie kaiken aktiivisuuteni...Vapaalla olenkin nuukahtanut ja eloton olio:o/...
Mut sua ja Simoa mä olen ikävöinyt...ihan kamalasti;o) - Uuno93v
kipparinoma kirjoitti:
Mä qurkkasin just...kuuta;o)))
Hyvä on ettet ole unohtanut...no on se hyvä..erittäin hyvä siis;o)))
Minullakin on aivan kamalasti aktiviteettiä....Työ vie kaiken aktiivisuuteni...Vapaalla olenkin nuukahtanut ja eloton olio:o/...
Mut sua ja Simoa mä olen ikävöinyt...ihan kamalasti;o)käy joskus tarkkkailemassa täällä ihan vaivihkaa.
Se on päässy vähä helpolla noista talkkarihommista ku on niin kuivaa ettei tartte ees ruohoo leikata.
Onneks kekattiin nää ravut. Ihan vahinko se oli.
Simppa meni uimaan ja rapu tarttu palleihin.
Enpä oo nähny Simoa niin kiireisenä koko kesänä!
Vai sinulla niin työkiireitä.. ja lomatki pidettynä. Tää helle rassaa varmaan kovasti.
Mä oon aiva ventti kuumimpaan aikaan.. hätinä pysyn riippiksessä etten lieru alas.
Nyt on jo paljon helpompi olla! - yksitypy
Uuno93v kirjoitti:
Nyt tarttee munki mennä koisimaan. Hyvää yötä!ehdinkin jo pelätä, minne te mun mussukat olette joutuneet, kun ei ole näkynyt :=)))
Hyvä että vielä muistatte typyä ja muitakin huuhaan naisia :=)))) - kipparinoma
Uuno93v kirjoitti:
käy joskus tarkkkailemassa täällä ihan vaivihkaa.
Se on päässy vähä helpolla noista talkkarihommista ku on niin kuivaa ettei tartte ees ruohoo leikata.
Onneks kekattiin nää ravut. Ihan vahinko se oli.
Simppa meni uimaan ja rapu tarttu palleihin.
Enpä oo nähny Simoa niin kiireisenä koko kesänä!
Vai sinulla niin työkiireitä.. ja lomatki pidettynä. Tää helle rassaa varmaan kovasti.
Mä oon aiva ventti kuumimpaan aikaan.. hätinä pysyn riippiksessä etten lieru alas.
Nyt on jo paljon helpompi olla!ja Simolle terkut...Kyl te ootte innovatiivisiä;o)))
Hauskaa riippumaton ajattelija:o))) - talkkari Simo
kipparinoma kirjoitti:
ja Simolle terkut...Kyl te ootte innovatiivisiä;o)))
Hauskaa riippumaton ajattelija:o)))Sinä olit minua ikävöinyt.. minunkin on ollut ikävä kun ei olla nähty pitkiin aikoihin. Kesäkin kohta jo takana eikä yksiäkään kesäjuhlia pidetty Palvelutalolla. Tuo Uuno on tullut niin vanhaksi ettei se enää edes muista sellaisia juhlia koskaan järkänneensäkkään.
Eikä minua ole rapu palleihin tarrannut.. se oli Uuno itse jota rapu nappasi vatsanpohjaan kun se ui käsipohjaa rantavedessä.
Laittoi vaan minun syykseni koko jutun.
Mutta mitäs pienistä. Skorpioni olisi ollut jo pahempi juttu.
Saatiin ravuista kivat rahat. Ostin hiivaa ja sokeria. Aion tehdä lähipäivinä vähän kotitekoista hellejuomaa.
Yritä jaksaa siellä töissäsi vaikka onkin raskasta. Ajattelen sinua joka päivä.
Mitä muuten tarkoittaa "innovatiivinen"?
Koetin olla kekseliäs mutta en millään keksinyt mitä se tarkoittaa.
Lähden nyt tästä kokemaan mertoja.
Oikein lämpöiset terveiset sinulle t. Simo - talkkari Simo
yksitypy kirjoitti:
ehdinkin jo pelätä, minne te mun mussukat olette joutuneet, kun ei ole näkynyt :=)))
Hyvä että vielä muistatte typyä ja muitakin huuhaan naisia :=))))Laitoin tuonne viereen vähän terveisiä Quulle ja samoin laitan sinulle. Kiitos kun välität minustakin.. olet minulle myös rakas ystävä.
Sinulla noita sulhaspoikia riittää joka sormelle ja saat ottaa vielä varpaatkin avuksi.
Toivon että näemme lähiaikoina. Olisi niin mukava kuulla sinun laulavan. Lämmin kesäilta , lasillinen juomaa ja Typy laulamassa kultaisesta kesästä.. se olisi yksi kesän kohokohdista.
Nyt menen katsomaan onko tullut rapuja.. Heippa t. Simo - yksitypy
talkkari Simo kirjoitti:
Laitoin tuonne viereen vähän terveisiä Quulle ja samoin laitan sinulle. Kiitos kun välität minustakin.. olet minulle myös rakas ystävä.
Sinulla noita sulhaspoikia riittää joka sormelle ja saat ottaa vielä varpaatkin avuksi.
Toivon että näemme lähiaikoina. Olisi niin mukava kuulla sinun laulavan. Lämmin kesäilta , lasillinen juomaa ja Typy laulamassa kultaisesta kesästä.. se olisi yksi kesän kohokohdista.
Nyt menen katsomaan onko tullut rapuja.. Heippa t. Simosulhaspoikia pakkaa olemaan, mutta sä olet siellä kärjessä. Et kyllä varpaisiin asti joudu :=))))
Voitais pitää ne rapukekkerit tässä illan hämärissä siellä vanhainkodin pihalla. Sinä, Uuno ja minä.
Mä en tarvitse kuin lasin punkkua, niin laulan sillä koko illan :
Kun mä sinut kohtasin, oli ilta ihanin
linnut lauloi ja kimmelsi taivaan kuu.... :=))) - kipparinoma
talkkari Simo kirjoitti:
Sinä olit minua ikävöinyt.. minunkin on ollut ikävä kun ei olla nähty pitkiin aikoihin. Kesäkin kohta jo takana eikä yksiäkään kesäjuhlia pidetty Palvelutalolla. Tuo Uuno on tullut niin vanhaksi ettei se enää edes muista sellaisia juhlia koskaan järkänneensäkkään.
Eikä minua ole rapu palleihin tarrannut.. se oli Uuno itse jota rapu nappasi vatsanpohjaan kun se ui käsipohjaa rantavedessä.
Laittoi vaan minun syykseni koko jutun.
Mutta mitäs pienistä. Skorpioni olisi ollut jo pahempi juttu.
Saatiin ravuista kivat rahat. Ostin hiivaa ja sokeria. Aion tehdä lähipäivinä vähän kotitekoista hellejuomaa.
Yritä jaksaa siellä töissäsi vaikka onkin raskasta. Ajattelen sinua joka päivä.
Mitä muuten tarkoittaa "innovatiivinen"?
Koetin olla kekseliäs mutta en millään keksinyt mitä se tarkoittaa.
Lähden nyt tästä kokemaan mertoja.
Oikein lämpöiset terveiset sinulle t. Simoviime kesäisiä juhlia...Niin ja sitä nakurantaa...Huoh...Niin paljon on muuttunut tuosta ihanasta ajasta:o(
Ehkäpä viel joku kaunis päivä sä tuut pesee toimistoni ikkunaa...ehkäpä;o))) - talkkari Simo
yksitypy kirjoitti:
sulhaspoikia pakkaa olemaan, mutta sä olet siellä kärjessä. Et kyllä varpaisiin asti joudu :=))))
Voitais pitää ne rapukekkerit tässä illan hämärissä siellä vanhainkodin pihalla. Sinä, Uuno ja minä.
Mä en tarvitse kuin lasin punkkua, niin laulan sillä koko illan :
Kun mä sinut kohtasin, oli ilta ihanin
linnut lauloi ja kimmelsi taivaan kuu.... :=)))Tässähan alkaa jo itsetunto kummasti nousta. Ettäkö vallan ja ihan olen siinä kärkijoukossa.?
Olenko edellä Uunosta.. olenhan olenhan?
Saatiin taas hyvä tili ravuista. Vähän jo ihmeteltiin Uunon kanssa sitä rapujen suurta määrää Huuhaalammessa.
No ei se sitten enää mikään ihme ollut kun huomattiin se kieltotaulu RAVUSTUS KIELLETTY
Huomenna otan vähän iisimmin. Käy tämä niin työstä ja alkaa ravut ryömiä jo uniinkin.
Voitaisiin kyllä pitää rapusyömingit kunhan olisi joku joka osaisi laittaa näistä jotakin.
Osaatko sinä? Osaiskohan Quu? Voitaisiin pitää nelistään kivat elopippalot sinä, minä, Quu ja Unska.
Mukavaa päivää sinulle jos satut tämän aamulla lukaisemaan.. lauloit kuin paratiisilintu!
t. Simo - talkkari Simo
kipparinoma kirjoitti:
viime kesäisiä juhlia...Niin ja sitä nakurantaa...Huoh...Niin paljon on muuttunut tuosta ihanasta ajasta:o(
Ehkäpä viel joku kaunis päivä sä tuut pesee toimistoni ikkunaa...ehkäpä;o)))Jos olisit siellä ikkunan takana niin..
minä pesisin sitä ikkunaa kauan ja hartaasti.
Olisi se mukava komennus tämmöiselle jörölle talkkarille!
Paljon on muuttunut.. se on totta. Pysyvää on vain muutos. On vaan yritettävä löytää hyviä puolia elämän tikapuista!
Tänään satoi pitkästä aikaa oikein kunnolla ja ryminän kanssa. Jopas tuntui hyvältä ilma hengittää!
Hyvää yötä Quu. Ai lav juu.. t. Simo - Uuno93v
talkkari Simo kirjoitti:
Tässähan alkaa jo itsetunto kummasti nousta. Ettäkö vallan ja ihan olen siinä kärkijoukossa.?
Olenko edellä Uunosta.. olenhan olenhan?
Saatiin taas hyvä tili ravuista. Vähän jo ihmeteltiin Uunon kanssa sitä rapujen suurta määrää Huuhaalammessa.
No ei se sitten enää mikään ihme ollut kun huomattiin se kieltotaulu RAVUSTUS KIELLETTY
Huomenna otan vähän iisimmin. Käy tämä niin työstä ja alkaa ravut ryömiä jo uniinkin.
Voitaisiin kyllä pitää rapusyömingit kunhan olisi joku joka osaisi laittaa näistä jotakin.
Osaatko sinä? Osaiskohan Quu? Voitaisiin pitää nelistään kivat elopippalot sinä, minä, Quu ja Unska.
Mukavaa päivää sinulle jos satut tämän aamulla lukaisemaan.. lauloit kuin paratiisilintu!
t. SimoSimppa innostu liikaa. Sä havittelet yhtä aikaa Quuta taivaalta ja haaveilet Typynki suosiosta.
Etkä sä o mun eellä ku aakkosissa ettäs tiedät.
Mes ny vaan hommiis.. pensas-aitaki kaipaa leikkaamista. Mutta leikkaa selevin päin.
Viime vuonna siitä tuli turhan mukkainen kun innostuit sitä kännipäissä parturoimaan.. - vuorotyöläinen..
Uuno93v kirjoitti:
Simppa innostu liikaa. Sä havittelet yhtä aikaa Quuta taivaalta ja haaveilet Typynki suosiosta.
Etkä sä o mun eellä ku aakkosissa ettäs tiedät.
Mes ny vaan hommiis.. pensas-aitaki kaipaa leikkaamista. Mutta leikkaa selevin päin.
Viime vuonna siitä tuli turhan mukkainen kun innostuit sitä kännipäissä parturoimaan..Ei typyä sifongeissa eikä timanteissa pidetä ilman kovaa työtä..
Lämmitelkää lämmitelkää, kaikilla meillä osamme on:=))
Quu on taas asia erikseen:=)
Uuno, minulla on tunne että typy tykää vähän varttuneemmista miehistä ja minulle se sopii jotenkin niin hyvin:=))
- kipparinoma
Nyt ei auta muu kuin toteuttaa Solan suunnitelma...Kyl me Solan kanssa saadaan muutama palomies...Niin Sola lupas...Siis hyvästi Typy...Lähden allapäin...yskin ja hyljättynä:o/
- aliisa
mä tuun mukaasi...ei täällä oo meille mitään ....
- yksitypy
minkä minä tunteilleni voin :=(((
Ootas vaan niin kohta ilmaantuu joku, joka sanoo et Q on mun :=)))
Katsos... kaikki eivät ole vielä tunteisiini vastanneet :=)))) - kipparinoma
aliisa kirjoitti:
Mennään katolle...Sola siel jo oottelee valmiina kännyn kanssa...Hän soittaa paikalle komeita palomiehiä....hmm...pelastamaan meitä...:o)
- yksitypy
aliisa kirjoitti:
ei nyt vielä mihkään lähdetä.
Kassotaa, kassotaan ensin :=))))) - aliisa
yksitypy kirjoitti:
ei nyt vielä mihkään lähdetä.
Kassotaa, kassotaan ensin :=)))))sä saat kaiken...pidä ne hyvänä ;O)))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Mennään katolle...Sola siel jo oottelee valmiina kännyn kanssa...Hän soittaa paikalle komeita palomiehiä....hmm...pelastamaan meitä...:o)
kyllä niitä paljon täytyy soittaakin ,kun kolme naista on pulassa katolla ;)))))
- kipparinoma
yksitypy kirjoitti:
minkä minä tunteilleni voin :=(((
Ootas vaan niin kohta ilmaantuu joku, joka sanoo et Q on mun :=)))
Katsos... kaikki eivät ole vielä tunteisiini vastanneet :=))))tunteet...Olet RAKKAUDEN mestari....Pidä huoli rakkaistasi...Voih...mä juoksen letit viuhuen kosken reunaa pitkin ja puristan epätoivoisena käsiäni nyrkkiin sydämen päällä...huoh....
- yksitypy
kipparinoma kirjoitti:
tunteet...Olet RAKKAUDEN mestari....Pidä huoli rakkaistasi...Voih...mä juoksen letit viuhuen kosken reunaa pitkin ja puristan epätoivoisena käsiäni nyrkkiin sydämen päällä...huoh....
rakkauden ammattilainen :=))
Etkös muista Q, mitä bisnestä vielä vuosi sitten hoitelin? :=))) - yksitypy
aliisa kirjoitti:
sä saat kaiken...pidä ne hyvänä ;O)))
toivon, etteivät kaikki vastaa mun tunteisiini myöntävästi, kun mulla vielä tuo päivätyökin hoidettavana. Ei millään ehdi jakaa intohimoaan ihan kaikille :=))))
- kipparinoma
yksitypy kirjoitti:
rakkauden ammattilainen :=))
Etkös muista Q, mitä bisnestä vielä vuosi sitten hoitelin? :=)))Ja siksi mä epätoivoon vaivuinkin....Olet rautainen ammattilainen...Tää vaan piipittää surkeana..huoh...:o/
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
kyllä niitä paljon täytyy soittaakin ,kun kolme naista on pulassa katolla ;)))))
lupas kapeelanteiset ja namuset letkuttajat;o)))))))
- aliisa
yksitypy kirjoitti:
toivon, etteivät kaikki vastaa mun tunteisiini myöntävästi, kun mulla vielä tuo päivätyökin hoidettavana. Ei millään ehdi jakaa intohimoaan ihan kaikille :=))))
kaikkihan sun tunteisiin haluu vastata myöntävästi ;O)) voi,minkä menit tekemään...julkisen rakkaudentunnustuksen...uskon,että nyt päivätyösi pahasti kärsii,eihän sun aika riitä millään ;O)))sun pitää lopettaa työt ja alkaa rakkauden ammattilaiseksi ;O))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
lupas kapeelanteiset ja namuset letkuttajat;o)))))))
vai pyytääkö hän nimenomaan pelastuslaitosta lähettämään kyseiset kriteerit omaavia palomiehiä ;O)))))
- AnoMyyNi
kipparinoma kirjoitti:
Ja siksi mä epätoivoon vaivuinkin....Olet rautainen ammattilainen...Tää vaan piipittää surkeana..huoh...:o/
Kelpaisinkos minä lohduttamaan? Vaikket minua varmaan varsinaisesti nyt tarkoittanut ;)
Ne päiväkahvit voimme ottaa uusiksi minun puolestani koska vain. :) - kipparinoma
AnoMyyNi kirjoitti:
Kelpaisinkos minä lohduttamaan? Vaikket minua varmaan varsinaisesti nyt tarkoittanut ;)
Ne päiväkahvit voimme ottaa uusiksi minun puolestani koska vain. :)Nyt ei kai tarvitsekkaan hypätä koskeen epätoivoissaan....Päiväkahvien merkeissä siis....pikaisesti;o)))
- sola"
aliisa kirjoitti:
vai pyytääkö hän nimenomaan pelastuslaitosta lähettämään kyseiset kriteerit omaavia palomiehiä ;O)))))
me suunniteltiin, että mä käyn ekaks katsomassa, et ketä siellä on vuorossa.. ja kun on ne söpöt, niin sitten toimitaan!!!
Kiva kun tuut mukaan..(mä en kyl oo ihan varma, että kantsiiks mun tulla, kun toi Rules ei ehkä tykkäis)..;) - yksitypy
kipparinoma kirjoitti:
Nyt ei kai tarvitsekkaan hypätä koskeen epätoivoissaan....Päiväkahvien merkeissä siis....pikaisesti;o)))
Q :=)))
Vielä sait ihan uuden tapauksen. Mulle ainakin ihan outo tää mies. Lycka till :=))) - aliisa
sola" kirjoitti:
me suunniteltiin, että mä käyn ekaks katsomassa, et ketä siellä on vuorossa.. ja kun on ne söpöt, niin sitten toimitaan!!!
Kiva kun tuut mukaan..(mä en kyl oo ihan varma, että kantsiiks mun tulla, kun toi Rules ei ehkä tykkäis)..;)olen alkanut jo perumaan tulooni...mä kun oon vähän uskollista tyyppiä,alkoi vähän kaduttaa lupaukseni tulla mukaan ;O)))sovitaanko niin,että mä jään pois...;O))))))))
- yksitypy
aliisa kirjoitti:
kaikkihan sun tunteisiin haluu vastata myöntävästi ;O)) voi,minkä menit tekemään...julkisen rakkaudentunnustuksen...uskon,että nyt päivätyösi pahasti kärsii,eihän sun aika riitä millään ;O)))sun pitää lopettaa työt ja alkaa rakkauden ammattilaiseksi ;O))
jos ottais ens kesänä vuorotteluvapaata.
Tuo nimikin on niin nappiin osuva :=)))
Melkein pakko, että jaksaa kaikista kullistaan huolehtia :=))) - AnoMyyNi
kipparinoma kirjoitti:
Nyt ei kai tarvitsekkaan hypätä koskeen epätoivoissaan....Päiväkahvien merkeissä siis....pikaisesti;o)))
Minä istuin eilen puistossa sillä penkillämme ja ajattelin sinua ja sitä ylvästä näköalaa, joka tuli tarkastettua silloin viimeksi :)
Pian siis uusiksi! - aliisa
yksitypy kirjoitti:
jos ottais ens kesänä vuorotteluvapaata.
Tuo nimikin on niin nappiin osuva :=)))
Melkein pakko, että jaksaa kaikista kullistaan huolehtia :=)))tuskin kukaan kullistasi haluaa jäädä muitten varjoon...eli lomaahan sun on otettava...miten oot suunnitellut,montako pystyt hoitaan päivässä ;O)))))
- kipparinoma
AnoMyyNi kirjoitti:
Minä istuin eilen puistossa sillä penkillämme ja ajattelin sinua ja sitä ylvästä näköalaa, joka tuli tarkastettua silloin viimeksi :)
Pian siis uusiksi!sama tarkistus...Odotan innolla;o))))
- sola"
aliisa kirjoitti:
olen alkanut jo perumaan tulooni...mä kun oon vähän uskollista tyyppiä,alkoi vähän kaduttaa lupaukseni tulla mukaan ;O)))sovitaanko niin,että mä jään pois...;O))))))))
pannaan vaikka varastoon tuo idea huilimaan, ja otetaan sieltä taas esiin, kun tulee tarvis... Eikäkö siis JOS tulee tarvis..ääh, miksi tulisi???..noo, haudataan koko ajatus :))))))
- kipparinoma
yksitypy kirjoitti:
Q :=)))
Vielä sait ihan uuden tapauksen. Mulle ainakin ihan outo tää mies. Lycka till :=)))Tää on PRO....;o)))))))))))
- yksitypy
aliisa kirjoitti:
tuskin kukaan kullistasi haluaa jäädä muitten varjoon...eli lomaahan sun on otettava...miten oot suunnitellut,montako pystyt hoitaan päivässä ;O)))))
miesten tunteet huomioon ottava, että samana päivänä ei kahta pökköä pesään laiteta.
Joka aamu puhdas arina ja yks/päivä :=))) - aliisa
sola" kirjoitti:
pannaan vaikka varastoon tuo idea huilimaan, ja otetaan sieltä taas esiin, kun tulee tarvis... Eikäkö siis JOS tulee tarvis..ääh, miksi tulisi???..noo, haudataan koko ajatus :))))))
idea oli kyllä vallan loistava ;O))))
- aliisa
yksitypy kirjoitti:
miesten tunteet huomioon ottava, että samana päivänä ei kahta pökköä pesään laiteta.
Joka aamu puhdas arina ja yks/päivä :=)))varmaan kaikkia TYYDYTTÄVÄ ratkaisu ;o))))
- AnoMyyNi
kipparinoma kirjoitti:
sama tarkistus...Odotan innolla;o))))
Sovimme siis yksityiskohdista privaatimmin, malttamattomana tuota kohtaamistamme odotan!
- sunhorse1
Kiitos sait hepan hymyilemään
- yksitypy
olen aina tykännyt hepasta :=)))
Mutta jos se vielä osaa muutakin kun päätä nostaa (eli hymyillä) niin aina vaan parempi :=))))) - sunhorse1
yksitypy kirjoitti:
olen aina tykännyt hepasta :=)))
Mutta jos se vielä osaa muutakin kun päätä nostaa (eli hymyillä) niin aina vaan parempi :=)))))Sana kipinän
sana on sydämen virta
hehkuva kuin hiili
se vain syttyy
tuulessa puhaltamatta
näkemättä sanaa kipinän
sen tuntee
sanat joita keräämme
tunteella
sen olet löytänyt
toivottaa Heppa - yksitypy
sunhorse1 kirjoitti:
Sana kipinän
sana on sydämen virta
hehkuva kuin hiili
se vain syttyy
tuulessa puhaltamatta
näkemättä sanaa kipinän
sen tuntee
sanat joita keräämme
tunteella
sen olet löytänyt
toivottaa Heppaolipas kaunista.
Kirjoitan sulle joskus paremmalla aikaa vastarunon, tai en osaa kun pikkuisen riimitellä jotain jonninjoutavaa.
Öitä heppani :=))
- Ellen
Rakkaus on ihanaa :D
- yksitypy
Ellen. Vielä kun sen oikein oivaltaa :=)))
Muuten... ollaan jossain joskus törmäilty. Missähän se olikaan :=)))) - Ellen
yksitypy kirjoitti:
Ellen. Vielä kun sen oikein oivaltaa :=)))
Muuten... ollaan jossain joskus törmäilty. Missähän se olikaan :=))))Hauska Sanailla jälleen ;D tutussa ympäristössä :D
- yksitypy
Ellen kirjoitti:
Hauska Sanailla jälleen ;D tutussa ympäristössä :D
melkein liian tuttua tää suomi24:n ympäristö.
Väkisellä tahtoo joka puolella tuttuihin törmätä :=))))
- yksitypy
kultsut.
Ylämäki, alamäki, ylämäki, alamäki yhdessä kulkien
ylämäki, alamäki,ylämäki, alamäki löydämme rakkauden.
Ylämäki, alamäki, ylämäki, alamäki, luvatkaa mulle se
että pilsneriä ette ota enää ikinä :=)))
Hyvät yöt :=)))- aliisa
ja niitä kauniita unia jälleen ;O))
- vampula vempula.
Elä nuku aamulla rokuliin.
- aliisa
vampula vempula. kirjoitti:
Elä nuku aamulla rokuliin.
sullekin...
- yksitypy
lähteä duuniin ja hymyssä suin, kun näinkin iso osa miehistä vastas mun tunteisiin :=)))
Tiesin, että olette tosi ystäviä ja ymmärrätte typyn hullun huumorin :=)))
Kaikki eivät kyllä tunteisiini vastanneet :=(((
Mutta lohdutan sillä itteeni, josko kaikki eivät ole olleet eilen paikalla :=)))))
Hyvät päivänjatkot kaikille mussukoilleni, ja OK myös mun hyville kilpasiskoille :=)))) - Otso
Kuinka voisinkaan olla rakastamatta noin ihanaa, kaunista,huumorin sävyttämää, ymmärtäväistä, toiset huomioon ottavaa, välitöntä, kauniin lauluäänen omaavaa, toisille ainoastaan hyvää haluvaa, anteliasta, kohteliasta, sävyisää ja hyvän tuulista, reippaan ahkeraa, luotettavaa,hyvä vartaloista, lämmin sydämistä, naisellista, viinit tuntevaa, hyvän makuaistin omaavaa, urheilullista, teestä pitävää, elämästä nauttia osaavaa TYPYÄ !!
Jäiköhän jotain pois?
Ps.Älä poista listaltasi?- yksitypy
sanonko mitä :=))))
Siinäpäs ne kaikki luonnettani kuvaavat adjektiivit tulivatkin kultaseni :=))
Melkein, jos livessä tunnettais, voisin sanoa tuota jo vihtuiluksi :=))))
Enkä poista listalta missään nimessä. Laitan sut ihan listan kärkeen :=)))
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721167
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45609Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t220519- 50514
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502