Siellä täällä käydyn hajanaisen keskustelun ajattelin ikäänkuin keskittää tälle kaiken kansan foorumille ja kysäistä noin ujosti sekä varovasti,josko kahvipalstalaisilla olisi jotain maan mahdottomia ja järjellä selittämättömiä kokemuksia elämänsä ajalta? Allekirjoittaneella on taipumusta tavata unimaailman- ja ajan tienoilla edesmenneitä ihmisiä ja mieleen painunut muisto on sekin,kun näin tähdenlennon,joka muutti kahdesti suuntaansa.../Koskapa tässä on tilaa vielä parille sanalle,kysäisen myös josko joku palstalaisista on Hengen ja Tiedon messuille tulossa 14.-15.Lokakuuta..?
Yliluonnollista.
35
4082
Vastaukset
- NoitaNainen
Ja kohta mun Lifestyle-sopassani. Käkkäääääh!
- AROSUSI-09
Kohta mun kaffeepöydässä!*Kierii ja pyörii kirjaston lattialla ja tikahtuu nauruun*
- NoitaNainen
AROSUSI-09 kirjoitti:
Kohta mun kaffeepöydässä!*Kierii ja pyörii kirjaston lattialla ja tikahtuu nauruun*
senkin kumiankka! *kauhoo isolla lusikalla Lifestyle-soppaa* Mnjam! Ja oikeesti sää oot kesän marjanen. Kato vaikka!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001279&posting=22000000018632565 - AROSUSI-09
NoitaNainen kirjoitti:
senkin kumiankka! *kauhoo isolla lusikalla Lifestyle-soppaa* Mnjam! Ja oikeesti sää oot kesän marjanen. Kato vaikka!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000001279&posting=22000000018632565Ymph.Hyvä on...siis mustaherukka.*Huoh*/Tiedostin kauan sitten olevani vain hiukkanen elämän suuressa maitorahkapirtelössä ja nyt on vain täydennyskouluttauduttava mustaherukaksi.Riittääkö mustaherukkana olemiseen se,että on syötävän söpö?*Tunkee voikukkia juurineen posket pullolleen*
- ötökkä
jo mun uni jutusta enkä ole tulossa Hesaan ainakaan näillä näkymin;o)
- AROSUSI-09
Eipä näy ötökkä-ihanaista kuvaruudulla,ei.Piru kun ehdin jo kahvit ja pullat kattaa keittiön pöydälle:( Mutta pannaan sitten kahvit pakastimeen ja pullat termariin tai öö vastoinpäin.Mmh.
- fetissit
huuhaa
- Alien-8
huuhaata.On tieteellisesti todistettu,että psykiatriset potilaan muuttuvat levottomimmiksi aina täyden kuun aikaan.
- olla
Alien-8 kirjoitti:
huuhaata.On tieteellisesti todistettu,että psykiatriset potilaan muuttuvat levottomimmiksi aina täyden kuun aikaan.
totta
- AROSUSI-09
Fetissi on esimerkiks sitä jos tykkää nuuhkia Toni Halmeen villasukkia.Kuuhulluus on muuten vaan mukava olotila.
- haisee
AROSUSI-09 kirjoitti:
Fetissi on esimerkiks sitä jos tykkää nuuhkia Toni Halmeen villasukkia.Kuuhulluus on muuten vaan mukava olotila.
Poista äkkiä köppä !
- Pussipuskapiru
kuuhulluudesta ja fetisseistä...
- Pussipuskapiru
Mulla olis vaikka minkälaisia kokemuksia sen alan asioista mutta eipä niitä viitsi täällä paljon kertoa...muutenkin jo pitävät ihan pöllönä....
- AROSUSI-09
14.-15.10.Varros vähän,guuglaan tuolta vähän tietoa...
- AROSUSI-09
näkyi olevan tietoa,muttei mitään sen tuoreempaa.Ultra-lehdessä varmasti on kuitenkin aikatauluista ja ohjelmista,kunhan messut nyt tulevat ajankohtaisemmaksi./SYK löytyy kuitenkin Etelä-Haagasta.Bussit 40,41 ja 43.Meinaako piru tulla?:)
- huuhuuhuu
AROSUSI-09 kirjoitti:
14.-15.10.Varros vähän,guuglaan tuolta vähän tietoa...
- capt. cöpenick
AROSUSI-09 kirjoitti:
näkyi olevan tietoa,muttei mitään sen tuoreempaa.Ultra-lehdessä varmasti on kuitenkin aikatauluista ja ohjelmista,kunhan messut nyt tulevat ajankohtaisemmaksi./SYK löytyy kuitenkin Etelä-Haagasta.Bussit 40,41 ja 43.Meinaako piru tulla?:)
Rajatiedon messuilla. Olivat Töölössä. Höpsö, etten ottanut tyttöystävää mukaan. Vuosi oli 1986.
Joku messuvieras sanoi; kato uusiakin näkyy joukossa.
Jokainen osaa itse kehittää itselleen huuhaa suodattimen, että tarpeettomaksi
katsottava ns. menee yli hilseen.
Ei ihme, että esim. Kosminen Energia(KE)kiinnostaa tämänkin päivän ihmistä.
Mielestäni jokainen suurista uskonnoista ja miljoonista pienemmästä alan kuppikunnista
saavat alkunsa KE-tulkinnoista. - täysjärkinen
on kiinnostunu.
- capt. cöpenick
täysjärkinen kirjoitti:
on kiinnostunu.
Maapallolla on kiinnostus uskonnoista. Esim. Kristinusko, Islam tai hindulaisuus osa näitä.
Kuinka paljon on tapettu ja par'aikaa tapetaan uskonnollisten erimielisyyksien takia?
"kuka 'täysjärkinen' on kiinnostunut'? - Pussipuskapiru
capt. cöpenick kirjoitti:
Maapallolla on kiinnostus uskonnoista. Esim. Kristinusko, Islam tai hindulaisuus osa näitä.
Kuinka paljon on tapettu ja par'aikaa tapetaan uskonnollisten erimielisyyksien takia?
"kuka 'täysjärkinen' on kiinnostunut'?oon kiinnostunu...ja en oo vielä hullun papereita saanu:)
Mun mielestä mielenkiintoista, kaikkeen erilaiseenkin pitäis suhtautua avoimin mielin.
Noista uskonnoista oon sun kanssas samaa mieltä, tulla toisella palstalla kirjotinkin juuri samalla tapaa kuin sinäkin uskonnon merkityksestä sotiin.
Kyllä olis syytä olla kiinnostunut, eikö vaan? - Pussipuskapiru
huuhuuhuu kirjoitti:
Vaikuttas ihan mielenkiintoselta...
Jos vaan suinkin on aikaa niin taidanpa läheteä ajelemaan messuille. Pussipuskapiru kirjoitti:
oon kiinnostunu...ja en oo vielä hullun papereita saanu:)
Mun mielestä mielenkiintoista, kaikkeen erilaiseenkin pitäis suhtautua avoimin mielin.
Noista uskonnoista oon sun kanssas samaa mieltä, tulla toisella palstalla kirjotinkin juuri samalla tapaa kuin sinäkin uskonnon merkityksestä sotiin.
Kyllä olis syytä olla kiinnostunut, eikö vaan?Meidän humanistisemmat piispatkin yritetään niitata maan rakoon, kun mm. J Paarma
puolusti myös palestiinalaisten oikeutta elää ihmisarvoista elämää.
Tällainen katsotaan tietenkin politiikaksi, mutta korvien välisen avaruuden tasosta
uskomusasioissa on kuin onkin kysymys.- ja fetissiä
"kuka 'täysjärkinen' on kiinnostunut'?koko juttu
- AROSUSI-09
huuhuuhuu kirjoitti:
En sitten tuonvertaista itse löytänyt:P Merci beaucoup:)
- AROSUSI-09
Rajatiedon messuilla. Olivat Töölössä. Höpsö, etten ottanut tyttöystävää mukaan. Vuosi oli 1986.
Joku messuvieras sanoi; kato uusiakin näkyy joukossa.
Jokainen osaa itse kehittää itselleen huuhaa suodattimen, että tarpeettomaksi
katsottava ns. menee yli hilseen.
Ei ihme, että esim. Kosminen Energia(KE)kiinnostaa tämänkin päivän ihmistä.
Mielestäni jokainen suurista uskonnoista ja miljoonista pienemmästä alan kuppikunnista
saavat alkunsa KE-tulkinnoista.kun kävin ensimmäistä kertaa.Haagassa olivat jo silloin.Vuosi vuodelta tuntuu muuttuvan enemmän krääsämarkkinaksi,mutta kyllähän siellä siedettäviä luentojakin pidetään.Toissavuonna kuuntelin jossain luokkahuoneessa Koivulaa ja Kuningasta.Näitä Tapaneja:)Viime vuonna sen verran hiivoissa,että hain vain haluamani Tarot-kortit ja häippäsin:D
- eksä ny
muista että sä oot aasi? ;)) *huoks vanhuus ei tuu sullekaan yksin* *pinkasee petiin...*
- Pussipuskapiru
eksä ny kirjoitti:
muista että sä oot aasi? ;)) *huoks vanhuus ei tuu sullekaan yksin* *pinkasee petiin...*
Pöllön ja aasin ero on siinä että pöllöä pidetään viisaana, vaikka se oikeasti on aika tyhmä lintu.
Aasia taas pidettään tyhmänä, mutta se on oikeasti aika ovela otus, ei ollenkaan tyhmä, tekee vain tasan niinkuin itse haluaa. :))
Onko ihminen joka tekee miten itse haluaa tyhmä vai viisas? :)))) - puskapieru
Pussipuskapiru kirjoitti:
Pöllön ja aasin ero on siinä että pöllöä pidetään viisaana, vaikka se oikeasti on aika tyhmä lintu.
Aasia taas pidettään tyhmänä, mutta se on oikeasti aika ovela otus, ei ollenkaan tyhmä, tekee vain tasan niinkuin itse haluaa. :))
Onko ihminen joka tekee miten itse haluaa tyhmä vai viisas? :))))Miltä lähtökohdilta ja millä ihminen ajattelee tyhmyyttä ja viisautta.
- merliNi
Onhan noita, vaikkei ne enään mitenkään mahdottomilta tai selittämättömiltä tunnu*hymy*
Nuo messut olis hieno kokemus, mutta täältä maan ääriltä on vaikea päästä, kenties vielä joskus:)
Joillakin pienemmillä messuilla on tullut kyllä käytyä.
Niinpä...unissakin piilee totuusden siemen.- AROSUSI-09
Lapsen lailla sitä voi kuitenkin vielä ihmetellä ja ihailla sateenkaaria,voikukkia ja unia jotka ovat jotain muuta kuin unia./Liftaa lentävällä lautasella sinne messuille?:)
- merliNi
AROSUSI-09 kirjoitti:
Lapsen lailla sitä voi kuitenkin vielä ihmetellä ja ihailla sateenkaaria,voikukkia ja unia jotka ovat jotain muuta kuin unia./Liftaa lentävällä lautasella sinne messuille?:)
mieli..*miettii*...avoin rehellisyys, ennakkoluulottomuus, uteliaisuus ja kyky pysähtyä ihmettelemään.Jokaisen sisällä asuu se pieni lapsi ja itse olen saanut pikkuhiljaa takaisin jotain, jonka jo luulin menettäneeni..*hymyilee*..kenties ja kukapa tietää minne täältä leijailen, ajatuksissa ainakin:)
- pippuripate
Mulla on vain muutamia omia kokemuksia. Siinä 10-15 vuotiaana sain jatkuvasti outoja arpia vartalooni, joista osa on vieläkin näkyvillä. Erityisesti viilto rintalastani kohdalla. Toinen, joka näkyy selvästi on viisi arpea hiukan vinossa vasemman rintalihaksen päällä. Selässä on muitakin. Yhden jopa muistan saaneeni, koska ne eivät olleet umpeutuneet aamulla kuten tavallisesti vaan olivat ruvella ja sattuivat. Jälleen viisi arpea. Samoihin aikoihin heräilin jatkuvasti pudotuksen tunteeseen, olen keskimääräistä älykkäämpi ja ikääntymiseni on hidastunut (olen kolmekymppinen, mutta näytän kaksikymppiseltä). Jostain luin että nämä ovat asioita, jotka usein yhdistetään UFO-kontakteihin. En silti sano, että olen kohdannut UFOja, mutta jotain outoa kuitenkin.
Itselläni on jonkin verran unia, jotka käyvät toteen. Saatan tietää täsmälleen, mitä joku sanoo seuraavaksi, koska muistan sen unestani. Ja muistan vielä, että se oli uni, jossa olen nähnyt sen. Koskaan tällaiset tilanteet eivät ole olleet muuta kuin arkista puhetta tai vastaavaa.
Isoäitini hautajaisissa näin koko toimituksen ajan kolme haamua. vanhan miehen ja naisen ja nuoren tytön kaikki pyhäpuvut päällä arkun vieressä seisomassa. Vanha nainen kyllä istuikin osan ajasta ja tyttö oli välillä toisella puolen arkkua. Eivätkä ne kadonneet mihinkään vaikka hieroin silmiäni.
Ystävälläni on paha vatsasairaus. Kerran hän soitti hädissään minulle ja sanoi, että pelkää taudin uusiutuvan, koska hänellä on niin paljon kipua vatsassa. Puhelun päätyttyä tunsin, että minun tulee vedota korkeampaan tahoon ja anoin, että ystäväni sairaus paranisi. Myöhemmin hän kertoi, että kipu oli kadonnut lähes heti puhelun päätyttyä.
Muitakin on, mutta tuossa muutama. Kaikesta en tiedä, mitä ajatella ja useinkaan en ajattele ollenkaan, mutta en voi silti olla uskomatta, että maailma olisi vain tässä.- pippuripate
Näköjään ajattelen muuta kuin kirjoitan. Tuossa lopussa luki "mutta en voi silti olla uskomatta, että maailma olisi vain tässä", kun siinä olisi pitänyt lukea: muuta en voi silti uskoa, että maailma olisi vain tässä. Onhan noissa vissi ero kuitenkin.
Käytän tämän tilaisuuden vielä sanoakseni, että vierastan kaikkea hihhulitoimintaa enkä oikein jaksa uskoa, että kaikki ovat puhtain aikein liikkeellä. Joskus näkee suorastaan sitä, että rahastetaan asioilla, joilla ei pitäisi rahastaa. Isäni oli kiinnostunut reikistä ja tahtoi minunkin menevän kursseille. Lupasi jopa maksaa ne. Luin hänen antamansa esitteet ja kurssimateriaalia ja siinä vaiheessa kun sanottiin että parantaa voi vain, jos joku aukaisee energiakanavat (miten se täsmällinen sanamuoto ja -valinta menikään, en muista, mutta asia oli tämä). Ja siitä aukaisemisesta periaatteessa vaadittiin maksua. Mitä puppua!
Tuollainen vetää lokaan kaiken sen mikä on hyvää. Samoin lokaan menee hyvä sen takia, että liian monet ovat sitten hihhuleita, jotka uskovat kaiken lukemansa. Se ei ole toivottavaa. Täytyy ajatella omilla aivoillaan. Täytyy löytää hyvät hedelmät ja helmet petollisten sanojen joukosta, jotka lupaavat mysteerejä, jännitystä, kenties voimaa ja valtaa, imartelevat henkilöitä ja lupaavat kymmenen hyvää ja seitsemän kaunista ja kaiken ennen aamiaista. Se tie ei ole koskaan vienyt mihinkään hyvään. - Asiallinen-tyyppi
pippuripate kirjoitti:
Näköjään ajattelen muuta kuin kirjoitan. Tuossa lopussa luki "mutta en voi silti olla uskomatta, että maailma olisi vain tässä", kun siinä olisi pitänyt lukea: muuta en voi silti uskoa, että maailma olisi vain tässä. Onhan noissa vissi ero kuitenkin.
Käytän tämän tilaisuuden vielä sanoakseni, että vierastan kaikkea hihhulitoimintaa enkä oikein jaksa uskoa, että kaikki ovat puhtain aikein liikkeellä. Joskus näkee suorastaan sitä, että rahastetaan asioilla, joilla ei pitäisi rahastaa. Isäni oli kiinnostunut reikistä ja tahtoi minunkin menevän kursseille. Lupasi jopa maksaa ne. Luin hänen antamansa esitteet ja kurssimateriaalia ja siinä vaiheessa kun sanottiin että parantaa voi vain, jos joku aukaisee energiakanavat (miten se täsmällinen sanamuoto ja -valinta menikään, en muista, mutta asia oli tämä). Ja siitä aukaisemisesta periaatteessa vaadittiin maksua. Mitä puppua!
Tuollainen vetää lokaan kaiken sen mikä on hyvää. Samoin lokaan menee hyvä sen takia, että liian monet ovat sitten hihhuleita, jotka uskovat kaiken lukemansa. Se ei ole toivottavaa. Täytyy ajatella omilla aivoillaan. Täytyy löytää hyvät hedelmät ja helmet petollisten sanojen joukosta, jotka lupaavat mysteerejä, jännitystä, kenties voimaa ja valtaa, imartelevat henkilöitä ja lupaavat kymmenen hyvää ja seitsemän kaunista ja kaiken ennen aamiaista. Se tie ei ole koskaan vienyt mihinkään hyvään.psykologian tutkija Marieke Saherilta toteaa suomalaisten olevan vähemmän taikauskoisia ja enemmän skeptisiä kuin monet muut kansat.
Reikiterapiasta hän oli suunnilleen samaa mieltä kanssasi, osaamatta päättää (vaihtoehtohoidoista taustatiedoiksi lukiessaan) itkeäkö vai nauraa.
Luomuun kuulemma luottavat kaikki, vaikka tutkimustulokset eivät näe eroa, eikä tutkija itsekään usko (oltuaan nuorena luomutilalla työssä) sen parempaan terveellisyyteen.
Hän hämmästelee myös joidenkin kansanedustajien astrologilla käyntejä.
- 14 ja 15 niinhän?
Lokakuussa,mutta Helsingissä,mutta missä ...hallissa??
Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833348
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442797Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742336- 612298
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512231Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162216Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202027Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212023- 621944
- 1051855