pot pot pot pot tyhjää puhetta se oli vain

kananen**

Nicki joka sopii tähän nickiin.Sinulle vain haluan sanoa että Sinulla on vielä yksi tehtävä tekemättä.Mikä on päätöksesi?Kuinka saatoit minut sekoittaa häneen?Tai hänet minuun?Olen kertonut hänelle mikä oli kantasi hänestä,mutta ilmeisesti hän on sinuun niin kiintynyt,ettei tiedä itsekkään mitä se todellisuudessa on.Olisin halunnut avata hänen silmänsä mutta en onnistunut siinä.Siinä olisi sinun tehtäväsi!Totuus on se että ellet sitä tee olet se todellinen menettäjä ei hän .Vaikka kuinka sanoisitkin ettet menetä mitään.Tai sitten olet todellakin epäkypsä mies.
Toivon että osaat tehdä ratkaisusi ilman että kysyt taas neuvoa muilta.Vaan teet ratkaisun itse.
määääki ooon tehny ratkaisuni itse...YMMÄRRÄTKÖ MITÄ TARKOITAN.

4

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lassi vai Leevi

      Ei, ei se ollut tyhjää puhetta. Pelkkiä nimimerkkejä joten miten voit edes sanoa minun sekoittaneen Sinut häneen tai päinvastoin, en tiedä kuitenkaan, nimi, oikea sellainen vaikuttaa moneen, nimimerkit taas eivät mihinkään. Kuinka kertoisin, netissäkö - ei, no entäs puhelimessa - ehkä, kasvokkain, kyllä. On asioita joita en voi Sinulle kertoa kuin kasvokkain. Suutut varmaankin, ehkä, olen kuitenkin valmis ottamaan sen riskin ja onhan se tavallaan oikeutettuakin jos suutut, ymmärrän sen. Nimimerkkejä tulee kuin kaatosateessa mutta en anna sen haitata. Täällä keskustellessa haluan vain kuulla sen yhden nimen, jotta tiedän missä mennään, enkä jätä tätä arvailuiksi. Moni muukin kirjoittaa kuten Sinä. En kysele neuvoja muilta, kyllähän sä sen tiedät. Kerroin vain ajatuksista, vieraalle en sen syvemmin, Sinulle taas kaiken mitä haluat kuulla. Muista että saatat kuulla jotain mitä et olisikaan halunnut tietää. Jää on ensin rikottava, murtauduttava ulos kuoresta. Ratkaisun teen itse, olen sen jo tehnytkin. Vielä hetki niin kerron sen Sinulle. Soita ja kysy jos et malta odottaa niin pitkään. Myönnän olevani mitä tiettyihin asioihin tulee hyvinkin epäkypsä, sitä ei varmaan tarvi edes spekuloida ja aivan kuten sanoit, hän ei menetä mitään, minä ehkä paljonkin.

      "Olen kertonut hänelle mikä oli kantasi hänestä,mutta ilmeisesti hän on sinuun niin kiintynyt,ettei tiedä itsekkään mitä se todellisuudessa on."

      kerro minulle mitä se todellisuudessa sitten on?
      Tämä ei ole minulle todellisuutta ellen todellakin tiedä kenelle kirjoitan, nyt siis kirjoitan edelleen Sinulle, mutta kuten aina täällä se jää edelleen arvailujeni varaan oletko se Sinä.

      Huomaa että jos Sinä olet etsimäni henkilö ja luet tämän niin ymmärrät, muutoin voit pitää seuraavaa vain anonyymille kirjoittamanani mielialan kannustimena...

      Kerron nyt vielä selkeyden vuoksi kantani Sinulle, Rakastan Sinua, olen rakastanut siitä hetkestä kun tapasimme ensi kerran ja se kanta ei ole ajan saatossa muuttunut mihinkään. Epäkypsänä ja ongelmallisena tapauksena en vain vielä ole voinut sitä Sinulle tunnustaa.

      Jos voisin tiivistää tämän koko asian pähkinänkuoren sisään, kuka voisi nostaa sen? Raskaita asioita voi onneksi keventää vaikkapa kirjoittamalla ja toivoa sitä yhtä ja ainoaa lukijaa joka ajatuksissani harhailee.

      • minähän se tässä

        Voisit olla hän...voisit, muttet ole tietenkään.
        Kaipaan niin ja haluaisin tavata.
        Ehkä me vielä joskus näemme..ehkä.


      • Viking 13.12.03 ,olit siellä

        Kerroit hänelle että hän on 2;nen .Niin siinä sinulle pisteet,kun uskalsit sen tehdä!MUTTA... Oliko se kumminkin JUURI sitä mitä halusit kertoa hänelle???? Hän kertoi että olet ehkä hänen ystävänsä.OLETKO SITÄ TODELLA?
        Nyt olen jopa minäkin kutsuttu hänen luokseen käymään. Loppiaisen jälkeen, kylläkin.Hän on tavannut jotain toista ,jolla ilmeisesti paikkaa sinun jättämää onttoa koloa.
        Oletko se muuten ollut sinä joka olet soittanut, kaverini kännykkään???Sain sen soittojen jälkeen selitellä kovasti tekemisiäni....hyi sinua, ja saitko numeron T;ltä?Et voinut muualta saada sitä.
        En voi muutakuin pyytää anteeksi tekemisiäni...
        Tein kaiken vain ystäväni T.n takia. Ymmärrätkö?
        Aion myös pyytää anteeksi häneltäkin,jos minä jotain sekoitin välillänne.Toivon sinulle kuitenkin kaikkea hyvää, tänä keväänä...
        Terveisin;Kananen ,,muistathan pot pot pot ja se uuubbbåååtiin otamme kerran vielä !


    • Lissu_tre

      moikka..=)

      noniin...totuus vai tehtävä...okei tehtävä..
      mee tanssii hitaita vihaamas jätkän/ämmän kaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1709
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1648
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      12
      1185
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1144
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1122
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1037
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      991
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 7
      972
    Aihe